Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita, jotka eivät ole koskaan olleet yhdynnässä muiden kuin nykyisen puolison kanssa?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä melkein sama :-) Eli minä olin 17v, mies 30v ja tänä vuonna tulee 10 vuotta naimisissa. Ja seksi on taivaallisen ihanaa hänen kanssaan.
Ja miehellä on kaksi suhdetta (johon myös kuulunut seksi) ennen minua ja sen takia varmasti osaakin arvostaa meidän seksiä vielä enemmän kuin jos olisin ollut ainoa. Ja paranee vuosi vuodelta.