Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ihan tyhmä konflikti miehen kanssa :(

Vierailija
30.07.2011 |

Olen pari kuukautta sitten luvannut ostaa miehelleni erään kalliin laitteen synttärilahjaksi. Tänään piti vihdoin mennä sitä yhdessä katsomaan ja ehkä ostamaankin sen. Mies katsoi niitä vielä aamulla netistä ja menin hänne kanssaan koneelle. Pyysin häntä suodattamaan esille vain ne mallit, joita hän voi harkita. Mies tuohtui ja sanoi, että hän katsoo nyt omalla tavallaan. Lähdin pois ja myöhemmin mies tuli vielä sanomaan, että hän inhoaa, kun tulen koneelle ja puuttumaan siihen. Kysyi ensin, lähdemmekö sinne kauppaan, mutta en ollut enää kauppatuulella.

Katsokoon ostoksensa rauhassa ja valitkoon, mutta kun minulta on toivottu tuhannnen euron lahjaa, pitää minunkin mielestäni saada osallistua sen valintaan. Minä olisin ilmeisesti saanut astua esiin sitten, kuin on maksamisen aika.

Nyt on sitten oltu päivä puhumatta. Mies murjottaa eikä ota minuun kontaktia enkä minä tiedä, mitä pitäisi pyytää häneltä anteeksikaan.

Pahoitinko mieleni turhaan miehen käytöksestä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi nyt vain antaa olla ja odottaa, että mies leppyy. Kuitenkin itse mököttämättä, olla ihan rauhallisesti ja normaalisti. Sillä on nyt herne takaraivossa asti.

Vierailija
42/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai ap pitää teilata kun av:lla ollaan. Mä en tollaselle kaiken jälkeen mitään lahjaa enää ostaisi, kun on kerran itsekin sanonut ettei koko lahjaa haluaisi.

Varsinainen draama queen tuo ap:n mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vika joo tosiaan kun on aikeissa ostaa kalliin lahjan miehelle ja mies ei edes halua kertoa mitä haluaa.

Mitä ihmeen pässejä tää av on täynnä????!!

Alkeellisempiinkin käytöstapoihin kuuluu olla iloinen ja kiitollinen saamastaan lahjasta. Sinä ap et ole tehnyt mitään väärää kun olet kiinnostunut katselemaan koneita mikä miehesi mielestä oli hyvä. Olet ainoastaan osoittanut kiinnostusta miehen lahjaa kohtaan.

Minä ainakin jos annan lahjan, kalliin tai halvankin josta mies tietää etukäteen, katsomme YHDESSÄ ja vertailemme. Mitä väliä sen on tajuanko minä aiheesta sen kummemmin, on todellakin kivaa olla lahjan antamisessa muullakin tavalla kuin kaksumiehenä.

Ymmärrän täysin että sulla on paha mieli. Miten joku voi olla noin röyhkeä että kehtaa kiukutella siitä että haluat lahjan antaa ja olla mukana lahjan hankinnassa muullakin tavalla kuin vain kassalla.

Lahjoja on kiva antaa, mutta en minä ainakaan tykkää että lahja on ihmiselle vähäpätöinen ja lahjan saaja siirtää itse lahjan hankkimisen ajankohtaa jatkuvasti.

Tuntuu kuin miehesi ei oikeasti edes halua että ostat sen hänelle. Ei siksi etteikö halua kyseistä tavaraa vaan muista syistä...

Mulle itselleni tulis mieleen että miehen mielestä lahja on liian kallis ja rahat vois kuitenkin käyttää muutoin ja tuntee jotenkin "syyllisyyttä" että häneen laitetaan noin paljon rahaa. Toisaalta, tämä olisi NAISEN syy kieltäytyä jostain :D Sitten miettisin että onko mies jättämässä minua eikä halua että ostan mitään kallista hänelle enää tässä vaiheessa.

Tiedän, olen "hullu" mutta kyllä mua ainakin häiritsisi tuhottomasti ettei mies tuntuisi haluavan lahjaansa eikä halua sitä yhdessä kanssani edes katsoa.

Vierailija
44/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemalla eivät asiat usein etene, sillä mies ei halua kuunnella ja jää junnaamaan samoihin asioihin, vaikka olisin jo esittänyt sopua. Hän voi myös suusanallisesti antaa anteeksi, mutta ei unohda, siirtää vain sivuun ja saattaa myöhemmin jatkaa siitä, mihin jäi. Minä taas olen se, joka ottaa asioita esille, mies voisi antaa ollakin (se siis miehen eduksi).

Pitempiaikaisesta nalkuttamisesta ei ole kyse, mutta olen kertonut jokin aika sitten tyytymättömyyteni arasta aiheesta (seksi) ja se hiertää miestä näköjään vihjauksensa mukaan edelleen. Siihenkin liittyi se, että mies ei kuuntele.

Tuossa edellä joku ehdotti, että kerron, miltä minusta tuntui pelkkä maksumieheksi joutuminen. Kerroin jo, mutta ei se muuttanut mitään. Haluan korjata tilanteen, mutta en halua nöyristellä liikaa, koska en ollut ilkeä ja halusin vain antaa hienon lahjan. -ap

Vierailija
45/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et mitään anteeksi pyytele!!! Vähän itsekunnioitusta nainen!

Ja lahjan jätät myöskin tylysti ostamatta, et todellakaan mene sitä enää hankkimaan. Mies ei sitä selvästi arvosta. anna paskan kiukutella rauhassa, se mitä hän odettaa on se että SINÄ pyytelet anteeksi ja ostat lahjan ja olet vielä KIITOLLINEN että mies suostuu lahjan ottamaan...

naurettavaa!! Nyt selkä suoraksi ja sanot kylmästi että kun ei kerran kiinnosta niin antaa olla.

Vierailija
46/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on anteeksipyynnön velkaa.

Nyt et mitään anteeksi pyytele!!! Vähän itsekunnioitusta nainen! Ja lahjan jätät myöskin tylysti ostamatta, et todellakaan mene sitä enää hankkimaan. Mies ei sitä selvästi arvosta. anna paskan kiukutella rauhassa, se mitä hän odettaa on se että SINÄ pyytelet anteeksi ja ostat lahjan ja olet vielä KIITOLLINEN että mies suostuu lahjan ottamaan... naurettavaa!! Nyt selkä suoraksi ja sanot kylmästi että kun ei kerran kiinnosta niin antaa olla.

Vierailija
47/47 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempiaikaisesta nalkuttamisesta ei ole kyse, mutta olen kertonut jokin aika sitten tyytymättömyyteni arasta aiheesta (seksi) ja se hiertää miestä näköjään vihjauksensa mukaan edelleen. Siihenkin liittyi se, että mies ei kuuntele.

No tää se iso syy kaiken takana varmaan sitten on. Sun äijällä on sen verran heikko itsetunto, että se ei kestä tuollaisia juttuja. Mies ei kuuntele sen takia, ettei se halua kohdata omia (sun mielestä) vajavaisuuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi