Olisko ketään kristittyä nyt paikalla?
Ohjatkaa mut jonnekin muualle? Päivä on ollut hyvin ahdistava kaikkinensa. Olen saanut tarpeekseni maailman pinnallisuudesta tänä päivänä vihdoinkin!
Kommentit (8)
Mistä olet saanut tarpeeksesi ja mitä kaipaat?
t. kristitty
t. krititty, mutta ei mikään jeesus-fani
mene itseesi!
Nyt ihan viime aikoina on tullut kiintiöt täyteen siitä, miten kaikki kietoutuu pervoon seksualisuuteen jopa ns. kirkonmiesten puuhissa. Auerit sun muut...ja hyvänä esimerkkinä kylläkin Pian missin kruunusta luopuminen.
Tosin omassa elämässäni on tapahtunut tosi paljon kaikkea, jotka ovat jo aiemmin herätelleet minua, mutta toisten puolesta pitäisi rukoilla ja itsekin päästä eroon tupakasta ja alkoholista!
ap.
Minusta voit kyllä hyvin turvautua Jumalaan, rukoilla ja etsiä häntä. Mutta seurakunnasta tai uskovien keskeltä ei kannata etsiä virheettömyyttä. Ihan samat ongelmat sielläkin on kuin "maailmassa".
3
Mitä kaipaat, haluatko tulla uskoon? Minusta voit kyllä hyvin turvautua Jumalaan, rukoilla ja etsiä häntä. Mutta seurakunnasta tai uskovien keskeltä ei kannata etsiä virheettömyyttä. Ihan samat ongelmat sielläkin on kuin "maailmassa". 3
Sillä olen yhä riippuvainen tupakasta ja juon joskus alkoholia täällä yksin kotona. Olen etsinyt ja löytänyt Jumalan ja Jeesuksen. Nyt etsin parannusta läheisilleni ja myös itselleni!
Muistan, että raamatussa sanotaan, että jos kaksi tai kolme kokoontuu Herran nimessä niin se on seurakunta - ei siis tarvitse kuin todistaa uskonsa toiselle, eikä liittyä mihinkään epämääräiseen seurakuntaa, joka voikin olla juuri sitä, mistä on viime päivinä esim. luettu.
Eli yhden uskossa olevan ystävän kanssa rehellinen rukoilu on jo seurakuntaa, kun tunnustetaan kaikki ja ollaan rehellisiä Jeesuksen veren nimissä;)
ap.
ap.
johon voimme luottaa: Jeesus Kristus. Hänen armonsa varassa me saamme kulkea päivän matkan kerrallaan.
http://www.suomengideonit.fi/sivut/ahdistuneena.htm
Mitä kaipaat, haluatko tulla uskoon? Minusta voit kyllä hyvin turvautua Jumalaan, rukoilla ja etsiä häntä. Mutta seurakunnasta tai uskovien keskeltä ei kannata etsiä virheettömyyttä. Ihan samat ongelmat sielläkin on kuin "maailmassa". 3
Sillä olen yhä riippuvainen tupakasta ja juon joskus alkoholia täällä yksin kotona. Olen etsinyt ja löytänyt Jumalan ja Jeesuksen. Nyt etsin parannusta läheisilleni ja myös itselleni! Muistan, että raamatussa sanotaan, että jos kaksi tai kolme kokoontuu Herran nimessä niin se on seurakunta - ei siis tarvitse kuin todistaa uskonsa toiselle, eikä liittyä mihinkään epämääräiseen seurakuntaa, joka voikin olla juuri sitä, mistä on viime päivinä esim. luettu. Eli yhden uskossa olevan ystävän kanssa rehellinen rukoilu on jo seurakuntaa, kun tunnustetaan kaikki ja ollaan rehellisiä Jeesuksen veren nimissä;) ap. ap.
niin joka tapauksessa rohkaisen sinua etsimään itsellesi turvallisen kristillisen seurakuntayhteyden.
Nyt kuitenkin voin tällä hetkellä rukoilla sinun puolestasi ja läheistesi puolesta.
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
t. krititty, mutta ei mikään jeesus-fani