Olen 24-vuotias ja minulla oma Louis Vuitton-laukku.
Kommentit (81)
Mina olen 23 ja kavin ostamassa tanaan kaupasta talouspaperia ja tamppooneita.
Ei ole opiskelialla varaa tommosiin sini telineisiin :( :(
Hajoo siihen KÖYHÄ! Mulla on myös yhdet Würthin työhanskat.
Ja mulla on Marimekon pussilakana. Harmi vaan kun kukaan ei näe sitä koskaan. Mutta on mulla, uskottehan.
Ja mulla on Marimekon pussilakana. Harmi vaan kun kukaan ei näe sitä koskaan. Mutta on mulla, uskottehan.
se näyttävästi ulkona pyykkinarulla ja jättää "vahingossa" sänky petaamatta, kun vieraat tulevat kylään. Jos makuuhuone ei ole muuten kyläilijöille näkyvissä, keksit jonkun tekosyyn, esim. uuden lampun tms.
Meilläkin on KAKSI Marimekon pussilakanaa JA pyyhkeet päälle. K-kaupassa oli pari vuotta sitten keräilytuotteina.
Terv. Sinillä siivoava
Mina olen 23 ja kavin ostamassa tanaan kaupasta talouspaperia ja tamppooneita.
Ei ole minullakaan merkkilaukkuja, -telineitä eikä edes avokadoja. Mutta minullapa on kuukautiskuppi!
Sekä sille 41 v.(muistaakseni)vasta selluliittinsä saaneelle: minullapa on ollut selluliittiä jo 17-vuotiaasta asti, ja tuntuu että viikko viikolta se vain lisääntyy. Mahtaa käydä kateeksi! ;)
se näyttävästi ulkona pyykkinarulla ja jättää "vahingossa" sänky petaamatta, kun vieraat tulevat kylään. Jos makuuhuone ei ole muuten kyläilijöille näkyvissä, keksit jonkun tekosyyn, esim. uuden lampun tms.
Meilläkin on KAKSI Marimekon pussilakanaa JA pyyhkeet päälle. K-kaupassa oli pari vuotta sitten keräilytuotteina.
Terv. Sinillä siivoava
Saanko lainata sun Sini-merkkistä kuivaustelinettä. Lupaan ripustaa Marimekko-merkkisen pussilakanani siten että Sini-merkki jäisi vielä näkyviin.
Mun toinen pussilakana on muutes merkiltään Pirkka.
Terv. Sinillä siivoava
Saanko lainata sun Sini-merkkistä kuivaustelinettä. Lupaan ripustaa Marimekko-merkkisen pussilakanani siten että Sini-merkki jäisi vielä näkyviin.
Mun toinen pussilakana on muutes merkiltään Pirkka.
Mun kovalla rahalla ostetut Sinit kuuluu vain mulle, on ällöä sosialismia jakaa.
Sekä sille 41 v.(muistaakseni)vasta selluliittinsä saaneelle: minullapa on ollut selluliittiä jo 17-vuotiaasta asti, ja tuntuu että viikko viikolta se vain lisääntyy. Mahtaa käydä kateeksi! ;)
Ohhoh. Kyllä joidenkin kelpaa!
Mä olen reilu 35v. ja mulla on keuhkoputkentulehdus.
Köh köh.
ja minulla on IKEAn Parivuodepussilakanat.
Repikää te siitä!
Olen 40 ja työtön. Ja minulla on sekä moottoripyörä että purjevene! Ja vielä aikaa käyttää niitä.
(No... toistaiseksi....)
ja mulla on yhtä vanha auto kun mitä mä olen. Eikä sekään toimi.
Olen 20-vuotias ja minulla on tuuletin. Ihana asia näin helteellä!
Minulla on 2 (KAKSI) tuuletinta ja silti asunnossani on 29,9 astetta lämmintä. Saan nauttia sekä tuulettimen pörinästä että helteestä.
Avokadotkin kypsiä varmaan iltaan mennessä tässä ilmastossa. Mahdatte olla kateellisia niissä ilmalämpöpumpun viilentämissä omakotitaloissanne! Teidän avokadot kypsyy vasta ylihuomenna.
T. Kybä
Ette varmaan usko: deodorantti! Siinä LV:ssä on hinta-laatu -suhde kohdallaan, joten kyllä ymmärrän, miksi jotkut sitä merkkiä himoitsee.
Mulla on yksi marimekon olkalaukku, Seppälästä ostettu käsilaukku sekä jotain vitunhannasarenin rumia kasseja tilaajalahjaksi saatuina.
LV:tä löytyy nykyisellään pesuainekaapista. Louis Vuittonit kierrän kaukaa - en tykkää merkkituotteista, jotka oikein kirkuvat "huomaa minut, minä olen KALLIS".
Ja mul on kaikkee! Mut oikeasti ei kuitenkaan mitään.
mulla on Swarovskin kiikarit ja kaukoputki.