Mies tuli änkyräkännissä kotiin eilen ennen klo.23.
Lähti kotoa eilen kolmelta työkaverin kanssa terassille. Kotiin tullessa ei sanonut muuta kuin "anteeksi", kaatui olkkarin lattialle ja sammui. Hetken päästä paskoi alleen (!). Aamulla väitti, ettei juonut illan aikana muuta kuin kaljaa, eikä muista illan viimeisistä tunneista mitään. Oli ilmeisesti kävellyt (n.7km) kotiin. Käsissä naarmuja ja jaloissa mustelmia.
Tällaista ei ole meillä ennen tapahtunut. Mies käy 2-4 kertaa vuodessa kavereiden kanssa ulkona. Nyt mies väittää, että hänen lasiinsa olisi laitettu jotain ja selittää sillä eilisen kuntonsa. Pitäisikö uskoa? Uhkasin jo avioerolla. En halua kokea vastaavaa enää ikinä, en itseni enkä varsinkaan lasteni vuoksi.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka keskustelu heti kun mies herää.
Herätät sen tiukalla suikkarilla.
Annat heti pildee.
Sit annat massia ja lähetät sen korjaussarjalle aamupubiin.
Sanot vielä, että tuu sit su takasin niin saat taas pildee.
Mies nukkunut jo vuodeata 2011, taitaa tarvita muutakin kuin suikkarin.
Ettekö torvelot katso kuinka vanhaan ketjuun annatte ”asiantuntevia” neuvoja???
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos vanhempi lapsi olisi herännyt isän tuloon ja nähnyt isänsä siinä kunnossa?
Itse ajattelen ensisijaisesti nyt lapsia. Jos oltaisiin lapseton pari, en olisi tuosta niin järkyttynyt.
Itse olen ollut pari kertaa viihteellä esikoisen syntymän jälkeen ja yrittänyt pitää mielessä, että lapsi on kotona, on otettava kohtuudella. Mitä jos lapsenvahdille/miehelle kävisi jotain minun ollessa viihteellä, enkä kuntoni vuoksi voisi palata kotiin lapsen seuraksi? Perussääntönä siis pidän sitä, että täytyy olla siinä kunnossa, että voi lasta turvallisesti hoitaa.
Sanonpa muuten vielä, että meidän 3-vuotias on mielestäni selvästi ymmärtänyt tänään jonkin olevan pielessä. Nukkui todella pitkät päiväunet ja on jotenkin erilainen. :/
ap
Lapsi peilaa sinun käytöstäsi, reagoi sinuun.
Otat koko tilanteen nyt liian vakavasti. Aikuinen mies mokasi ja varmasti oppi siitä jotain. Ymmärrän järkytyksessi, mutta ero?
Tuo kuulostaa nyt äiti-teinipoikasuhteelta eikä tasa-arvoiselta parisuhteelta.
Miehen moka on todella ikävä, mutta yksi ja ainoa kerta koko teidän monivuotisen parisuhteelle aikana? Yritä nyt h6vä ihminen päästä asiasta yli, jotta lapset eivät enää enempää reagoi asiaan. Mies varmasti oppi jotain. Jutella kun olet rauhoittunut, mutta älä syyllistä. Äläkä ota äitiroolia "kertakin vielä niin lähdet". Ymmärtäisin tuon, jos tätä olisi tapahtunut aiemminkin, mutta nyt puhutaan yhdestä yksittäisestä kerrasta.
Ei ole aikuisen miehen käytöstä.
Tuo tyrmäystippaväite on kyllä hauska: otetaan kaljaa ja muutama tiukka huonolla viinapäällä niin ei siihen tilttiin ja pöksypaskaan mitään tippoja tarvita. Meni överiksi ja syy yritetään siiirtää pois itsestä :D