G: montako lasta ja monellekko eri miehelle?
Kommentit (35)
entä jos vaikka nuorena saat lapsen, mies jättää (noinhan voi käydä kelle vaan) löydät uuden miehen, saatte lapsen, mies kuolee. Onko sitten siis kiellettyä uuden miehen löydettyä tehdä hänen kans lapsia? Totta kai yhdellekin miehelle lapsensa tehnyt voi olla huora tai kevytkenkäinen
Kyllä kolme eri miestä lasten isinä on kevytkenkäistä ja epäonnistumista ainakin jollain tasolla.
Kaksikin jo siinä rajoilla, vaikka nykyään todella yleistä :/
Juu, ehkä suhteet ovat epäonnistuneet, mutta eipä se tarkoita, että olisi epäonnistunut elämässä tai että elämä olisi pilalla. Kevytkenkäinen en ole ollut, vaikka lapsia onkin kolmelle miehelle. Epäonnistunut olisin ollut jos olisin jäänyt ensimmäisen mieheni luokse "lasten takia", siinä olisi kaikki vain kärsineet, varsinkin lapset!
Naimisissa ollaan.
Haluaisinpa tietää, mikä on "hyvä syy" tehdä lapsia esim. kolmen eri miehen kanssa. Onkohan jokainen ollut täysin suunniteltu, onko oltu naimisissa, missä iässä lapset on tehty....vähän taustoja, koska minusta kuulostaa, että on tullut tehtyä todella huonoja valintoja elämässä.
Naimisiin 2v. suhteen jälkeen -> lapsi-> ero kun lapsi 3,5v, koska tajusin, että mies on oikeasti aito psykopaatti. Esikoinen 6v -> "vahinkolapsi" silloisen miesystävän kanssa, ei muuten yhteiselämää -> esikoinen 12v -> lapsi uuden aviomiehen kanssa, naimisissa 3v jo.
Helvetin kevytkenkäinen olen! ;)
PS. Nykyinen mieheni rakastaa lapsia kuin omiaan.
Naimisiin "2v. suhteen jälkeen"...ja mies osoittautuikin huonoksi valinnaksi. No olipa yllätys, eihän tuossa ajassa kunnolla ehdi toista oppia tuntemaan!
Toinen lapsi miehen kanssa, jonka kanssa ei edes ollut "yhteiselämää"...no kumma kun ei kestänyt sen pitempään sekään perhe :/
Toivottavasti kolmas kerta edes on se viimeinen...
Naimisiin "2v. suhteen jälkeen"...ja mies osoittautuikin huonoksi valinnaksi. No olipa yllätys, eihän tuossa ajassa kunnolla ehdi toista oppia tuntemaan!
Toinen lapsi miehen kanssa, jonka kanssa ei edes ollut "yhteiselämää"...no kumma kun ei kestänyt sen pitempään sekään perhe :/
Av-mammathan ne seurustelee 5-10v ennen kuin päättävät mennä naimisiin, häitä suunnitellaan 2v. ja ero tulee 2v. häiden jälkeen! ;)
Voit päätellä, että olin "aika" nuori kun menin naimisiin ja sain ekan lapseni. Olisiko ollut parempi, että olisin paneskellut ympäriinsä, niin en olisi ollut niin kevytkenkäinen ja päätynyt naimisiin? :D En kuitenkaan ajatellut, että minun olisi hieman yli parikymppisenä pitänyt olla "yksin" loppuelämäni hirveän kevytkenkäisyyteni takia. :D
Ja sanoin, että "vahinkolapsi", abortti ei ollut mahdollinen. Tosin lapsen isä on vieläkin läheisin ystäväni minulle heti mieheni jälkeen, mutta elämänkumppaneiksi meistä ei ollut. Ei edes "lapsen takia", kuten moni näyttää ajattelevan, että pitäisi olla. Tämä lapsi on nyt 5v ja sai juuri pikkusisaruksen, hui kauheeta kun olen taas ollut kevytkenkäinen viimeiset 5 vuotta! XD
Totta, minäkin toivon, että tämä on "viimeinen kerta", naimisiin kyllä en enää ikinä menisi, enkä asuisi miehen kanssa jos tämä päättyisi. Olin lastenkin kanssa mielummin yksin ennen nykyistä miestäni.
Jos äkkiä eroaisin ja äkkiä rakastuisin uudelleen, voisi tulla vielä yksi, mutta en pidä sitä kovin todennäköisenä.
Esikoisen sain jo teininä, kaksi muuta avioliitossa nykyisen mieheni kanssa. Joku taitaa pitää tätäkin kevytkenkäisenä.
Kyllä kolme eri miestä lasten isinä on kevytkenkäistä ja epäonnistumista ainakin jollain tasolla.
Kaksikin jo siinä rajoilla, vaikka nykyään todella yleistä :/