On merkkilaukkuja ja sitten "merkkilaukkuja"
Näillä roskajulkkiksilla kuten tukiainen on "merkkilaukku" eli kopio! Huono kopio!
Itse en ikinä alentuisi käyttämään feikkiä, eli noita kopioita. Jos ei ole varaa aitoon, miksi tukisi mafiaa ja muita järjestöjä joiden toimintaa tuolla piraatti = kopiotuotteilla tuetaan. Toivoisin ettei kukaan niistä ostaisi. Nolointa että niitä esitellään aitoina....
Kommentit (25)
maksaa jostain laukusta merkin takia tuhansia. Se on se brändi josta maksaa ja sitten tuntee itsensä muita paremmaksi, kun on varaa ostaa kallis laukku. Ylemmyydentunteesta saa maksaa. Jotkut siitä sitten nauttii, terveet ihmiset pärjää vähemmälläkin. Laadukkaita laukkuja saa ihan järkevälläkin hinnalla.
Pienet lapset vääntää jossain nyrkkipajassa kopiolaukkuja ja rahat menee rikollisille. Mutta hyvä jos sua naurattaa. Feikki on niin nolo ja se jos joku kertoo kantajansa tyhmyydestä!
Nää merkkilaukut vääntää ne samat pienet lapset ja rahat menee ökyrikkaille riistäjille. Ei mitenkään kauhean paljon parempaa, ehkä hippusen.
Itse en osta statuslaukkuja, enkä feikki-statuslaukkuja.
Kotimaisen Jouni-laukun (logossa lukee Jouni kaunolla) ja maksoin 69 €. Hyvin on kestänyt.
Itse ostan kalliimman laukun, jos se on mun tyylinen laukkuna ja tarpeellinen. En sen takia, että siinä on joku merkki. Se merkki nyt sattuu vain olemaan siinä.