Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24-vuotias ja minulla oma Louis Vuitton-laukku.

Vierailija
29.07.2011 |

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on Swarovskin kiikarit ja kaukoputki.

Vierailija
42/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen 23 ja kavin ostamassa tanaan kaupasta talouspaperia ja tamppooneita.

Ei ole opiskelialla varaa tommosiin sini telineisiin :( :(

Hajoo siihen KÖYHÄ! Mulla on myös yhdet Würthin työhanskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on Marimekon pussilakana. Harmi vaan kun kukaan ei näe sitä koskaan. Mutta on mulla, uskottehan.

Vierailija
44/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on Marimekon pussilakana. Harmi vaan kun kukaan ei näe sitä koskaan. Mutta on mulla, uskottehan.

se näyttävästi ulkona pyykkinarulla ja jättää "vahingossa" sänky petaamatta, kun vieraat tulevat kylään. Jos makuuhuone ei ole muuten kyläilijöille näkyvissä, keksit jonkun tekosyyn, esim. uuden lampun tms.

Meilläkin on KAKSI Marimekon pussilakanaa JA pyyhkeet päälle. K-kaupassa oli pari vuotta sitten keräilytuotteina.

Terv. Sinillä siivoava

Vierailija
45/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on kylymä.

Vierailija
46/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen 23 ja kavin ostamassa tanaan kaupasta talouspaperia ja tamppooneita.

Ei ole minullakaan merkkilaukkuja, -telineitä eikä edes avokadoja. Mutta minullapa on kuukautiskuppi!

Sekä sille 41 v.(muistaakseni)vasta selluliittinsä saaneelle: minullapa on ollut selluliittiä jo 17-vuotiaasta asti, ja tuntuu että viikko viikolta se vain lisääntyy. Mahtaa käydä kateeksi! ;)

Vierailija
47/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näyttävästi ulkona pyykkinarulla ja jättää "vahingossa" sänky petaamatta, kun vieraat tulevat kylään. Jos makuuhuone ei ole muuten kyläilijöille näkyvissä, keksit jonkun tekosyyn, esim. uuden lampun tms.

Meilläkin on KAKSI Marimekon pussilakanaa JA pyyhkeet päälle. K-kaupassa oli pari vuotta sitten keräilytuotteina.

Terv. Sinillä siivoava

Saanko lainata sun Sini-merkkistä kuivaustelinettä. Lupaan ripustaa Marimekko-merkkisen pussilakanani siten että Sini-merkki jäisi vielä näkyviin.

Mun toinen pussilakana on muutes merkiltään Pirkka.

Vierailija
48/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Sinillä siivoava

Saanko lainata sun Sini-merkkistä kuivaustelinettä. Lupaan ripustaa Marimekko-merkkisen pussilakanani siten että Sini-merkki jäisi vielä näkyviin.

Mun toinen pussilakana on muutes merkiltään Pirkka.

Mun kovalla rahalla ostetut Sinit kuuluu vain mulle, on ällöä sosialismia jakaa.

Vierailija
49/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä sille 41 v.(muistaakseni)vasta selluliittinsä saaneelle: minullapa on ollut selluliittiä jo 17-vuotiaasta asti, ja tuntuu että viikko viikolta se vain lisääntyy. Mahtaa käydä kateeksi! ;)

Ohhoh. Kyllä joidenkin kelpaa!

Vierailija
50/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilu 35v. ja mulla on keuhkoputkentulehdus.

Köh köh.

Vierailija
51/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on IKEAn Parivuodepussilakanat.

Repikää te siitä!

Vierailija
52/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja työtön. Ja minulla on sekä moottoripyörä että purjevene! Ja vielä aikaa käyttää niitä.

(No... toistaiseksi....)

Vierailija
53/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on yhtä vanha auto kun mitä mä olen. Eikä sekään toimi.

Vierailija
54/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että repikääs siitä!

Vierailija
55/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asia näin helteellä!

Vierailija
56/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias ja minulla on tuuletin. Ihana asia näin helteellä!

Minulla on 2 (KAKSI) tuuletinta ja silti asunnossani on 29,9 astetta lämmintä. Saan nauttia sekä tuulettimen pörinästä että helteestä.

Avokadotkin kypsiä varmaan iltaan mennessä tässä ilmastossa. Mahdatte olla kateellisia niissä ilmalämpöpumpun viilentämissä omakotitaloissanne! Teidän avokadot kypsyy vasta ylihuomenna.

T. Kybä

Vierailija
57/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan usko: deodorantti! Siinä LV:ssä on hinta-laatu -suhde kohdallaan, joten kyllä ymmärrän, miksi jotkut sitä merkkiä himoitsee.

Vierailija
58/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi marimekon olkalaukku, Seppälästä ostettu käsilaukku sekä jotain vitunhannasarenin rumia kasseja tilaajalahjaksi saatuina.

Vierailija
59/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:tä löytyy nykyisellään pesuainekaapista. Louis Vuittonit kierrän kaukaa - en tykkää merkkituotteista, jotka oikein kirkuvat "huomaa minut, minä olen KALLIS".

Vierailija
60/81 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mul on kaikkee! Mut oikeasti ei kuitenkaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi