Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tykkää jos pukeudun seksikkäästi kun menen tyttöjen kanssa ulos!

Vierailija
25.07.2011 |

Kokeilin uutta mekkoa, jonka suunnittelin laittaa tällä viikolla päälle kun menemme pitkästä aikaa ulos tyttöporukalla. Mies sanoi että tuo päällä et ainakaan lähde ulos! Mekko on melko vartalonmyötäinen ja lyhyt, mutta ei edes kauhean avoin! Minusta se ei ole liian seksikäs. Mies luulee että saan liikaa huomiota jos pukeudun seksikkäästi. Puuttuuko muiden miehet teidän pukeutumiseen? Pitäiskö mun totella miestä? Ei ole eka kerta kun se on mustis.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaan jossa tietää olevan vain jätkiä, niin ei varmaan laittaudu niin paljoa kuin jos tietäisi siellä olevan myös (kauniita) naispuolisia. Onhan se itseään varten laittautumista vaikka menee muiden ilmoille koska itse ilahtuu huomiosta ja kohteliaisuuksista. Ei siis kerjää niitä keneltäkään tietyltä.

Vierailija
22/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin laitan ulos ja minnetahansa menenkin päälleni ihan sitä mitä itse haluan, sanoo mieheni siitä mitä vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun elämääni pukeutua minimekkoon ja lähteä ulos tyttöporukassa. Ei ole ihme että tulee ero, miehen pitäisi hyväksyä kun lasten äiti laittautuu että katsokaa miten vetävän näköinen olen.... Kunnon äidit ja vaimot ovat aivan erilaisia.

Haha, fail troll is fail. Tai sitten sarkasmia, mutta siitä 1/10 pistettä.

...kyllähän tällaisia täydellisiä pikkuvaimoja (tai siis "kunnon äitejä ja vaimoja) oikeasti on, jotka paheksuvat kukkamekon helmat tutisten normaalia vapaa-ajanviettoa. Kun kerran olet miehen saanut, ja vielä lapsiakin, niin ei puhettakaan että ikinä, kuuna kullan valkeana enää lähdettäis likkakaverien kanssa hauskanpitoon. Uskomatonta kylläkin, mutta kai he sitten taivaassa kirkkaamman kruunun saavat kuin nämä löyhämoraaliset bilettäjät jotka jättävät perheensä heitteille.