Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaunujen sideharsopyykkipoikaviritykset

Vierailija
31.07.2011 |

Hienoja vaunuja on ihmisillä mutta jotenkin on niin naurettavaa kun eteen on viritetty ruma sideharso ja kiinnitetty se pyykkipojilla, ihanku joltain 50-luvulta :)

Olisi niitä tyylikkäämpiäkin vaihtoehtoja vauvan suojaksi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkitä joku tyylikkäämpi niin katotaan.

Vierailija
2/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se hauska että tuollaisetkin asiat joitakin vaivaa. :)

PS: tuleeko seuraavaksi pieni mainospuhe kuten aina ennenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuihin osteltua uv-suojilla ja ilman, mutta niin vaan sideharsopyykkipoikaviritys toimii parhaiten.

Vierailija
4/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sideharso! Paitsi eilen näkemäni lasten pussilakana vaunujen päälle heitettynä... No toki pääasia on se että vauva on suojassa. Kurtiksella on hienoja vaunuverhoja, mm. Stokka myy.

Vierailija
5/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas linkkejä niihin hienompiin vaununsuojiin, mua ihan oikeesti kiinnostaa.

Onko rattaisiin sopivia?

Vierailija
6/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele sitä tyylikkyyttä... Eikös se ole melkein sama, mitä siihen eteen laittaa, kunhan vauva on auringolta suojassa :)

Vierailija
7/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele sitä tyylikkyyttä... Eikös se ole melkein sama, mitä siihen eteen laittaa, kunhan vauva on auringolta suojassa :)

enkä mä pidä meidän aunuja mitenkään erityisen tylikkäinä, joten epätyylikäs suojakin on sitten lienee ok. :D

Vierailija
8/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut veikkaan etteivät sovi tuplarattaisiin.

Vierailija
9/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa?? Mulla on roikkunut verhona milloin mitäkin on sattunut olemaan mukana, jos bebe on sattunut nukahtamaan (nukkui parhaiten vähän pimennyksissä. Verhona on roikkunut mm. pashmina-huivi, joka olikin mun suosikkini verhoksi, koska oli riittävän pitkä ja pysyi ilman virityksiä, joskus tosin oli iso pinni siinä pyykki´poikana. Josks oli perusharso, joskus ikean kuvioharso, joskus jopa miehen t-paita. Mulle vauva ja ulkoilut eivät olleet mitään välineurheilua, ihan käsittämättömän pikkusieluista menoa, plääh. Idiooteinta olisi ostaa joku ylikallis "vaunuverho", kun mikä tahansa huivi ajaa saman asian. Dorkat.

Vierailija
10/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve, ei ainuttakaan korvatulehdusta lapsella

Vierailija
11/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa?? Mulla on roikkunut verhona milloin mitäkin on sattunut olemaan mukana, jos bebe on sattunut nukahtamaan (nukkui parhaiten vähän pimennyksissä. Verhona on roikkunut mm. pashmina-huivi, joka olikin mun suosikkini verhoksi, koska oli riittävän pitkä ja pysyi ilman virityksiä, joskus tosin oli iso pinni siinä pyykki´poikana. Josks oli perusharso, joskus ikean kuvioharso, joskus jopa miehen t-paita. Mulle vauva ja ulkoilut eivät olleet mitään välineurheilua, ihan käsittämättömän pikkusieluista menoa, plääh. Idiooteinta olisi ostaa joku ylikallis "vaunuverho", kun mikä tahansa huivi ajaa saman asian. Dorkat.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
12/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että maailma hukkuu paskaan. Vaunuverhot, anna mun kaikki kestää!!

Vierailija
13/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä

Vierailija
14/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä

missä voi sataa räntää vaakasuoraan.

Eipä sitä esim. jossain Italiassa tarvitsekaan semmoisesta huolehtia.

Jokainen voi ihan vapaasti tehdä lapsensa ja vaunujensa kanssa miten haluaa. Omasta mielestäni se vauvan mukavuus ja turvallisuus menee tyylikkyyden edelle.

Vierailija
16/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pois antaisi! Helppo kiinnittää, pysyy tuulessakin, suojaa UV-säteilyltä ja on nätti. Olisi sillä rahalla turhempaakin voinut ostaa!

Vierailija
17/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita virityksiä on VAIN suomessa en ymmärrä

ainakin Australiassa vastaavia, joten eivät ole kyllä pelkästään suomalainen juttu.

Vierailija
18/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ruotsalaisia! Myydään Englannissakin!

Vierailija
19/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ajattelette siitä, että mä en edes tiedä, millaiset meidän tulevan vauvan vaunut on? Kaveri lupas mulle sellaiset antaa, hyväksyin tarjouksen kiitollisena.

Vierailija
20/24 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä

noin kuukausi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme