On merkkilaukkuja ja sitten "merkkilaukkuja"
Näillä roskajulkkiksilla kuten tukiainen on "merkkilaukku" eli kopio! Huono kopio!
Itse en ikinä alentuisi käyttämään feikkiä, eli noita kopioita. Jos ei ole varaa aitoon, miksi tukisi mafiaa ja muita järjestöjä joiden toimintaa tuolla piraatti = kopiotuotteilla tuetaan. Toivoisin ettei kukaan niistä ostaisi. Nolointa että niitä esitellään aitoina....
Kommentit (25)
miksi käsilaukku tai sen merki tai hinta on naisille niin tärkeä. Ei vaan voi käsittää.
Mutta kun sellaista etsin, katson ensimmäisenä mallia, en merkkiä tai hintaa. Merkkituote kestää yleensä pitkään, mutta omalle budjetilleni 600€ laukku on jo liikaa. Yleensä löydän keskihintaisen, tarpeeksi yksinkertaisen ja monikäyttöisen "veskan" suht kivuttomasti.
Ei ole vaaraa että niitä tehdään lapsityövoimalla jossain hikipajassa.
Ei mitään väliä sillä keneltä varastetaan ja kuka työn tekee.
Suunnittelijoiden työ ei ole minkään arvoista, sitä saa varastaa surutta. Säveltäjän työ ei ole minkään arvoista, sitä saa varastaa surutta. Elokuvaohjaajan ja näyttelijöiden työ ei ole minkään arvoista, sitä saa varastaa surutta.
Vain av-mamman työstä pitää makaa siitä etukäteen sovittu korvaus, muilla ei ole niin väliä.
Ja lapsityövoimalla tuotettuja tavaroita tietenkin saa hankkia, jos joku muukin jossain hankkii lapsityövoimalla tuotettuja tavaroita. Av-mammaahan ei kiinnosta oikeus sinänsä, vain se mitä naapurit ja muut av-mammat tekevät.
Te kuvotatte minua.
Luepa, ap, kirja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gomorrah_(book)
Etta silleesti.
On leffanakin, mutten tieda uskalsivatko leffantekijat kertoa yhta tarkkaan asiat kuin kirjailija alkuperaisessa kirjassa.
Onko sun mielestä merkkilaukku esim.Louis Vuitton ja sit "merkkilaukku" on Louis Vuitton piraatti.?
Mä oon ajatellut et on merkkilaukkuja ja sit on "merkkilaukkuja" kuten Guess jne.
Ap:n pointti ei tainnut olla se, että kaikkien olisi ostettava merkkilaukku. Totta ihmeessä ilmankin pärjää, laadukkaita laukkuja löytää vaikka kirppareilta. Idea oli siis siinä, että mitä järkeä on ostaa feikkilaukku. Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että jos välttämättä himoitsisin vaikkapa sitten sitä Luiskaa, säästäisin mieluummin aitoon kuin ostaisin feikin. Tähän asti olen pärjännyt edullisemmilla veskoilla, mutta feikkiin en sortuisi ikinä.
se kylläkin lausutaan "vyiton"
Vaan Vitoon ja se pehmeä, nasaali n sinne loppuun
T: se edellisen ketjun Ranskalainen
maksaa tuhansia euroja laukusta, feikin ostajakin on fiksumpi. Itse ostan ihan normihintaisia nahkalaukkuja ja hyvin ovat vuosia kestäneet.
maksaa tuhansia euroja laukusta, feikin ostajakin on fiksumpi. Itse ostan ihan normihintaisia nahkalaukkuja ja hyvin ovat vuosia kestäneet.
Mutta perustele miksi kannatat piraattituotteiden ostoa? Tiedätkö minne rahat menee ja mitä silloin kannatat/tuet?
merkkilaukut, joissa merkki on hyvin selvästi näkyvissä. Niistä tulee olo, että kantaja on aika pinnallinen ja oikestaan vähän tyhmä ihminen. Kopion voi ottaa ihan huumorillakin.
merkkilaukut, joissa merkki on hyvin selvästi näkyvissä. Niistä tulee olo, että kantaja on aika pinnallinen ja oikestaan vähän tyhmä ihminen. Kopion voi ottaa ihan huumorillakin.
Pahin on ehkä Louis Vuitton (joka muuten lausutaan "lui viton")
ja 600€ on naurettava hinta laukusta.
Niitä merkkilaukkujakin tehdään hikipajalla aasian maissa. Osta mielummin vaikka kierrätyslaukku.
Piratismi ei ole eettistä mutta ei ole myöskään typerysten huijaaminen luulemaan, että on jotenkin hienoa omistaa laukku jonka hinnalla sen valmistaja eläisi koko elämänsä.
Ja en ole köyhä enkä kateellinen, lähinnä ihmettelen tavisten intoa tuhlata järjettömiä laukkuihin.
Nolompaa on arvostella ihmistä hänen laukkunsa tai vaatteiden perusteella. Ei laukku tee ihmisestä pinnallista. Taidat itse olla kateellinen, kun ei ole varaa ostaa merkkilaukkua.
Pienet lapset vääntää jossain nyrkkipajassa kopiolaukkuja ja rahat menee rikollisille. Mutta hyvä jos sua naurattaa. Feikki on niin nolo ja se jos joku kertoo kantajansa tyhmyydestä!
Pienet lapset vääntää jossain nyrkkipajassa kopiolaukkuja ja rahat menee rikollisille. Mutta hyvä jos sua naurattaa. Feikki on niin nolo ja se jos joku kertoo kantajansa tyhmyydestä!
niitä aitojakin merkkilaukkuja siellä kaukoidässä. Ei niissä tehtaissa ne olot niin hirveästi eroa.
Ja itse käytän jonkin verran merkkituotteita, mutta vain sellaisia, mitä ihmiset eivät tunnista, koska en halua leimautua.
miksi olet parempi ihminen kuin roskajulkkis