Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On merkkilaukkuja ja sitten "merkkilaukkuja"

Vierailija
29.07.2011 |

Näillä roskajulkkiksilla kuten tukiainen on "merkkilaukku" eli kopio! Huono kopio!

Itse en ikinä alentuisi käyttämään feikkiä, eli noita kopioita. Jos ei ole varaa aitoon, miksi tukisi mafiaa ja muita järjestöjä joiden toimintaa tuolla piraatti = kopiotuotteilla tuetaan. Toivoisin ettei kukaan niistä ostaisi. Nolointa että niitä esitellään aitoina....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset vääntää jossain nyrkkipajassa kopiolaukkuja ja rahat menee rikollisille. Mutta hyvä jos sua naurattaa. Feikki on niin nolo ja se jos joku kertoo kantajansa tyhmyydestä!

Vierailija
22/25 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa jostain laukusta merkin takia tuhansia. Se on se brändi josta maksaa ja sitten tuntee itsensä muita paremmaksi, kun on varaa ostaa kallis laukku. Ylemmyydentunteesta saa maksaa. Jotkut siitä sitten nauttii, terveet ihmiset pärjää vähemmälläkin. Laadukkaita laukkuja saa ihan järkevälläkin hinnalla.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset vääntää jossain nyrkkipajassa kopiolaukkuja ja rahat menee rikollisille. Mutta hyvä jos sua naurattaa. Feikki on niin nolo ja se jos joku kertoo kantajansa tyhmyydestä!

Nää merkkilaukut vääntää ne samat pienet lapset ja rahat menee ökyrikkaille riistäjille. Ei mitenkään kauhean paljon parempaa, ehkä hippusen.

Itse en osta statuslaukkuja, enkä feikki-statuslaukkuja.

Vierailija
24/25 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen Jouni-laukun (logossa lukee Jouni kaunolla) ja maksoin 69 €. Hyvin on kestänyt.

Vierailija
25/25 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kalliimman laukun, jos se on mun tyylinen laukkuna ja tarpeellinen. En sen takia, että siinä on joku merkki. Se merkki nyt sattuu vain olemaan siinä.