Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoisen hellepukeutuminen: miten pukeutua mukavasti, viileästi ja tyylikkäästi eikä perunasäkkeihin ja makkarankuoriin?

Vierailija
12.05.2018 |

Caprimittaiset leggarit ja tunikat pitää ilmeisesti jättää kauppaan :)

Auttakaa siis, mammat hyvät! Joka kesä tuntuu siltä, ettei mikään sovi eikä näytä hyvältä. Makkaroista eroon pääseminen varmasti auttaisi, mutta toivoisin, että ketjussa keskityttäisiin nyt tähän pukeutumisasiaan ja laihduttamiseen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa, just me puhuttii pikkase eri asiasta, mut suunnillee samasta. Me annettii sulle vastaukset, joten älä jaksa oikeesti siis.

Vierailija
2/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekko (löysän mallinen) on ainakin ihan toimiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

Älä jaksa, just me puhuttii pikkase eri asiasta, mut suunnillee samasta. Me annettii sulle vastaukset, joten älä jaksa oikeesti siis.

Äh, jos tästä on juuri puhuttu niin saisiko linkin? Ap

Vierailija
4/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu IHAN siihen, mistä itse tykkäät, mutta katso, että se vaate on sopivan kokoinen. Ota rehellisesti plusmallistoa, jos tarvii. Ja lyhennä ne hihat sopiviksi.

Vierailija
5/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään tunika. Ja leveät pellavahousut ja sandaalit sekä vyö tunikan päällä. Olen normaalipainon yläpäässä (bmi 24) ja vartalotyypiltäni tiimalasi. Oli ihan vilpoisaa ja vartalolleni sopivaa.

Vierailija
6/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ylipainon määrästä ja vartalon muodosta. Maksimekko, joka ei ole ohuinta trikoota ja paljasta alusvaatteita sopii etenkin pitkälle ja päärynävartaloiselle. Lyhyelle omenavartaloiselle taas väljä paita ja sääriä voi vähän paljastellakin.

Vierailija
7/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Mene itse tutkimaan paikkoja, en ole sun palvelija. Oot laiskamato, sillä muuten tutkisit itse. Itse olen just touhunu koko päivän, eli tarkotan et ensin olin aamulla uimassa, sit kavereitten kans. Ja iltapäivän vietin salilla, ja olin taas kavereitten kaa. Eli katos itse.

Vierailija
8/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekko toimii jos on pitkä. Myös jos on vyötäröä edes jonkin verran. Lyhyellä pullukalla omenavartaloisella ei ole hyvän näköinen.

Olen siis itse lyhyt omena.

Usein omenilla on hoikat sääret, joita kannattaa näyttää, toki sopivassa määrin.

Jos pullean koko vartalon peittää kaulasta nilkkoihin, niin itseasiassa ei ole mitenkään mairittelevaa.

Hihat eivät saa olla täyspitkiä, kaula-aukko ei saa olla poolo tai tiukka pyöreä.

Ei rusetteja tai rimssuja runsaasti.

Omenalle vyö on kauhistus, joskus näkee stailausohjelmissa laitettavan vyön jonnekin rintojen alle, mulla ei ainakaan se toimi, jokainen tajuaa, että ei ole oikea paikka ja parempi unohtaa vyöt kokonaan.

Itelle ei leveät housut ole pukevat.

jos lisäksi laaj pusero tai jakku, niin olen kymmenen kiloa painavampi.

Kapeat, joustavat housut, mieluummin pehmeää kuin kovaa ja liukasta materiaalia.

Vierailija
9/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu IHAN siihen, mistä itse tykkäät, mutta katso, että se vaate on sopivan kokoinen. Ota rehellisesti plusmallistoa, jos tarvii. Ja lyhennä ne hihat sopiviksi.

Hyvin sanottu!

Vierailija
10/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Mene itse tutkimaan paikkoja, en ole sun palvelija. Oot laiskamato, sillä muuten tutkisit itse. Itse olen just touhunu koko päivän, eli tarkotan et ensin olin aamulla uimassa, sit kavereitten kans. Ja iltapäivän vietin salilla, ja olin taas kavereitten kaa. Eli katos itse.

No jos ei täällä saa kysyä, niin laita se helvatun linkki sitten! Tuohon sun typerään selittelyyn meni useamman linkityksen aika. Toinen vaihtoehtokin on, eli painu vitt....   ei ap

Vierailija
11/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha on kuulemma kuumissa olosuhteissa todellisuudessa viileämpi kuin miniminishortsit ja olemattomat topit. Se on suunniteltu niin, että ilmavirta kulkee kankaan alla viilentäen koko kehoa.

Vierailija
12/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ylipainon määrästä ja vartalon muodosta. Maksimekko, joka ei ole ohuinta trikoota ja paljasta alusvaatteita sopii etenkin pitkälle ja päärynävartaloiselle. Lyhyelle omenavartaloiselle taas väljä paita ja sääriä voi vähän paljastellakin.

Ja jos paljastaa sääriä, niin vain hiukan ja housujen on oltava kapeat, mutta ei leggarit ja kenkien ballerinat tai korottomat sandaalit.

Vierailija
13/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkha on kuulemma kuumissa olosuhteissa todellisuudessa viileämpi kuin miniminishortsit ja olemattomat topit. Se on suunniteltu niin, että ilmavirta kulkee kankaan alla viilentäen koko kehoa.

Tämä on ihan totta, vaikka en nyt ihan burkha-linjalle lähtisikään. Väljä, kevyttä ja hengittävää materiaalia oleva vaate on kuumalla parempi. Ellei kuulu siihen osaan väestöä joka oikeasti nauttii suoraan iholle porottavasta auringosta.

Pystyy olemaan täyspitkissä vaatteissa eikä silti ole ihan sietämättömän kuuma. Itselle puuvillaiset ja pellavaiset vaatteet ovat pelastus, kun nahka ei oikein aurinkoa kestä. Ovat todella paljon viileämpiä kuin vartaloon liimautuvat leggarit ja narutopit.

Vierailija
14/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku omenavartalo on löytänyt hyviä vaatteita verkkokaupasta, linkatkaa. Olen itse mallia lyhyt, leveäharteinen, isorintainen, vyötärötön, lyhytjalkainen ja ylipainoinen muttei vielä lihava, ja tätä vaikeempaa yhtälöä tuskin löytyy. Isojen tyttöjen mallistot on liian isoja. Normimallistoissa kaikki yläosat näyttää päällä kauheilta, koska ne on tehty pidemmille ja isommille ihmisille. Säärten korostus, jotka nekin on lyhyet ja paksun puoleiset, ei toimi siksikään, että samalla korostuu hartioiden leveys, joten minulla toimivat leveät housut, joita ei ole ollut muodissa 15 vuoteen. Yhdellä asialla voi tilannetta parantaa ja se on v-aukko yläosassa, auttaa hartioiden kanssa. Mutta yleisesti ottaen ei ole vaatetta joka olis kaupassa mua varten. Vartaloni on pettymys silloinkin kun olin älyttömän hoikka edellä mainituista syistä.

Vierailija
15/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maximekko (löysän mallinen) on ainakin ihan toimiva :)

Sellaisessa ylipainoinen näyttää aivan valtavalta. Ei telttaa päälle ylipainoiselle.

Vierailija
16/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen. Mulla on täällä hetkellä ohut puuvillainen hulmuava maksihame, toppi ja ilmava ohut neuletakki. Sandaalit. Hameen alla on sellaiset ohuet läskien shortsit jotka muotoilee vatsaa ja ettei haarukset hankaa ja hikoa.

Vierailija
17/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MirandaUusi kirjoitti:

No jos ei täällä saa kysyä, niin laita se helvatun linkki sitten! Tuohon sun typerään selittelyyn meni useamman linkityksen aika. Toinen vaihtoehtokin on, eli painu vitt....   ei ap

Linmitä itte, ja varo mitä puhut. Ja olen pahoillani, mutta en enää mahdu vit___n.