Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ja mistä voi tarkistaa omat luottotietonsa ja maksaako se jotain?

Vierailija
08.09.2011 |

kerrotaanko asia puhelimessa ja miten nopeasti tiedon saa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tarkistaa osoitteessa omatieto.fi (muistaakseni), ainankin googlettamalla löydät oikean osoitteen. Se rekisteri maksaa noin 7 eur ja sen voi maksaa joko verkkopankin kautta tai puhelinlaskussa, siellä sivuilla on ohjeet. Luottotiedothan kirjataan kahteen eri paikkaan, toinen on bisnode-niminen firma ja sinne pitää ihan laittaa emailia.

Minulla oli aikoinaan niin että tuolla omatieto.fi :ssä ei ollut mitään häiriöitä mutta en saanut lainaa pankista, he ilmoittivat syyksi luottotietohäiriön ja sain selville että on olemassa kaksi eri instanssia mitkä pitävät rekisteriä yllä. No koska asia oli jo vanhentunut, sain ihan emailitse poistettua merkinnän tuolta toisestakin paikasta.

Vierailija
2/2 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.asiakastieto.fi

TUola voi kerran vuodessa tilata omat tiedot tarkastettavaksi ilmaiseksi. Jos tilaa useammin, se maksaa musitaakseni 8 euroa.

Tiedon voi tilata paperilla tai sähköpostilla. Se lähtee sieltä samana tai seuraavana arkipäivänä ja on perillä sit kun posti on sun luona perillä: sähköposti heti, paperikirje parin päivän sisään.

Ainakin siis mulle on aina tullut tosi nopeasti, kun olen pyytänyt vuokralaisehdokkaita lähetyttämään tietonsa mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla