Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olet ajatuksesta, että kandi olisi perustutkinto työelämään, ja vain tutkimus- yms.
Kommentit (22)
nykyisin tosi monella alalla on muutenkin liikaa kouluttautunutta väkeä (sekä määrällisesti että tutkintojen asteella mitaten).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa opiskelaan järkyttävän pitkään. Työssähän sitä sitten voi/on pakko jatkaa täydennys/lisäkoulutusta koko elämän ajan...
maisteri