Onko noi Himoshoppaaja-kirjat jotenkin... lapsellisia, vai enkö nyt vaan ymmärrä?
Muuten olen chick litin suurkuluttaja ja ihmettelen miks nää nyt tökkii.. ja tosiaan, ekaa Himoshoppaajaa nyt kahlaan.
terv. Tosikko(ko?)
Kommentit (13)
nimenomaan lapsellisia. kyllä mä yhden niistä läpi luin, mutta ihan karmeeta höttöähän se on.
mutta enää ei kolahda. Niin se maku muuttuu.
Mielestäni himoshoppaajat pääsevät oikeuksiinsa, jos lukee alkuperäiskielellä. Kirjat on hyviä, mutta se elokuva oli oikein huono.
mutta minishoppaaja ei todellakaan enää ollut hyvä, saman toisto ei vaan kanna. Mutta ekat oli aikoinaan hyviä, silloin ei vastaavia kirjoja vielä ollut niin paljoa enkä ollut itse vastaavaa juuri lukenut.
Höttöähän ne ovat ja vanhan toisto alkaa olla noloa.
iltalukemista, luin kaksi vuotta sitten koko sarjan ja nyt uudelleen. Juuri aloitin nyt sitä uutta minishoppaajaa, enkä meinaa irti päästä. Olen 35-v. ja sellainen ehkä ennemmin vakavalaatuinen, kun mikään hurlumhei luonteeltani. Minuun uppoaa!
chick litin ole tarkoituskin olla höttöä? Ei kai niiden pidä mitään venäläisiä klassikoita ollakaan? Minusta tärkeintä niissä on, että ne ovat hauskoja, ja ainakin ekat Himoshoppaajat sellaisia olivat, uusimmat kuulemma eivät ole niin hyviä. Sitten taas jotain chick littejä, jotka yrittävät olla myös pinnallisen syvällisiä pistämällä päähenkilön isäksi alkoholistin tai muuta vastaavaa, ovat mielestäni aivan naurettavia (huonolla tavalla).
Ehkä ovat lapsellisia, mutta juuri minulle sopivalla tavalla :-D Olen lukenut kaikki, ensimmäiset useampaan kertaan, ja aina naurattaa. Samaa kaavaahan niissä noudatetaan, mutta sehän on yleistä vakavammissakin kirjoissa. Hullunhauskaa, ihanaa brittihuumoria!
Äiti 36 v
niihin verrattuna Minishoppaaja oli kyllä pettymys.
mutta nämä jälkimmäiset vähän höttöjä. Totta ovat edelliset puhuneet, in English ovat parempia. Mutta oli miten oli, loistohöttöä kuitenkin! Jos haluatte astetta "vakavampaa" kokeilkaa irlantilaisen Maria Keysin kirjoja. Ovat vielä parempia.
merkkituotteilla leuhkimista ja materialismia.
Just sellasta "aivot narikkaan" -iltalukemista. Kaksi kertaa olen lukenut sarjan läpi.
mutta nämä jälkimmäiset vähän höttöjä. Totta ovat edelliset puhuneet, in English ovat parempia. Mutta oli miten oli, loistohöttöä kuitenkin! Jos haluatte astetta "vakavampaa" kokeilkaa irlantilaisen Maria Keysin kirjoja. Ovat vielä parempia.
En ymmärrä ton kirjasarjan suosiota. Ainakin Minishoppaaja oli niin tylsä että en päässyt alkua pidemmälle. Ei naurattanut yhtään, vaikka kirjan luvattiin olevan hulvattoman hauska.
terv. ei-tosikko