Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rajoittaako kuuma sää jotenkin tekemisiäsi?

Vierailija
29.07.2011 |

jos niin miten?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tehdä mitään fyysistä ulkona klo 9-18, remonttihommat ja muut hoidetaan aamuvarhaisella ja iltamyöhään. Viime perjantaina en jaksanut enää ottaa rennosti kuumuudesta huolimatta, halusin tehdä remppaa ja sain samantien lämpöhalvauksen. Ei tankattu nestemäärä riittänyt vaikka kuinka joi.

Vierailija
2/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tehdä mitään fyysistä ulkona klo 9-18, remonttihommat ja muut hoidetaan aamuvarhaisella ja iltamyöhään. Viime perjantaina en jaksanut enää ottaa rennosti kuumuudesta huolimatta, halusin tehdä remppaa ja sain samantien lämpöhalvauksen. Ei tankattu nestemäärä riittänyt vaikka kuinka joi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa mennä hakkaamaan halkoja.

Vierailija
4/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain jaksa.

Vierailija
5/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko kesänä saanut sisällä aikaan yhtään mitään.

Lämmintä ruokaa meillä ei ole pahemmin tehty. Syöty ollaan leipiä, salaatteja yms. tai haettu ruoka ulkoa.

Tähän kyllä vaikuttaa se että olen raskaana ja pahoinvointi on ollut kova. Koko kesä on mennyt nestevajauksessa ja huonossa, voimattomassa olossa. =(

Todella toivon että jo viilenisi.

Vierailija
6/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, että on lämmin!! Minusta tuntuu, että asun ihan väärässä ilmastossa, sillä enemmän saan aikaan kuumalla ja aurinkoisella säällä kuin muuten.

Vierailija
7/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en meikkaa juuri ollenkaan kun kasvot kuitenkin hikoilee kun vähänkin liikkuu.

Vierailija
8/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä on niin kuuma että valun hikeä koko päivän ja sen jälkeen olen aivan raato.

Vierailija
9/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä pesen harvemmin kun ollaan suurin osa ajasta ulkona. ;) Enpä tiedä, miten tämä lämpö rajoittaisi tekemisiä? Talvellahan kylmyys ja lumi rajoittaa, ei pahemmin huvita ulos mennä muuten kuin pakosta (=työmatkat). :(

Vierailija
10/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tehdä pihahommia vaikka kuinka paljon, kun on vasta uusi piha ja kaikki laittamatta..

Ei tuolla kestä mitään kiviä, laattoja, kaivuu hommia tehdä kun hiki virtaa jo kukkien istutuksesta.

Ärsyttää, kun ei voi sitten kuitenkaan nauttia helteistä kun stressaa vaan noi tekemättömät työt..

Vierailija
11/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa siivota, olla auringossa ulkona, eikä oikein kunnolla mitään. Huono kunto ja ylipaino pahentaa kai tätä, mutta kävelylenkit on tuskaa, kun iltamyöhään asti hellettä.

Vierailija
12/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sydänvika (olen 24) ja kuumalla kelillä en voi käydä lenkillä. Kuntopyörän polkeminen ei aja samaa asiaa, onneksi saatiin se myytyä ja tilalle hommattiin crosstraineri, josta on mulle enemmän hyötyä.

Toki voisin odottaa yölle asti että voisin pihalle mennä, mutta kun joskus pitäisi nukkuakin.

Kylmästä ilmasta ei ole haittaa yhtään. Lumityöt on ihania ja loistavaa hyötyliikuntaa. Talvella voi myös hiihtää ja lautailla, eli harrastaa niitä juttuja mitkä ovat minulle tärkeitä.

Lisäksi nyt kesällä pitäisi tuota kasvimaata hoitaa, mutta sekin pitäisi tehdä yöllä.. Luojalle kiitos nyt on tuo ilmalämpöpummu, että sisällä voi sentään siivota ja tehdä oikeaa ruokaa.

Sitä ennen nuo helteet rajoitti elämää silläkin etten saanut nukuttua..

JA muuten en ole ylipainoinen.

Vierailija
13/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona ei jaksa tehdä pitkiä lenkkejä ja sisällä ei yhtään pakollista enempää. Ja nämä kuumat vielä osui vat lomalleni. En koskaan matkusta lomalla kuumiin maihin, koska kuuma ei sovi, mutta nyt sitä on pitänyt alkaa sietää jo täällä kotimaassa.

Vierailija
14/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä pahemmin muuta pihahommaa. Siivous on jäänyt hieman huonommalle sisällä, kun ollaan vallan ulkona. Meillä on ollut kattoremontti ja pakko on ollut talkooporukalle kokkailla vaikka kuuma onkin köökissä.

Silittämistä olen lykännyt, kun siinä hommassa tulee kuumankostea muutenkin ja ilmankosteus on nyt jo liki 100 sisällä.

Sisulla on remppaa ja muita hommia tehty vaikka hiki valuu. Ehkä sen takia ei ole ehtinyt pohtia kuuman kelin rajoituksia ihan kamalasti, kun remppa pakottaa tekemään lähes joka säällä.