Olen 24-vuotias ja minulla oma Louis Vuitton-laukku.
Kommentit (81)
Okei:-). Oletko niin lapsellinen vielä, kun braging:-) mäkin olen 24v. Mulla myös hepeneitä, jotkut esim tv vähän kalliimpia, ym.:-)
Mitä siitä kirjoittaa:-):-):-) Kyllä 24 vuotias voi ostaa nämä vähän kalliimmatkit jutut. Varsinkin jos lapseton. Eihän se ole 18. Itse sitä mieltä, että vaatteet ja laukut joko istuvat, kauniita, tai sitten ei. Olen nähnyt merkkivaatteita joita en ostaisi. Kyse on tuotteen sopivuudesta(sanotaan laadusta myös, mutta itse ostan sen mukaan et mistä tykkään). Ja nimilappu ei ole ratkaisevin tekijä. Ja myöskin, jos on pakko, niin kehuisit mieluummin tutkinnolla, omalla kämpällä... No. Onnittelen silti, hienoa kun kaikki ok, ja pystyt ostamaan sen:-).
enkä kyllä yhtään katso kenenkään laukkua tai sen merkkiä. Tuskin tunnistaisin mitään "parempaa" laukkumerkkiä ilman, että näkisin merkin.
oon 32, mulla on Swarovskin kiikarit ja kaukoputki.
joo Swarovskista naiset menee heti kosteaksi
niin ei voi kuin sääliä ja tuumia että onpa huono itsetunto.
Kiitos, että vihdoin sain avautua asiasta.
ja ihan järkytyin kun sain tietää, että ei ne ole edes nahkaa!
mitään muuta kuin LV:n shampoota. Mun päänahka ei siis todellakaan kesta mitään muuta. Onneksi on varaa :) :) :)
Harmi vaan kun tuota myydään niin harvoissa paikoissa. Hankalaa ostaa. Prismoissa ja Tarjoustaloissa vaan :(
on Pakistanissa tehty, lapset ihan omin pikku kätösin hikipajalla.
kiittää marmekkopussilakanan omistajaa,avokadonaista, sekä ylpeätä SINI-siivoustuotteiden omistajaa päivän nauruista! :DD
Mulla ei ole LV:n laukkua, ei SININ kuivaustelinettä tai muita siivousvälineitä, ei Marimekon lakanoita tai edes laukkuja... Mitä mä teen? Mulla OLI kaksi avokadoa, mutta nekin jo söin tänään. Ostin katsos niitä valmiiksi kypsytettyjä...
Nyt mun täytyy miettiä mitä mulla on...
Mulla ei ole LV:n laukkua, ei SININ kuivaustelinettä tai muita siivousvälineitä, ei Marimekon lakanoita tai edes laukkuja... Mitä mä teen? Mulla OLI kaksi avokadoa, mutta nekin jo söin tänään. Ostin katsos niitä valmiiksi kypsytettyjä...
no sittenhän sulla ei ole mitään.. :(
no sittenhän sulla ei ole mitään.. :(
Joo, tajusin just, ei mulla ole MITÄÄN :-((
Tosi surku. Ja just perjantaina piti vielä tajuta tääkin.
Laukku on pelkkä laukku.Merkkiin katsomasta.
no sittenhän sulla ei ole mitään.. :(Joo, tajusin just, ei mulla ole MITÄÄN :-((
Tosi surku. Ja just perjantaina piti vielä tajuta tääkin.
en asunut enää kotona ja maksoin omat menoni.Niin myös tänä päivänäkin.
Että ihmetelkääpä sitä!
ps.olen 40-vuotias