Norjan sekopäätä
ei pitäisi palkita teostaan mielenosoituksilla ja antamalla hänen muuten nähdä, miten murtuneita kaikki noista teoista ovat - juuri sitähän tuo sairas p-kiainen toivoo.
Jollakin pitäisi olla riittävästi pokkaa nauraa p-sesti päin naamaa, pilkata raukkikseksi, joka MUKA on "aatteen mies" mutta ei uskalla räjäyttää pommiaan parhaaseen virka-aikaan eikä saa kahdella aseella suljetulla saarella tuon kummempaa aikaan jne. SE tuohon psykopaattiin oikeasti kolahtaisi - ja sitten tyyppi lukittaisiin miettimään täydellistä epäonnistumistaan loppuelämäkseen johonkin todelliseen rotanloukkoon; ei luksusvankilaan, jollaisia Norjassa takuulla on.
Kommentit (8)
Tekijä on psykopaatti, ei siihen teho mitään.. paitti luoti.
kun hänet saa uskomaan, että hän on tehnyt itsestään naurettavan ja asettanut vakaumuksensa itse toiminnallaan kyseenalaiseksi.
Tämä toki edellyttää sitä, että sekopää saadaan vahvojen lukkojen taa loppuelämäkseen, jottei pääse riehumaan enää enempää.
PS. en mitenkään kritisoi ihmisten reaktioita; sanoinkin, että pitäisi löytyä JOKU, joka pystyisi vakuuttavasti vetämään roolin tuon p-kiaisen nenän edessä. Koska se olisi AINOA, mikä tuohon osuisi ja uppoaisi. Syvälle.
mitä tapahtuu, koska tekijä on uutissulussa ainakin seuraavat kahdeksan viikkoa oikeuden päätöksellä.
Se nyt on ihan sama mitä tapahtuu, koska tekijä on uutissulussa ainakin seuraavat kahdeksan viikkoa oikeuden päätöksellä.
täysihoidossa Norjan kansan kustannuksella laitoksessa, jossa tarjolla on kaikki mukavuudet.
Anteeksi vain, minusta se ei ole ihan sama. Minusta tuollaisen tekijän pitäisi kärsiä tekonsa seurauksista. Eikä psykopaattiin normaali sanktiojärjestelmä pure - se vain ruokkii hänen kuvitelmiaan ja kaikkivoipaisuuden tunnettaan.
Se, että hänet asetetaan kyseenalaiseksi tai jopa naurettavaan asemaan, kolahtaa. Kahta kovempaa koska sellaista hän ei ole osannut miltään taholta odottaa. Viha, kauhu, epäusko, inho - niitä hän on tiennyt kohtaavansa. Ja jopa itsensä kanssa samoin ajattelevia hän uskoo olevan. Mutta että joku NAURAISI hänelle ja pitäisi hänen tekojaan epäonnistuneina...
että juuri psykopaatteja kohdellaan ja rangaistaan eritavalla. Eikös se joudu vankimieleisairaalaan, jos on psykis? Ei siellä ihan niin luksusta ole Norjassakaan kuin paremmissa vankiloissa.
Eikös se joudu vankimieleisairaalaan, jos on psykis? Ei siellä ihan niin luksusta ole Norjassakaan kuin paremmissa vankiloissa.
Itse olen suorittanut yhden harjoittelujakson norjalaisessa vankimielisairaalassa. Oletko Sinä - kun niin asiantuntevasti kommentoit?
Eikös se joudu vankimieleisairaalaan, jos on psykis? Ei siellä ihan niin luksusta ole Norjassakaan kuin paremmissa vankiloissa.
Itse olen suorittanut yhden harjoittelujakson norjalaisessa vankimielisairaalassa. Oletko Sinä - kun niin asiantuntevasti kommentoit?
en töissä, mutta muuten on myös tietoa, ei toki kaikista, kuten tuskin sullakaan
Joka asiaan pitää tulla kommentoimaan jänkäti-jänkäti-jänk vaikka ei ole mitään asiaa eikä varsinkaan sanottavaa.
-ei ap-
edelleenkin yhtenäinen ja suree kuolleita yhdessä..Hieno ele.
Tekijä on psykopaatti, ei siihen teho mitään.. paitti luoti.