Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaani sanottiin nuken näköiseksi :)

Vierailija
29.07.2011 |

Poika 1,5 vuotias. On hirveän pieni ja siro pojaksi, vaikka muuten aika miehekäs tapaus :) Harvemmin vissiin poikia sanotaan nuken näköisiksi?

Onko muilla nuken näköisiä pieniä poikia :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pää ja pyöreät posket sekä pienet mutruhuulet.

Vierailija
2/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos omaa lastani, ihan ketä tahansa heistä, sanottaisiin nuken näköiseksi, ottaisin sen oikeastaan loukkauksena.

Mulle nimittäin sanottiin, kun olin pieni, että näytän nukelta ja luonnottomalta. Tuon ansiosta luulin vielä teininäkin että olen jonkun avaruusolennon näköinen.

Siksi siis yhdistän tuon "näyttää nukelta" lausahduksen epämieluisaksi ja loukkaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan pyöreitä poskia. ap

Iso pää ja pyöreät posket sekä pienet mutruhuulet.

Vierailija
4/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on todella isot siniset silmät ja pitkät, tuuheat, tummat ripset. On myös pitkä ja hoikka.

Meidän "nukke" on nyt 1v.

Vierailija
5/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä, että kun lapsi on hirveän hoikka ja pieni, vaikka siis ihan hyvin kehittynyt muuten. Nukkemaisuus kun ei ole kauhean "poikamainen" ominaisuus.

ap

mutta jos omaa lastani, ihan ketä tahansa heistä, sanottaisiin nuken näköiseksi, ottaisin sen oikeastaan loukkauksena. Mulle nimittäin sanottiin, kun olin pieni, että näytän nukelta ja luonnottomalta. Tuon ansiosta luulin vielä teininäkin että olen jonkun avaruusolennon näköinen. Siksi siis yhdistän tuon "näyttää nukelta" lausahduksen epämieluisaksi ja loukkaukseksi.

Vierailija
6/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on siis poikkeuksellisen kaunispiirteinen, oletan :)

Meidän esikoinen on myös tällainen kiiltokuvatyyppinen hurmuri ollut aina.

Minulle on ikuisesti jäänyt mieleen kun olin ekalla luokalla ja pari vuotta vanhempi poika sanoi minulle: "Olet nätti kuin nukke", hih.

Vierailija
7/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä ainakin sanon/ajattelen.

Ota positiivisena kommenttina, lapsesi on perus-pertistä erottuvampi ja vain edukseen.

Vierailija
8/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä nuken näköiseksi. Luulen että joillain on vain tapa sanoa että "on kuin nukke"

Vierailija
9/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa ihana tyttö! Niin pitkät hiukset, että voisi laittaa rusetit päähän." Itsestäni tämä oli lähinnä huvittavaa, ja rusetit jäivät laittamatta.

Pojan hiukset leikattiin noin 1,5 vuotiaana, ja sitten häntä ei enää luultu tytöksi jatkuvasti. Nätti naama pojalla on tosin tänäkin päivänä, ja muutenkin hän on siro ja hoikka.

Vierailija
10/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5v ja kauniiksi kaikki häntä sanovat.

Vierailija
11/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo synnärillä vauvaamme kehuttiin nuken näköiseksi. Hän todellakin oli/on erityisen kaunis ja siro lapsi.

Muut lapsemme eivät ole (olleet) yhtään niin söpöjä, eikä heitä ole nuken näköisiksi kehuttukaan.

Vierailija
12/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania kommentteja tullut. Aika sirot piirteet, suuret silmät ja pehmeä (suuri) suu.

Vanhemmiten 1 poika on saanut jylhemmät piirteet, on perinyt isänsä konkkanenän, mutta sopii miehekkääseen leukaan. Muut ovat ehkä lapsekkaan ja kiltin näköisiä hoikkia nuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi