Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua, useimpien asiaa kommentoineiden mielestä toisen naisen vika?!?

Vierailija
05.07.2011 |

En voi ymmärtää logiikkaa jonka mukaan se että mies pettää on toisen naisen vika. Tämä toinen nainen muka tulee ja viettelee pahaa aavistamattoman kiltin aviomiehen, joka menee lankaan ja lähtee suhteeseen vaikka ei oikeasti haluakkaan pettää vaimoaan!?!

Eiköhän se mies osaa ihan itse sanoa mitä haluaa ja mitä ei. Jos haluaa olla vaimolleen uskollinen mies varmasti osaa sen sanoa, eikä lähde toisten naisten matkaa vaikka nämä kuinka liehittelisivät. Jos taas haluaa pettää varmasti osaa sen naisen itselleen käydä etsimässä ja iskemässä ilman että kenenkään tarvitsee tulla tyrkylle.

Ärsyttää suunnattomasti kun ystävilleni kertoessani mieheni pettäneen minua aletaan syytellä tätä toista naista ja suunnilleen surkutella miestäni kun joutunut sellaisen harpyijan kynsiin. Ihan unohtuu se että mies on ollut edes osallisena koko jutussa kun aletaan metsästää tämän toisen naisen päänahkaa!!

En voi ymmärtää naista joka alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa, tietäen että mies on varattu. Silti minä olen vihainen miehelleni, en tälle toisella naiselle... eihän hän ole minua pettänyt, mieheni sen sijaan on!

Onko oikeasti yleistä ajatella niin että "pelkästään toisen naisen vika" näissä pettämistilanteissa?!? Ja mikä ihmeen logiikka siinä on takana!?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voi olla, ettei se toinen nainen edes tiedä miehen olevan varattu... Ei se mies välttämättä kerro.

Vierailija
2/8 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että on naisia, joille varattujen miesten saalistaminen on ihan kunnia-asia ja itsetunnon pönkityskeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pettäjä, vaan se sun miehes. Se toinen nainen ei edes tunne sua, miten se vois pettää sua? Mies aikuisena, parisuhteessa olevana ihmisenä kykenee kyllä sanomaan ei ja tajuaa takuulla, kun homma menee toisen kanssa pettämisen puolelle. Kyse on siinä vaiheessa enää halusta toimia oikein tai väärin.

Vierailija
4/8 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla varatun kanssa ja kaikkihan tietää, että miehet on helppoja saaliita ainakin kauniille naisille. Minkäs mies biologialleen voi.

Vierailija
5/8 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja minä en todellakaan ole helppo saalis. Aina pyörii jonkinlaista harakkaa varpaissa jos lähtee jonnekin ulos. Mitä teen? Teen aina niin kuin sydämessäni tunnen, ja potkin mokomat laululintuset pois.

Onnellista yhdessäoloa toistakymmentä vuotta, enkä voisi kuvitellakaan lähteväni muiden naisten matkaan. Moni selittelee alkoholilla toimiaan. Heh, minusta taas tulee vielä suvaitsemattomampi vieraiden iskijänaisten suhteen kun otan Kuningas Alkoholia. Selvinpäin tai pienessä hiprakassa olen vielä mukava ja kohtelias näille tyrkyille, mutta enemmän nauttineena sanon vielä helpommin suorat sanat.

Se on niin ihmisestä kiinni. Tottakai tilanne on joillakin toinen - nalkuttava ja väsynyt nainen kotona, lauma huutavia penskoja, mikään ei tunnu toimivan.. Helppo ratkaisu on tietysti lähteä vieraan syliin hakemaan lohdutusta. Itse aion pitää huolen että siihen tilanteeseen ei koskaan edes jouduta, että ahdistaisi tuollainen tilanne. Onneksi vaimoni ei ole nalkuttaja. En tosin anna siihen mitään syytäkään. :)

Vierailija
6/8 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tällaisen vanhan keskustelun, koska se on itselleni nyt ajankohtainen.

Ensimmäistä kertaa luen, että joku petetty nainen uskaltaa ja osaa syyttää omaa miestään pettämisestä. Mitään pettämissuhteitahan ei pääsisi tapahtumaan, jos toinen sanoo, että minulla on kumppani, enkä aio häntä pettää. Se on kyllä vaativa lause ja ajatuksesta hankala luoda lauseeksi.

Itselläni oli suhde varattuun mieheen parin vuoden ajan. Uskoin kaikki puheet pian päättyvästä avioliitosta ja surkeasta arjesta. En osannut yhtään epäillä miehen puheita. Kaikki hänen tekonsa ja puheensa tukivat sitä, että hän oli löytänyt minusta elämänsä naisen ja aikoo hankkia eron.

Huomasin kuitenkin jossain vaiheessa, että aikaa vain kuluu. Mies kuulemma yritti käydä erokeskusteluja, mutta ne eivät johtaneet mihinkään, koska vaimo uhkaili lapsen viemisellä yms.

Monesti meinasin luovuttaa, mutta naiivisti ajattelin, että tämä on tarkoitettu näin. Teimme toisemme onnellisiksi ja erossa oleminen alkoi masentaa ja ahdistaa kumpaakin.

Mies jäi kiinni suhteesta.

Koko "rakkaustarina" muuttui kauhutarinaksi.

Vaimon mukaan olin särkenyt heidän täydellisen avioliiton, vietellyt kiltin, raukan miehen, joka ei missään nimessä olisi halunnut suhdetta, eikä rakastanut minua ja koko suhde oli ollut virhe. Mies itse ei kummemmin kommentoinut. Sanoi vain jäävänsä avioliittoonsa lapsen vuoksi.

Mietin niitä petettyjä naisia, jotka syyttävät oman miehen uskottomuudesta toista naista, että mitähän he ajattelisivat tilanteesta, jos mies ei toista naista olisikaan saanut? Olisiko miehen ihastuminen/rakastuminen myös toisen naisen syytä?

Pitävätkö naiset miestä niin aivottomana, että miehiä voi viedä, kuin pässiä narussa?

Suhteessamme lähes kaikki tapahtui miehen toiveesta, miehen aikataulujen ja suunnitelmien mukaan. Mies piti minua pitkään suhteessa turhilla lupauksilla. Jos hän olisi kertonut, ettei vaimoaan aio jättää, ei rakasta minua, en olisi ikinä suhteeseen edes alkanut.

Mutta, kuten sanoin, minä olin käärme, mies ei tehnyt mitään väärää, lankesi vastentahtoisesti "ansaani", eikä oikeasti olisi edes halunnut seksiä kanssani. Teki kai sen "lumottuna/taiottuna" parin vuoden ajan.

Vierailija
7/8 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta siitä että mies (peräti kaksi!) petti ja lähti toisen naisen matkaan. Missään vaiheessa en ole ajatellut että vika olisi niissä naisissa (en tiedä olivatko itse varattuja vai sinkkuja, en myöskään tiedä tiesivätkö miesten olevan varattuja) vaan mieshän se tiesi mitä oli tekemässä.

Itse kysyn yöelämässä liikkuessani jos meinaa flaksi (harvakseltaan) käydä, onko mies varattu. Aina ovat vastanneet olevansa sinkkuja ja se riittää minulle. Miehen vastuu jos valehtee olevansa sinkku.

Vierailija
8/8 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syyllinen on se, joka pettää, on se sitten nainen tai mies ,mutta ihminen joka TIETÄÄ toisen olevan varattu ja lähtee leikkiin silti mukaan on moraaliltaan ihan yhtä löyhä. En arvosta kumpaakaan, en pettäjää, enkä sitä henkilöä, joka pettäjän mukaan lähtee. Maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen, mitä nämä kakkosetkaan väittävät.