Toimeentulotuki leikattu mielivaltaisesti, ja nyt vauvalla ei ole maitoa...Itkee
3vko sitten syntynyt vauva, perustoimeentulotuesta leikattu 35% "liian kalliin" asunnon takia. Maito vauvalle loppui tänään, ja nyt itkee. Minäkään en ole syönyt 3 päivään...Olen neuvoton
Kommentit (44)
Heitä vauva ikkunasta, niin loppuu itku.
Mitä jos kysyisit vauvan isältä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut imettää
Imetys ei ole onnistunut.
Ap
Nyt sä soitat lastensuojelun päivystykseen, vauva kuolee nälkään jos et hanki apua äkkiä.
Jos vaikka veisit sen taas järveen.
Ei haittaa vaikka elämä olisi kuinka vaikeaa. Aina voi kirjoittaa vauvikselle. Sieltähän se apu löytyy.
Sairas ihminen trollaa tällaisella asialla
Synnytyksestä on niin lyhyt aika, että imetyksen saat vielä onnistumaan, lapsi tissille aina kun haluaa ja lisäksi alat pumppaamaan tunnin välein. Kyllä se siitä. Luulis motivaation olevan kohdallaan kun vaihtoehtona on vauvan huostaanotto.
Ei toimeentulotuesta mitään leikata liian suurten asumiskulujen takia. Ja ylikallis vuokra huomioidaan täysimääräisenä ensimmäiset 3 kk, sen verran saa aikaa muuttaa halvempaan. Ei mene läpi tää sun tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut imettää
Imetys ei ole onnistunut.
Ap
No sitä yritetään niin kauan että se onnistuu. Myös neuvolasta saat apua.
Minkälainen äiti oikein olet jos et tätä tiedä. Vituttaa kun kaikki luuserit, elämäntapatyöttömät hankkivat lapsia! Lapsi parka.
Minulla oli nuorin kolme viikkoa teholla, täysin pullovauva, niin vain oppi tissille, niin oppi vanhinkin vaikka vasta kotona omassa rauhassa oppi tissille, se oli sitä aikaa kun sairaalassa oltiin vähintään viisi päivää
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, hänellä ei rahaa
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä soitat lastensuojelun päivystykseen, vauva kuolee nälkään jos et hanki apua äkkiä.
Sossussa kävin lapaen kanssa, mutta eivät myöntäneet mitään rahaa tai maksaria...
Ap
Mulla 74 000e tilillä ja palkka tulee perjantaina tulin just ravintolasta syömästä.
nautihan jankuttava tuki pelle köyhyydestä.
Lapsen itkuntuhruiset silmät mainittu.