Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravalaiset huom!

Vierailija
28.07.2011 |

Osaako joku sanoa, millaisia ovat vuokra-asunnot Porvoonkadulla ja Puualhonpolulla? Siis onko rauhallisia taloja, jne.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin keskustassa!

Olen asunut kyseisellä kadulla. Niissä asuu paljon syrjäytyneitä, koska ovat edullisia. Jostain syystä, vaikka alue on sijainniltaan hyvä, se ei ole laadukas kortteli asua.

Itse siellä asuessani vietin villiä opiskelijaelämää.

Huomaa tässäkin vuokrien nousun! Kun itse asuin Porvoonkadulal vuonna 2005, vuokrani oli 55m2 neliön asunnossa 530 €, nyt sama asunto reilusti yli 600..

Esimerkiksi Jaakkolan alue on hieman parempi (siellä sekaisin omistusasuntoja, jotka nostattavat tasoa hieman), lisäksi keskustan laidalla olevat Sompion kerrostalot ovat hyviä ja Kurkelan keskustan puoleiset talot.

Vierailija
22/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siellä mitään ongelmia ollut. Ambulansseja joo näin, mutta ne kävi hakemassa niitä taloyhtiön iäkkäämpiä, aika paljon siellä tuntui asuvan sitä vanhempaa väkeä. Lisäksi meillä kävi ambulanssi kerran kun vauva veti puklut keuhkoihinsa.

Poliisi asui naapurissa ja parkkasi välillä maijansa siihen nurkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puualhonpolun vuokra-asuntoihin ei kannata edes vaivautua. Alue on rauhaton. Porvoonkadun omistustalot ok, mutta vuokra ei niin hyvä. Ahjon vuokratalot, varsinkin Ahjon koulun vieressä ovat todella rauhattomia. Asuu jos jonkinlaista syrjäytynyttä. Rauhallista aluetta lapsiperheelle ovat Kaleva ja Kurkela (tosin ei ole paljon vuokra-asuntotarjontaa). Itse asun Kurkelassa kerrostalossa ja pidän alueesta, koska on tosi rauhallinen, lapsiystävällinen ja luontoa on. En myöskään suosittele uutta Jaakkolan aluetta ellei nyt välttämättä halua asua kerrostalohelvettialueella (alue on todella masentava, kokemusta on!!) Savio on myös hyvä sekä Kannisto ja näiltä alueilta löytyy vuokra-asuntoja.

Vierailija
24/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun tällä hetkellä Kurkelan kerrostalossa. Ennen olen asunut Jaakkolassa, sekä Porvoonkadulla.

Ei se Jaakkola niin kamala ole. Ihan mukavasti viihdyttiin, vaikka paljon vilskettä onkin, kun on niin laaja alue (toki ei kannata lapsiperheen kanssa muuttaa opiskelija-asuntonaapurustoon). Visuaalisesti ei kyllä ole kovin kaunis alue.

Tuli myös mieleen Sampolan ja lapilan alueet. Ne ovat hyviä ja Sampola aivan keskustassa. lapila mukavan vehreä ja siellä on paljon iäkkäämpiä ihmisiä.

Vierailija
25/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Saviolla, Kannistossa ja nyt Ahjossa Sorsakorvessa.

Kaveri asui kouluaikana tuossa POrvoonkadulla ja se on keskustassa radan vieressä, mutta rauhatonta, ainakin silloin. Tuota toista en tunne =)

Ahjossa sen Ahjontien varressa olevat kaupungin vuokratalot ovat aikas hävyttömiä. Vastapäätä VVO:n ihan siistejä samassa omistusasuntoja. Radan toisella puolen Eteläkaskelassa ilm ihan ok aluetta.

Mutta täällä Sorsakorvessa ainakin rauhallista. Asumme omakotitalossa, vaikka tuohon viereen on rakennettu kaupungin vuokrarivitajoja, niin ei häiriötä ja täällä kyllä julkinen liikenne on hyvä. Bussilla keskustaan ja helsinkiin pääsee ihan hyvin.

Vierailija
26/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlökunta, pomo ym siellä?

Vierailija
27/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ovat Kurkelan koulussa. Olin onneni kukkuloilla, että saimme lapset Kurkelan päiväkotiin ja siitä sitten eskariin ja vielä saman katon alle kouluun. Lapset viihtyivät päiväkodissa ja meillä oli hyvät hoitajat tuolloin (lapset nyt 10 ja 9v). Ei mikään iso päiväkotikompleksi ja oltiin perheenä tyytyväisiä tuohon paikkaan, kuten myös tuttavamme, joiden lapset ovat siellä olleet ja jatkaneet siitä saman talon kouluun (siis lapset)

Vierailija
28/39 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Puualhonpolku 3 on omistustalo. Tosin ei sitä kyllä mistään huomaa.

Vierailija
29/39 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaiset kokemukset kiinnostaa ihan viime vuosilta (Ei siis parinkymmenen vuoden takaa, kun ajat muuttuu.).

Vierailija
30/39 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
31/39 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme Puualhonpolulla. Täällä on puolensa ja puolensa... Sijainti on tosiaan loistava ja ainakin tässä meidän talossa on Satolla (vuokranantaja) tapana remontoida kämpät ennen uusia asukkaita. Meilläkin siis täällä puhtaat seinät ja uusi laminaatti olkkarissa. :)

Naapureista sitten en ole hirveän innoissani. Osa on ok, osa sitten istuu tuossa hiekkiksen laidalla juomassa kaljaa päivät pitkät. Mihinkään uhkaavaan tai hirveän häiritsevään käyttäytymiseen en ole kyllä kahden vuoden aikana törmännyt.

Vierailija
32/39 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon innosta puhtaat, maalatut seinät ja laminaatti/parkettilattiat, jos esim. keittiön kaapit näyttää kaatiskamalta.

Vierailija
33/39 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puualhonpolulla asuneena voin sanoa että hyvin pystyi lapsen kanssa asua,oli ihan rauhallista,mutta porvoonkatu vaikka ihan vieressä on,olen kuullut että olisi rauhattomampaa menoa.

Vierailija
34/39 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enin osa vuokrataloja, kun taas kadun toisella puolella Lapilassa on suurin osa omistusasuntoja. Jurvalantie 6 Lapilan koulua vastapäätä on vuokratalo, ja oli ainakin minun asumisaikaan rauhallinen ja kiva talo asua. Tosin en tiedä, omistaako sitä enää vakuutusyhtiö. Taitaa kuulua Satolle?

Vierailija
35/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapäätä/lähellä olevia taloja, joihin ainakin yhteen tehdään nyt julkisivu- tai parvekeremppaa.

Juuri niihin mä en muuttaisi, mutta lähellä olevat talot on ihan hyviä. Jos löydät Lapilasta asunnon niin suosittelen! Vehreää, tilavaa ja rauhallista sekä lähellä keskustaa. Ahjo on kaukana, Jaakkola, Kannisto ja Kurkela ok.

Vierailija
36/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästä tulee vähän selalnen olo, että kannattaako koko Keravalle muuttaa :D

Vierailija
37/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on todella viihtyisä, rauhallinen ja mukava asuinalue :)

Maastollisesti miellyttävämpi minusta kuin tuo Kaleva-Kurkela sektori, olen asunut sielläkin (tarkoitan, siellä on vanhaa pimeää kuusimetsää, täällä ylhäällä taas valoisaa mäntykangasta).

Vierailija
38/39 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on meneillään parvekeremppa, on talo, jossa on omistusasuntoja.

Vierailija
39/39 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meillä. Ysärikaapistot, ihan kunnossa vielä kuitenkin. En tiedä, uusisivatko, jos olisivat ihan kaatopaikkakunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi