Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppaneiden määrä

Vierailija
27.07.2011 |

Olen 19-vuotias ja seurustellut nykyisen mieheni, kihlattuni kanssa. Hän on kolmas seksikumppanini. Itseäni häiritsee se, että minulla on ollut niin "monta", mutta häntä se tuntuu häiritsevän vielä enemmän.

Minä olen myös hänen kolmas, mutta kuitenki hänenkin menneisyys häiritsee minua välillä. Hänellä on myös muutama yhdenillan juttu jolloin hän on harrastanut pelkkää suuseksiä.

Välillä riitelemme asiasta, varsinkin kun hän ei heti oli kertonut minulle kaikkea kun olen kysynyt. Onko mieheni tilivelvollinen minulle menneisyydestään?

Onko kellään muulla samanlaista tilannetta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiko sitten avioliitossa lähtee herkemmin pettämään, se joka ei ole paljon kokenut mitään eikä välttämättä koe omakseen kokemuksien tavoittelua vai se joka on jo kokenut paljon ja varmasti siitä tietyllä tavalla piti? Eihän kukaan harrasta seksisuhteita/yhden yön juttuja vain siksi että pitää saada 50:nen kiintiö täyteen. Eiköhän se aidosti ole kivaa ja vaihtelevaa, ehkä seksinautinnollisesti ei niinkään.

Tämä riippuu todella paljon ihmisestä itsestään ja hänen luonteesta. Jotkut tahtovat kokea paljon eri ihmisten kanssa kun taas joillekkin riittää se yksi ja ainut. Minä ainakin olisin tuollaisessa yksi ja ainut-tilanteessa todella ylpeä! :)

Mutta noita tuskin enää on monta jolla on vaan ollut se yksi ja ainut. Ja taas toiselta kannalta kun asiaa ajatellaan niin ehkä hekin haluat kokea myös jotakin muuta. Itseäni kuitenkin hävetti sanoa että on ollut jo kaksi kumppania (joka on todella vähän nykymaailmassa) ja ehkä se johtuu siitä kun vanhempani ovat olleet toistensa ensimmäiset ja ainoat (ikää heillä molemmilla nyt 39v).

Vierailija
22/33 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tilivelvollinen menneisyydestäsi.On vaan hyväksi sinulle että sinulla on usampia kokemuksia... Ajatteleppa että jos nykyinen kuppani olis ainut joka on "käynyt sisälläsi"niin sit haikailisit vanhepana et miltä se toinen tuntuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaisi sellaista edes kaivata

Vierailija
24/33 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette vaimojenne kanssa yhdessä jos ette halua olla edes uskollisia? Mihin pyritte tolla?

Itse ainakin arvostan sellaisia miehiä joilla on ollut mahdollisimman vähän seksikumppaneita!

Minä pyrin tasaamaan tilejä.

sama juttu, en halua olla "huonompi" osapuoli, varsinkin nyt kun on ikää tullu lähemmäs 40 niin asiat saavat aivan uuden merkityksen ...

Vierailija
25/33 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näin. Vituttaa tää yleistäminen asioista. "jos ei ole ollut monen kanssa niin jossain välissä kumminkin haluaa olla" WTF!!

Mä sanon, että jos on ollut monen kanssa niin miksei haluaisi tulevaisuudessakin olla?

Vierailija
26/33 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät nykyään ihmiset osaa enää arvostaa vähäistä seksikumppanien määrää vaan on jotenkin hienoa että on ollut monien kanssa?

Eräs ystäväni on ollut miehensä kanssa teini-ikäisestä saakka, ovat menneet kihloihin, naimisiin ja nyt heille on tulossa lapsi ja ovat molemmat toistensa ensimmäisiä ja ainoita. Itse pidän tätä romanttisena!!

He ovat molemmat toisillensa maailman kilteimpiä ja heillä näkyy oikein kun onni kukoistaa, tosin on heilläkin joskus riitoja ollut.

Mutta eipä kohdalleni osunut neitsyitä.

sama juttu, olisin halunnut neitsyt puolison, eipä ollut ja se vituttaa, no onneksi voi aina käydä vieraissa "todistamassa itselleen että kelpaa muillekkin" ja hyvin on kelvannut. Jos vaimo olisi ollut neitsyt niinkun minäkin niin en olisi mennyt vieraisiin. Miettikää tätä naiset ennenkun menette naimisiin tilien pitää olla tasan ja kertoa asioista tulevalle puolisolle ENNEN aamenta...

Vierailija
27/33 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät nykyään ihmiset osaa enää arvostaa vähäistä seksikumppanien määrää vaan on jotenkin hienoa että on ollut monien kanssa? Jos vaimo olisi ollut neitsyt niinkun minäkin niin en olisi mennyt vieraisiin. Miettikää tätä naiset ennenkun menette naimisiin tilien pitää olla tasan ja kertoa asioista tulevalle puolisolle ENNEN aamenta...

Jos ap ja hänen miehensä ovat panneet muitakin, niin SITTEN OVAT PANNEET. Turha sitä enää on harmitella. Se, että kehoitetaan olemaan miettimättä asiaa ja jatkavan eteenpäin onnellisina, ei tarkoita sitä, että se on juuri erityisen hienoa.

Itse kaukainen tuntee parin, jotka ovat lapsesta asti olleet yhdessä ja muita ei ole (julkisesti ainakaan) ollut. Tämä on ihan ok. Mutta ei edelleenkään mitenkään HIENOA. Ylentämällä jonkin hienoksi, pyllistää toiselle teolle, joka taas voi olla jonkun toisen mielestä hienoa.

Ja sitten tää provoilija, joka joka ketjun pilaa idiotismillaan vois painua hornan tuuttiin. Olet ikävä ihminen. Päivän pilaaja ja typerys. Voi kun oisitkin oikeassa elämässä tollainen sika, että panet muita VAAN siksi, että puolisollasi on ollut MUKA muita ennen sinua ja saisit syfiliksen, mokomakin yökötys.

Vierailija
28/33 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näin. Vituttaa tää yleistäminen asioista. "jos ei ole ollut monen kanssa niin jossain välissä kumminkin haluaa olla" WTF!! Mä sanon, että jos on ollut monen kanssa niin miksei haluaisi tulevaisuudessakin olla?

niin ei ole enää sitä tarvetta testailla erilaisia vehkeitä, vaan tietää mitä se on ja miltä se tuntuu. Ettei sitten päädy olemaan sellanen ääliö m*lkku, niinkuin nää muutamat miehet tässä ketjussa, että itketään kun vaimo ei ollukaan neitsyt ja ite ei olla päästy uittamaan sitä pikkumoloaan muissa pimpsoissa, niin sitten lähetään vieraisiin... Oksettavia miehiä!

Vierailija
29/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät nykyään ihmiset osaa enää arvostaa vähäistä seksikumppanien määrää vaan on jotenkin hienoa että on ollut monien kanssa? Jos vaimo olisi ollut neitsyt niinkun minäkin niin en olisi mennyt vieraisiin. Miettikää tätä naiset ennenkun menette naimisiin tilien pitää olla tasan ja kertoa asioista tulevalle puolisolle ENNEN aamenta...

Jos ap ja hänen miehensä ovat panneet muitakin, niin SITTEN OVAT PANNEET. Turha sitä enää on harmitella. Se, että kehoitetaan olemaan miettimättä asiaa ja jatkavan eteenpäin onnellisina, ei tarkoita sitä, että se on juuri erityisen hienoa.

Itse kaukainen tuntee parin, jotka ovat lapsesta asti olleet yhdessä ja muita ei ole (julkisesti ainakaan) ollut. Tämä on ihan ok. Mutta ei edelleenkään mitenkään HIENOA. Ylentämällä jonkin hienoksi, pyllistää toiselle teolle, joka taas voi olla jonkun toisen mielestä hienoa.

Ja sitten tää provoilija, joka joka ketjun pilaa idiotismillaan vois painua hornan tuuttiin. Olet ikävä ihminen. Päivän pilaaja ja typerys. Voi kun oisitkin oikeassa elämässä tollainen sika, että panet muita VAAN siksi, että puolisollasi on ollut MUKA muita ennen sinua ja saisit syfiliksen, mokomakin yökötys.

"Se, että kehoitetaan olemaan miettimättä asiaa ja jatkavan eteenpäin onnellisina, ei tarkoita sitä, että se on juuri erityisen hienoa."

Tarkoitatko tällä sitä että elämä ei voi olla erityisen hienoa koska vsimon pimpassa on ollut muukin elin kun mun. samaa mieltä, elämä olisi paljon mukavampaa jos olisin vaimon ainoa. vähän lohtua ja "kostohenkeä" haen näillä pettämis kerroilla. Olo ei kyllä ole sen parempi kun ennekään. Yököttää ajatella että vaimon sisässä on ollut joku muukin. Se vaan on kummallista että nuorempana ei tullut näitä ajatuksia.???? :-(

Vierailija
30/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se nyt vaan on niin ja sillä sipuli, ystävä hyvä.

Teillä mahtaa olla suhteessanne muutoinkin joku kasvukipuilu menossa. Ei se toisten naisten paneminen sun oloasi paranna. Jos sua noin ahdistaa ja yököttää, kannattasko hakea apua? Lopeta tuollainen ja eheytä itsesi, "mies".

Vierailija
31/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko pettää kostona monivuotisessa suhteessa moneen kertaan ja edelleen aikoo sitä jatkaa, syyttäen vaimoaan jostain menneistä, siis ennen heidän suhdetta tapahtuneista suhteista. Ja kokee että on oikeutettu kostoonsa. Onko se rouva vilpillisesti huijannut miehen avioliittoon ja valehdellut olevansa neitsyt, vai onko hän jatkuvasti vuosikymmenten ajan syyttänyt ja morkannut miestään kokemattomuudesta, vai millä tavalla ei ole ihan v*tun kusipäistä toimintaa aikuiselta mieheltä PETTÄÄ puolisoaan TOISTUVASTI tilanteessa, johon ihan vapaaehtoisesti on itsensä asettanut?! Hakekaa apua tuohon mustasukkaisuusongelmaanne, ei ole tervettä käytöstä.

Vierailija
32/33 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näin. Vituttaa tää yleistäminen asioista. "jos ei ole ollut monen kanssa niin jossain välissä kumminkin haluaa olla" WTF!! Mä sanon, että jos on ollut monen kanssa niin miksei haluaisi tulevaisuudessakin olla?

niin ei ole enää sitä tarvetta testailla erilaisia vehkeitä, vaan tietää mitä se on ja miltä se tuntuu. Ettei sitten päädy olemaan sellanen ääliö m*lkku, niinkuin nää muutamat miehet tässä ketjussa, että itketään kun vaimo ei ollukaan neitsyt ja ite ei olla päästy uittamaan sitä pikkumoloaan muissa pimpsoissa, niin sitten lähetään vieraisiin... Oksettavia miehiä!

?? Jos ei ole ollut kun vaimon housuissa ja vaimon housuissa on ollut myös muita kai se nyt on selvä että se käy jossain vaiheessa kaivertamaan = mä halusin vain kokeilla myös toista . kai nyt silloin on pakko mennä vieraisiin. PS. ja tuntu niin hyvältä ja itsetunto nousi 200% kun pääsin panemaan toista naista. ja useamman kerran.

Vierailija
33/33 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Jos ei ole ollut kun vaimon housuissa ja vaimon housuissa on ollut myös muita kai se nyt on selvä että se käy jossain vaiheessa kaivertamaan = mä halusin vain kokeilla myös toista . kai nyt silloin on pakko mennä vieraisiin. PS. ja tuntu niin hyvältä ja itsetunto nousi 200% kun pääsin panemaan toista naista. ja useamman kerran.

pettämällä. Vaimosikin itsetunto kohoaa varmasti todella paljon siinä vaiheessa kun jäät kiinni tuosta ja raaka totuus iskee päin sun kasvoja. Sen jälkeen voitte molemmat panna vieraita ja olla olevinaan kokoajan tasoittamassa tilejä ja kohottamassa sitä itsetuntoa. Mietippä ihan hetki sitä, että vaimosi haluaa olla sinun kanssasi ja sä vaan käyt vieraissa? Vaimosi on kokenut muita, mutta valitsi kaikista muista sinut.

Osoitan pahoitteluni tämän miehen ja kaikkien muiden vastaavanlaisten mulkkujen vaimoille. Kun jäätte kiinni, niin siinä sitä sitten nyyhkytetään vaimon perään, koska yksikään nainen ei tuollaista katso. Ja valheesta jää aina kiinni.

Ai että haluaisin olla paikalla kun todellisuus valkenee vaimoillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi