Onko muita, jotka eivät ole koskaan olleet yhdynnässä muiden kuin nykyisen puolison kanssa?
Kommentit (41)
No mitä sitten pitäisi sanoa? "Repikö miehen kyrpä immenkalvosi verisiksi riekaleiksi vasta liki kolmekymppisenä"?
Ihan vain jäi mietityttämään tuo sanonta neitsyyden menettämisestä. Okei, jotkut varmaan kokevat sen niin, mutta mulle eka kerta (= eka yhdyntä) ei ollut minkään menettämistä tai verisiksi riekaleiksi repimistä.
Pointti siis siinä, miten sanonta korostaa neitsyyttä ja että sen ekan kerran jälkeen jotain olisi menetetty.
Kaikkea ei tartte ottaa kirjaimellisesti, ymmärrän sen. Jotkut sanonnat vain ovat yleisesti käytössä, eikä niitä sen kummemmin mieti. Nyt vain tuli mietittyä, sori.
En ole ollut muiden kuin nykyisen kanssa. Parisen vuotta nyt oltu yhdessä ja ikää 28. Eka kerta oli siis tuossa 25-vuotiaana. En kaipaa ketään muuta tai sen enempää seksiseikkailuja, jotta voisin "vertailla".
Eipä siinä, vaikka tästä suhteesta lähtisinkin, niin äärimmäisen todennäköisesti en saisi ketään tilalle, sillä olen sitä tyyppiä, joka on ihan kiva MUTTA. Tytöt kiertävät kaukaa ja ovat hieman vaivautuneita, kun heidän kanssaan juttelee. Olen just sellanen outo tapaus, jossa on jotain vikaa, mutta kukaan ei oikein osaa/uskalla sanoa, että mitä.
22 vuotta ollaan oltu samoissa lakanoissa.
Täälle kyllä repesin :) eikähän olisi aika vaihtaa ;) Siis ne lakanat!
Minä myös. 12 vuotta on yhdessä oltu. 18-vuotiaina tapasimme.
Seksiä on ollut muiden kanssa ennen miestäni, mutta ei yhdyntää. Tapasimme parikymppisinä ja seurustelimme yli puoli vuotta ennen ensimmäistä yhdyntää.
Seksimme on aina ollut erittäin tyydyttävää ja nautinnollista. En ole haikaillut kokemuksia kenenkään muun kanssa. Miksi ihmeessä haluaisin, kun tunteita muihin ei ole. Seksi kun on enemmän ylä- kuin alapäässä.
33 v, ja yhdessä ollaan oltu 15v. Eikä ainakaan minua harmita että muita ei ole ollut, päin vastoin. tunnen olevani "puhdas". Ja lisäyksenä, en ole tarkoituksella aikanaan säästellyt itseäni vain yhdelle miehelle, ja seksiä oli jo ennen avioliittoa, ja tarjokkaita kyllä oli muitakin, olin vain seurannut sivusta muutaman kaverini vapaamielisyyttä, ja inhotti seurata sivusta, kun 15 vuotiaana elämän päätarkoitus oli päästä neitsyydestä eroon, kenen tahansa kanssa, ja päästä sillä kehuskelemaan, ja sen jälkeen sitä pillua tuli jaettua vähän enemmänkin... en halunnut olla sellainen, eikä minusta sellaista tullut. Rakastuin omaan mieheeni täysillä, ja huom! ekat 7 kk suhde oli platoninen, joten tiesin, että melko varmasti mies ei ole pelkän seksi perässä.
Mistäs voit tietää, antaisiko joku muu mies vielä enemmän ;) Vertailukohteita kun ei kerran ole.
No kumpi on onnellisempi:
A: minulla on yksi ainoa seksikumppani, jonka kanssa seksi on hyvää perusseksiä enkä tiedä paremmasta, koska en ole kokeillut.
B: minulla on ennen nykyistä kumppaniani ollut yksi tai lukuisia tajunnanräjäyttävän orgastisia seksikokemuksia, joihin vertailen tätä nykyistä "perusseksi"-miestä ja minua harmittaa jatkuvasti, ettei hänen kanssaan ole samanlaista kuin niiden aikaisempien kanssa.
Mistäs voit tietää, antaisiko joku muu mies vielä enemmän ;) Vertailukohteita kun ei kerran ole.
A: minulla on yksi ainoa seksikumppani, jonka kanssa seksi on hyvää perusseksiä enkä tiedä paremmasta, koska en ole kokeillut.
B: minulla on ennen nykyistä kumppaniani ollut yksi tai lukuisia tajunnanräjäyttävän orgastisia seksikokemuksia, joihin vertailen tätä nykyistä "perusseksi"-miestä ja minua harmittaa jatkuvasti, ettei hänen kanssaan ole samanlaista kuin niiden aikaisempien kanssa.
Olen 38 v mies. 16 v parisuhteessa ainoan seksikumppanini kanssa.
seksikumppani. Aika harva teidän miehistä on ollut vain teidän kanssa sängyssä.
Tai ei ainakaan tunnusta:)
ikää 45v, yhdessä ollaan oltu vuoden lopulla 27v. Itselläni ei ole ollut muita jonka kanssa olisin seksiä harrastanut (ei ennen tätä eikä myöskään sen aikana!). Miehelläni on ollut muita kumppaneita ennen minua.
Ikää 37. Miehen kanssa yhdessä 18 vuotta. Edes se, että miehellä on ollut pari kokeilua muiden kanssa ei ole saanut minua hyppäämään sänkyyn jonkun toisen kanssa. Vaikka tilaisuuksia kyllä olisi ollut... Olemme asuneet jopa vuoden erillämme ja tuona aikanakin seksiä oli vain miehini kanssa...
Kuinkahan monelle teidän miehelle olette ainoa seksikumppani. Aika harva teidän miehistä on ollut vain teidän kanssa sängyssä.
Tai ei ainakaan tunnusta:)
Tämä ei ollut ollenkaan kysymykseni pointti; sitä paitsi onhan tähän ketjuun miehiäkin vastannut.
Mulle ei ollut väliä sillä, oliko miehelläni ollut muita ennen mua eikä hän välittänyt siitä, oliko mulla ollut muita. Vaikka tuskin pani tilannetta pahakseenkaan :) Ei meillä ollut taustalla mitään kuvitelmaa siitä, että pitäisi "säästää" itseään "sille oikealle" tai että seksi kuuluisi vain avioliittoon.
Kuka koskaan voi olla toisesta täysin varma? En seuraa miestäni työpaikalle, kaikille matkoille jne., mutta suurella todennäköisyydellä hänellä ei ole (ollut) muita. Sitä paitsi mies on niin peruslaiska, että ihemettelen, miksi hän lähtisi muualle kalastelemaan, kun kotoakin saa.
Luottamus on kumma juttu. Sen voi menettää vain kerran.
Kyllä! Odotin melkein 30 vuotta, mutta hyvää kannattaa vähän odottaakin =). Enkä ole katunut päivääkään.
Yhdessä 10 vuotta, tavattiin teini-ikäisinä.
Tökerösti aseteltu kysymys eli jos niitä kokemuksia on niin miksi tyytyisi perusseksiin naisen/miehen kanssa? Jos seksi on NIIN tärkeä asia itselle niin etsisin tietenkin sellaisen kumppanin jonka kanssa se on tajunnanräjäyttävää. Nyt kävi kuitenkin niin että ensimmäinen olikin semmonen paketti ettei ole vaihto käyny mielessä.
Toisin kuin muutamalla kaverilla jotka ovat kovasti neuvoneet vuosien varrella ja pettäneet ja eronneet ja ovatpa monet nyt "kiinni" seksittömässä liitossa jos minkä taloudellisten syiden yms. takia. Eihän se toki kivaa ole vaikka saakin kuulla kuinka helppoa minulla on kun saan seksiäkin monta kertaa viikossa.
Ps. Kyllä, miehetkin puhuu muusta kuin autoista ja playboy naisista!
Itse tapasin mieheni 17-vuotiaana, han oli 31, naimisiin menimme ollessani 19, ja ensi vuonna juhlimme 8. haapaivaa :)
No mitä sitten pitäisi sanoa? "Repikö miehen kyrpä immenkalvosi verisiksi riekaleiksi vasta liki kolmekymppisenä"?
Ihan vain jäi mietityttämään tuo sanonta neitsyyden menettämisestä. Okei, jotkut varmaan kokevat sen niin, mutta mulle eka kerta (= eka yhdyntä) ei ollut minkään menettämistä tai verisiksi riekaleiksi repimistä.
Pointti siis siinä, miten sanonta korostaa neitsyyttä ja että sen ekan kerran jälkeen jotain olisi menetetty.
Kaikkea ei tartte ottaa kirjaimellisesti, ymmärrän sen. Jotkut sanonnat vain ovat yleisesti käytössä, eikä niitä sen kummemmin mieti. Nyt vain tuli mietittyä, sori.
Itse inhoan tuota sanontaa, ja muutenkin "ekan kerran" korostamista. Ja varsinkin, kun tämä "neitsyyden menettäminen" on niin yhdyntäkeskeistä. Kyllä ainakin oma ensimmäinen seksikokemukseni ja se, minkä koen olleen "ensimmäinen kerta" oli ihan muuta kuin yhdyntä.
Ja tosiaan, en ymmärrä tuollaista "rikki repimis -juttua" myöskään. Ei minulla edes tainnut olla immenkalvoa, kun ensimmäisen kerran olin yhdynnässä. Mutta olinkin masturboinut jo sitä ennen - suosittelen muillekin :)
Ihanaa, että on muitakin "vanhanaikaisia"!
Valitettavasti meille tuli viime vuonna ero 15 yhteisen vuoden jälkeen miehen vaikean riippuvuuden takia. Nyt olen joutunut miettimään, että kokeilemaan taitaa päästä vielä muutakin, jos ei yksinään koko loppuikää ole. Seksi toimi exän kanssa, vaikeaa tulee olemaan tyytyä yhtän vähempään...