Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin kaikeen rahattomuus on sinut ajanut?

Vierailija
01.11.2005 |

meillä mm. myymään romukultana kaikki kultakorut:( piti saada vauvalle ruokaa.. kerran oltiin miehen kanssa 2vkoa nälkäkuurilla, ei ollut muuta kuin ruisjauhoja ja sokeripaloja joista valmistaa " ruokaa" . olen myös joutunut keräämään pulloja saadakseni kaupasta ruokaa, käynyt pellolla perunavarkaissa yms. asiallisia vastauksia kiitos, mielenkiinnolla haluaisin nähdä olenko ainoa joka on näin pohjalla käynyt.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näitä on ilmaisiakin koneita, esim. kirjastoissa, yliopistolla, ja monessa opiskelija-asunnossa kuuluu nettiyhteys vuokraan...

Vierailija:

ruokaa, rahaa jne. TÄllä hetkellä teillä ainakin menee tosi hyvin, kun on vara maksaa nettiliittymä! Jos rahat olis tosi tiukilla, niin minä ainakin säästäisin siitä ensimmäisenä. Lopettaisin kaikki lehtitilaukset ja sulkisin nettiyhteyden.

Vierailija
42/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös opintojen ohessa voi tehdä työtä ja kyllä sitä löytyy, jos vain suostuu tekemään. Jos on oma-aloitteinen, ei tarvitse elää kädestä suuhun, vaan asialle voi tehdä jotakin. En osaa auttaa tämän enempää, koska itse olen aina selvinnyt joko työnteon tms. kautta eikä ole tarvinnut varastaa tai mennä sossun luukulle, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sitten työtä, joka ikiseen paikkaan jossa jotain osaisin tehdä olen tässä kaupungissa hakenut enkä yhtäkään paikkaa ole saanut. Enkä ole ronkeli, siivoan, myyn, jaan vaikka mainoksia mutta kun ei tipu töitä niin ei tipu. Joihinkin paikkoihin hakenut useammankin kerran mutta täällä perähikiällä paikat jaetaan suhteilla ja niitä minulla ei ole kun en ole täältä kotoisin. Ja vilkaisepa aiempaa viestiä, nettiin pääsee ilmaiseksikin.

Vierailija:

Myös opintojen ohessa voi tehdä työtä ja kyllä sitä löytyy, jos vain suostuu tekemään. Jos on oma-aloitteinen, ei tarvitse elää kädestä suuhun, vaan asialle voi tehdä jotakin. En osaa auttaa tämän enempää, koska itse olen aina selvinnyt joko työnteon tms. kautta eikä ole tarvinnut varastaa tai mennä sossun luukulle, ikinä.

Vierailija
44/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten tule lehtiä, mistäköhän senkin tähän vetäsit?

Vierailija:

Vierailija
45/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- myymään kaikki kodin arvotavarat

- kulkemaan kengissä joissa on reikä pohjassa loska-aikana

- ostamaan lapsille vaatteet kirppikseltä

- käymään sosiaalitoimistossa

- lainaamaan rahaa vanhemmiltani

- siirtämään vuokranmaksua myöhemmäksi

- jättämään elokuva- ym iltoja ystävien kanssa väliin

- kulke´maan vähintään pari vuotta vanhoissa vaatteissa

- olemaan ilman lapasia talvella

- syömään lihottavaa ruokaa (makaroonia ym)

Vierailija
46/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hamaaslääkräriin tai kampaajaan ollu noihin aikoihin varaa vaan hiukset leikkasin itse ja hammaslääkäriin menin vain akuuttitilanteessa.

Vierailija
47/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti ole kuulleet tapaturma-, sairauskulu- tai henkivakuutuksista???? Monesti ne saa vielä ILMAN omavastuuta, eikä hintakaan kovin paha ole.

Minun mieheni ei myöskään saanut kovinkaan hyviä vakuutuksia jo lapsena sairastamiensa sairauksien takia, jotka tosin eivät ole lapsuuden jälkeen mitenkään vaikuttaneet hänen elämäänsä, mutta näkyvät siis kuitenkin terveystiedoissaan. Vakuutuksia mietittäessä silloin alunperin oli enemmänkin mielessä esim. se, mitä minulle ja lapsille kävisi, jos mies vaikkapa kuolisi, ja niistä vähistä vaihtoehdoista oli sitten valittu sellainen vakuutus, josta ei ollut mitään hyötyä kun kyseinen sairaus iski. Kun sitä vielä kuitenkin lisäksi jollakin tasolla ajattelee (kun on nuori ja terveys kunnossa ja rahatilannekin hyvä ja koko elämä noususuunnassa), että eihän mikään tuollainen [b]oikeasti[/b] meille satu.

olinkohan nyt nro 44 tuossa aiemmin

Vierailija
48/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin köyhästi on minullakin mennyt, ja täysin itsestäni riippumattomista syistä. Suurin tekijä on ollut sairastumiseni. Ja sille joka puhui vakuutuksista, kaikki eivät saa sairasvakuutusta, minä esimerkiksi en saa.

Vierailija
49/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkääni.

Vierailija
50/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20v., kun sairastuin ekan kerran syöpään. Mulla ei ollut silloin mitään vakuutusta, nyt en enää saa sairasvakuutusta. Sairauskin on uusinut kerran, saattaa uusia vielä toisenkin kerran.

Vierailija:

Ette ilmeisesti ole kuulleet tapaturma-, sairauskulu- tai henkivakuutuksista???? Monesti ne saa vielä ILMAN omavastuuta, eikä hintakaan kovin paha ole.

Vierailija
51/51 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ruokaa, rahaa jne. TÄllä hetkellä teillä ainakin menee tosi hyvin, kun on vara maksaa nettiliittymä! Jos rahat olis tosi tiukilla, niin minä ainakin säästäisin siitä ensimmäisenä. Lopettaisin kaikki lehtitilaukset ja sulkisin nettiyhteyden.

T:Persaukinen työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi