Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis - milloin nega lunastamattomasta huudosta?

Vierailija
17.09.2011 |

Kohde sulkeutui viikko sitten, eikä huutajasta ole kuulunut mitään. Kyse on sesonkitavarasta eli haluaisin laittaa pian uudelleeen myyntiin, jos ei tämä huutaja lunasta huutoaan.

Onko kohtuullista antaa nega ja laittaa kohde uudelleen myyntiin viikon odottelun jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajalle? Jossa siis tilitiedot jne?

Vierailija
2/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon jälkeen olen kysellyt perään ja jos vastausta ei ole kuulunut, olen laittanut negan suunnilleen toisen viikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot itse ollut yhteydessä niin hyvä! Jos et ni laita ihmeessä viestiä!! Itse odottelin yhteensä kaks viikkoa, useampi yhteydenotto ilman vastausta. Sit laitoin vielä mailin perään että laitan negan ja jos vielä haluu kaupan tehdä niin ottaa yhteyttä nopeasti ja voin vielä palautetta muuttaa. Joskus jollekin voi sattuu jotain.. Mut musta kaks viikkoo on ollut hyvä aika venaa, jotkut venaa vain viikon.

Vierailija
4/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu viikon sisällä. Joskus minäkin odotin kaksi viikkoa mutten enää. Hupihuutajia on huutiksessa yllättävän paljon.

Vierailija
5/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vakioviestissä. Totta kai pitää olla kytiksellä huutiksessa ja maksaa heti, kun oma huuto voittaa. Muuten on luuserihuutaja.

Vierailija
6/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vakioviestissä. Totta kai pitää olla kytiksellä huutiksessa ja maksaa heti, kun oma huuto voittaa. Muuten on luuserihuutaja.

ostajalle laittanut.

Ymmärrän toki, että ihan joka päivä eivät kaikki ehdi huutojaan vahtia, mutta tylsää on kausitavaraa seisottaa odottamassakaan. Pitänee kai kuitenkin vielä odotella pari päivää ennen kuin laittaa uuden myynti-ilmon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi