Lääkärineuvolasta
Mitä toisella lääkärineuvolakerralla tehdään? Onko sisätutkimusta?
Kommentit (12)
eli skippasin kaikki lääkärineuvolat ja ihan hyvä lopputulema. Terve lapsi.
mitä nyt yleensä lääkärineuvolassa on tehty. Samat asiat joka kerta, ainakin meillä. Plus terkkarin normaalit tarkastukset ennen lääkärille menoa.
Kohdunsuun tilanne on ainakin yksi syy. Erityisesti, jos on ollut jo supistuksia.
Yksi lääkärineuvola ollut tähän mennessä. Nyt viikkoja 27 ja lääkäriaika parin viikon päästä. Eli sisätutkimuksen lisäksi tehdään mitä?
ap
Lääkäri ultrasi (meillä on neuvolassa ultra) ja kuunteli sydänäänet, siis sen sisätutkimuksen lisäksi. Terkka teki normaalit hemoglobiinit sun muut ennen lääkärillä käyntiä.
Mun mielestä siellä on tehty joka kerta samat jutut. Oon joutunut käymään pari kertaa ekstraa.
se lääkärineuvola, vai miksi tämä aloitus?
Haluan vain etukäteen tietää mitä tehdään. Lisäksi viimeksi oli niin tompelo ulkomaalainen (jos sillä nyt mitään väliä on) lääkäri, joka tupeksi joka asian kanssa kerta toisensa jälkeen, että siksikin haluan tietää mitä siellä kuuluisi tehdä.
ap
espoossa ei ultrata, ne tehdään erikseen. Lääkäri tarkastelee vatsan päältä lapsen tarjonnan,sf-mitan ja sisätutkimuksessa katsotaan kohdunsuun tilanne. Ja sitten sydänäänet kunnellaan dopplerilla.Ja kaiketi myös virtsanäyte ja rr.
espoossa ei ultrata, ne tehdään erikseen. Lääkäri tarkastelee vatsan päältä lapsen tarjonnan,sf-mitan ja sisätutkimuksessa katsotaan kohdunsuun tilanne. Ja sitten sydänäänet kunnellaan dopplerilla.Ja kaiketi myös virtsanäyte ja rr.
on ne varsinaiset ultrat erikseen, neuvolassa on vain se karvalakkimalli, jolla voi katsoa, että sydän sykkii tai vaikka sen, miten päin vauva on. NP-, rakenne- ja muut ultrat tehdään sitten eri paikassa, sairaalassa.
Yksi lääkärineuvola ollut tähän mennessä. Nyt viikkoja 27 ja lääkäriaika parin viikon päästä. Eli sisätutkimuksen lisäksi tehdään mitä?
ap
Oletko tyhmä vai helvetin tyhmä?
SAMAT JUTUT KUIN SULLE ON VIIMEKSIKIN TEHTY. Äly hoi, jätti jo.
Siksi minullle ei paljoa jäänyt mieleen, mitä siellä varsinaisesti tehtiin. Jouduin koko ajan korjaamaan lääkärin tekemiä virheitä esim. hemkilötietojen kanssa. Mikä siinä on, että aina täällä pitää haukkua ihmisiä tai muuten pistää halvalla? Ja minulle ei tarvitse huutaa.
ap
Tarkistetaanko, että paikta on kiinni vai mitä? Mitä muuta tehdään?
ap