Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion rääkätä äitiäni henkisesti äitini elämän viimeiset vuodet.

Vierailija
28.07.2011 |

Ja teen sen niin, etten pidä äitiini yhteyttä oma-aloitteisesti ja jos äitini ottaa yhteyttä joko haukun hänet tai olen muuten tosi inhottava puhelimessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaan äitiäni ja kaikkia muitakin samantyylisiä ihmisiä, se on kivaa, nautin tästä.

Henkinen pahoinpitele on paljon hauskempaa kuin se että vetäisin äitiäni turpaan, vaikka senkin olen pari kertaa tehnyt.

Vierailija
22/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin siitä. Eilenkin sain yhden tyypin itkemään ja pilasin hänen lomansa ja se oli minusta mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jäi asumaan alkoholisti-isäni kanssa ja aina isäni juomista ja käyttäytymistä puolusteli. Äitini ei ansaitse sääliäni.

Älä anna menneisyyden myrkyttää omaa elämääsi. Käsittele traumat ja jatka eteenpäin, pilaat loppupelissä tuolla katkeruudellasi vain oman elämäsi.

Luulen ymmärtäväni miltä sinusta tuntuu, mutta oma elämäsi paranee, kun annat menneiden olla ja keskityt omaan hyvinvointiisi äitisi rääkkäämisen sijaan.

Vierailija
24/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita. Kummasti tulee säpinää eläkeläisen päivään kun saa jonkun toisen päivän pilalle. Kokeilkaa joskus jos on tylsää, suosittelen.

Vierailija
25/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähes orgasmiin verrattava tunne. Eikä tarvitse haukkua, iskee vaan heikkouksiin hymyillen.

Vierailija
26/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sun vanhemmat ei saanut sua nujerrettua.Minä ja siskoni ollaan niin tehokkaasti jyrättyjä et vaik kuin päätän et nyt sanon äidilleni kaikki vuosikymmenten patoumat niin ei.Kun se soittaa mä meen ihan paniikkiin ja tunnen miten musta tulee taas se alistettu,nöyryytetty 7-vuotias ja miltei änkytän ja mikä pahinta rupeen mielistelemään sitä.Sit vihaan taas itseäni pitkään kunnes se soittaa taas ja .....

Vierailija
27/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita. Kummasti tulee säpinää eläkeläisen päivään kun saa jonkun toisen päivän pilalle. Kokeilkaa joskus jos on tylsää, suosittelen.

Taivas varjele kuka sieltä paljastuikaan.....

.....se on PSYKOMAMMA!!!!! :)

Vierailija
28/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kiusaamisesta myös muihin minulle yhdentekeviin ihmisiin, joiden kanssa jostain syystä olen tekemisissä.

Vierailija
29/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen nykyinen sukupolvi on se ensimmäinen ja ainoa, joka tulee hoitamaan lapsensa niin, että näistä kasvaa tasapainoisia ja onnellisia aikuisia.

Kaikki pahuus sen sijaan kiteytyy edeltävissä sukupolvissa: äideissä ja erityisesti anopeissa. Muita potentiaalisesti paskoja naisia voivat olla mm. miehen exät ja sisaret.

Vierailija
30/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukomalla jotain fyysisistä ominaisuuksistani tai vaikka siivoustaidoistani myönnän haukkujan olevan joka asiassa oikeassa ja sen että olen haukkujan kanssa täysin samaa mieltä itsestäni ja näin siis kukaan ei voi minua loukata, koska olen itse itsestäni samaa mieltä ja pistän homman leikiksi.

Vierailija
31/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen olevan oikeassa, mullahan on hulluudestani ihan kelakortissa todisteena numero 112.

Vierailija
32/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset isälle ja elän mieluummin yksin.

Vierailija
33/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erehtyy soittamaan minulle, saa tuntea sen nahoissaan.

Vierailija
34/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla halvempaakin elää kuin kalliissa Suomessa. Saisit muuta ajateltavaakin.

Vierailija
35/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomammalla on iltaisin tylsää (tyhjä olo ehkäpä?) joten hän tulee provoilemaan AV:lle. Ja taas viedään jengiä kuin pässiä narussa. Mitä jos ette tarttuisi näihin aloituksiin vaan antaisitte PM:n mesota yksinään?

Vierailija
36/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille aina elämästäni kertoilen, kun en jaksa sitä blogia kirjoittaa.

Nyt ei ole löytynyt mitään kivaa lastenvaatetta, niin taitaa olla pakko käyttää loppu lapsilisäraha vaivan synttäritarjoiluihin.

Ja aatelkaa, pääsen rääkkäämään äitiäni ihan livenä kun se itsensä vaivan synttäreille kutsutti.

Vierailija
37/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta tuntia. Kivaa siis tiedossa, oikein odotan sitä.

Vierailija
38/38 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vaadin että synnytys pitää käynnistää heti kun viikkoja tulee 37 täyteen, muuten mulla saattaisi olla neitsyt-lapsi ja sitä inhoaisin varmaan sydämeni pohjasta. Leijona-lapsi on ihana.