Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua itkettää mun elämä, mun työ, perhe ja kaikki.

Vierailija
27.09.2011 |

Kaikki huolestuttaa ja on ihan melankolinen olo. Voisi mennä peiton alle rypemään mutta ei voi, pakko jaksaa.

Pitäisikö alkaa syödä masennuslääkkeitä? Auttaisiko ne tällaiseen yleisalakuloon? Syksy on aina hankalaa aikaa, mutta nyt tuntuu erityisen raskaalta elo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan mista puhut. Tanaan kaupan pihalla seisoin vaan parkkipaikalla ja mietin etta mita jos en vaan menis enaa ikina takasi kotiin ja minun elamaan. Lahtisin vaan johonkin. Tyyliin Menolippu Mombasaan. Ei minun elamassa mikaan nakyvasti ole vialla. Sisalta vaan kalvaa, enka millaan enaa jaksais.

Vierailija
2/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut joitakin näistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitat kaikki asiat, josta olet kiitollinen. Pieniä asioita. Kaikki elämäsi hyvät asiat, työn hyvät asiat, perheen hyvät puolet.

Sen jälkeen alat mantran tavoin toistamaan kiitollisuuttasi. Kiitos, että teini-ikäinen lapseni on olemassa. Ääneen toistat, vaikka kuinka vaikeaa olisi.

Vierailija
4/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäksi aikaa. Työasioistakin juttelin eräälle työtoverille, mutta ahdisti vaan enemmän.

Noita muita en ole kokeillut, täytyy yrittää niitäkin. Kiitos neuvoista. ap

Vierailija
5/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki periaatteessa ok muttei sitten kuitenkaan..jokin päänsisällä vaan ei ole..tyytyväinen tai onnellinen.

En osaa enää nauttia niistä pienistä asioista joista ennen. En osaa olla tyytyväinen ja siten teen elämästäni vieläkin tyytymättömämpää..

Vierailija
6/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ilkeitä ja pahantahtoisia, tälläkn palstalla haukutaan ilkeästi mm. blogisteja joita tykkään lukea ja sekin tuntuu pahalta. Siksi tuntuu hyvältä saada ystävällisiä kommentteja, ihan oikeasti :)ap

kirjoitat kaikki asiat, josta olet kiitollinen. Pieniä asioita. Kaikki elämäsi hyvät asiat, työn hyvät asiat, perheen hyvät puolet.

Sen jälkeen alat mantran tavoin toistamaan kiitollisuuttasi. Kiitos, että teini-ikäinen lapseni on olemassa. Ääneen toistat, vaikka kuinka vaikeaa olisi.