Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tykkää jos pukeudun seksikkäästi kun menen tyttöjen kanssa ulos!

Vierailija
25.07.2011 |

Kokeilin uutta mekkoa, jonka suunnittelin laittaa tällä viikolla päälle kun menemme pitkästä aikaa ulos tyttöporukalla. Mies sanoi että tuo päällä et ainakaan lähde ulos! Mekko on melko vartalonmyötäinen ja lyhyt, mutta ei edes kauhean avoin! Minusta se ei ole liian seksikäs. Mies luulee että saan liikaa huomiota jos pukeudun seksikkäästi. Puuttuuko muiden miehet teidän pukeutumiseen? Pitäiskö mun totella miestä? Ei ole eka kerta kun se on mustis.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mun miehellä on sen verran hyvä itsetunto ettei sen tarvitse olla mustasukkainen /vahdata minun ulkoasuani tai olemistani. En sietäisi yhtään että joku sanelee miten saan pukeutua.

Vierailija
2/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mekko päälle ja vietä kiva ilta! Et kai edes kuvittele vaihtavasi vaatteita, jos mies sanoo "tuo päällä et ainakaan lähde ulos"???

Mieheni ei tykkää jos pukeudun seksikkäästi kun menen tyttöjen kanssa ulos! .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittaudutko myös miestäsi varten? Meillä nimittäin ENNEN mies kulki aina metsänpeikon näköisenä, ei laittanut tuoksuja, kulki paskaisissa työvaatteissa jne.. Ja kun lähti ulos, ajeli päänsä, naamansa, laittoi tyuoksuja, veti jalkaan (minun ostamani) farkut ja jonkun (minun ostamani) kivan paidan. Olin siis ostanut miehelle kivoja vaatteita, jotta edes joskus pukeutuisi minun kanssani, mutta laittautui aina vain ja ainoastaan kun lähti ulos.

Minua ei sinänsä se laittautuminen haitannut, vaan se, että laittautui aina muita varten, mutta ei koskaan minua varten. Minulle tuli fiilis, että minulla ei ollut mitään väliä.. Mies myös luuli, että olen mustis, mutta kun kerran keskusteltiin asiasta ihan muissa yhteyksissä ja selitin rautalangasta vääntäen mitä ajattelen, miksi ajattelen jne.. niin meni perille.

Nykyään laittaa itseään jos mennään yhdessä johonkin ja välillä muutenkin vain :)

Vierailija
4/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri käsitys sanasta seksikäs? Minulle seksikkäästi pukeutuminen tarkoittaa sitä, että siinä viestitään että säpinä on tervetullutta. Mitä se sinulle tarkoittaa? Jos sinä todellakin haluat pukeutumisella saada huomiota muilta miehiltä, niin miksi ihmeessä miehesi ei saisi olla loukkaantunut/ mustasukkainen? Etkö silloin juuri haekin tuota reaktiota - jos et siis ole hakemassa pukeutumisella miesseuraa, eli valmis pettämään miestäsi.

Vierailija
5/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

körttiläismummo se siellä taas jorisee omiaan...

eri käsitys sanasta seksikäs? Minulle seksikkäästi pukeutuminen tarkoittaa sitä, että siinä viestitään että säpinä on tervetullutta. Mitä se sinulle tarkoittaa? Jos sinä todellakin haluat pukeutumisella saada huomiota muilta miehiltä, niin miksi ihmeessä miehesi ei saisi olla loukkaantunut/ mustasukkainen? Etkö silloin juuri haekin tuota reaktiota - jos et siis ole hakemassa pukeutumisella miesseuraa, eli valmis pettämään miestäsi.

Vierailija
6/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten takia vaan itseni takia. Kun lähden ulos vaikkapa sitten tyttöjen iltaa viettämään niin haluan tuntea oloni hyväksi ja haluan tuntea että näytän hyvältä omasta mielestäni. Eikä mun mies puutu tai yritä rajoittaa mun asuvalintoja, saattaa kyllä kehua miten hyvältä näytän jos olen jonnekkin lähdössä ja oikein laittautunut.

Vierailija
7/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaava tilannehan on, että kotioloissa vähemmän laittautunut mies pistää itsensä viimeisen päälle "iskukuntoon" kun lähtee poikien kanssa baanalle. Siitä ei sitten saa sanoa, koska voi loukata puolison "itsemääräämisoikeutta".

Miehen elämässä suuria mysteereitä (yksi niistä) on, että kotioloissa ei vaimo kirveelläkään "laittaudu" oman miehen takia ja omaa miestä varten, mutta kun baanalle lähdetään, sisäistä kauneutta pitää esille saada tuntien puuteroinnilla ja tuodaan esille itseään paljastavilla ja viekoittelevilla asusteilla, joista mies vain näkee märkiä unia "arjessa".

Vierailija
8/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pukeutua myös miestä varten, JOS me joskus käytäis yhdessä ulkona. Olisi vähän outoa pukeutua viimeisen päälle pelkkää koti-iltaa varten. Totta sekin että nautin huomiosta jota saan jos olen laittautunut ja seksikkäässä mekossa :) Mutta ei mulla ole mitään aikeita pettää miestäni. Harmittaa että arvaan jos laitan päälle mekon jonka mies on kieltänyt mies on monta päivää kiukkuinen.

Vierailija
9/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäisi herneet nenään jos mieheni kommentoisi pukeutumistani tuolla tavoin.

En puutu itsekään mieheni pukeutumiseen.

Vierailija
10/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten takia vaan itseni takia. Kun lähden ulos vaikkapa sitten tyttöjen iltaa viettämään niin haluan tuntea oloni hyväksi ja haluan tuntea että näytän hyvältä omasta mielestäni. Eikä mun mies puutu tai yritä rajoittaa mun asuvalintoja, saattaa kyllä kehua miten hyvältä näytän jos olen jonnekkin lähdössä ja oikein laittautunut.

että jos pitää pukeutua vain itsensä takia, niin miksi sitten pukeudutaan silloin kun lähdetään ihmisten ilmoille. Miksei silloin kun ollaan yksin kotona?

Vierailija
11/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottais mustasukkaista miestä.

Vierailija
12/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitää pukeutua vain itsensä takia, niin miksi sitten pukeudutaan silloin kun lähdetään ihmisten ilmoille. Miksei silloin kun ollaan yksin kotona?

silloin kun olen kotona, elän yleensä sitä arkea mikä sekin on kyllä mukavaa. Mutta sitten kun lähden ulos, oli se sitten miehen kanssa tai tyttöporukassa, niin on kiva laittautua, koska tuollaiset illanvietot on muutenkin sellaista piristystä ja ekstraa arjen päälle. Jos laittautuisin joka päivä viimeisen päälle niin eihän se sitten enää tuntuisi miltään, näyttäisin aina samalta. Ja Jos olen menossa vaikka naispuolisten ystävieni kanssa istumaan iltaa jonkun kotiin, eikä tarkoitus ole edes lähteä mihinkään baariin tms. niin laittaudun silti. Onko se sitten miehiä varten laittautumista?

Vierailija
13/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun olen kotona, elän yleensä sitä arkea mikä sekin on kyllä mukavaa. Mutta sitten kun lähden ulos, oli se sitten miehen kanssa tai tyttöporukassa, niin on kiva laittautua, koska tuollaiset illanvietot on muutenkin sellaista piristystä ja ekstraa arjen päälle. Jos laittautuisin joka päivä viimeisen päälle niin eihän se sitten enää tuntuisi miltään, näyttäisin aina samalta. Ja Jos olen menossa vaikka naispuolisten ystävieni kanssa istumaan iltaa jonkun kotiin, eikä tarkoitus ole edes lähteä mihinkään baariin tms. niin laittaudun silti. Onko se sitten miehiä varten laittautumista?

onko se miehiä varten pukeutumista.

Onko se itseä varten pukeutumista, jos ei kuitenkaan koskaan pukeudu itsekseen oloa varten?

Vierailija
14/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun elämääni pukeutua minimekkoon ja lähteä ulos tyttöporukassa. Ei ole ihme että tulee ero, miehen pitäisi hyväksyä kun lasten äiti laittautuu että katsokaa miten vetävän näköinen olen.... Kunnon äidit ja vaimot ovat aivan erilaisia.

Vierailija
15/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee siis sen reaktiosta, mutta ei se KIELLÄ!

Vierailija
16/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksikkäästi pukeutuminen mitään säpinän tervetulleisuutta tarkota. Kai sitä nyt saa antaa silmänruokaa muille silti tarkoittamatta mitään sen kummempaa. Onneksi mun mies haluaa, että pukeudun naisellisesti ja seksikkäästi =)

Vierailija
17/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se miehiä varten pukeutumista.

Onko se itseä varten pukeutumista, jos ei kuitenkaan koskaan pukeudu itsekseen oloa varten?

itseään varten, ei tarkoita että voi pukeutua tai laittautua itseään varten vain silloin kun on yksin. Ja kyllä minä itseksenikin ollessani pukeudun niin että tunnen oloni hyväksi ja näytän omasta mielestäni hyvältä. En toki mitään juhlavaatteita kotona käytä, se ei olisi kovin käytännöllistä.

Vierailija
18/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naiset pukeutuvat nätisti kun tietävät seurassa olevan muitakin naisia jotka ovat laittautuneet. Kyse ei välttämättä ole kilpailusta. Miehiä varten harvoin laittaudutaan. Ne näyttelevät sivuosaa. Laittautuminen on vähän niinkuin panosten asettamista ja sitten tsekataan miten muut ovat laittautuneet. Kysehan ei ole kilpavarustelusta tai mtn, vaan kuka on nätein. Kauneinhan ei kuitenkaan ole se joka on käyttänyt eniten rahaa.

Vierailija
19/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naiset pukeutuvat nätisti kun tietävät seurassa olevan muitakin naisia jotka ovat laittautuneet. Kyse ei välttämättä ole kilpailusta. Miehiä varten harvoin laittaudutaan. Ne näyttelevät sivuosaa. Laittautuminen on vähän niinkuin panosten asettamista ja sitten tsekataan miten muut ovat laittautuneet. Kysehan ei ole kilpavarustelusta tai mtn, vaan kuka on nätein. Kauneinhan ei kuitenkaan ole se joka on käyttänyt eniten rahaa.

mielestä kukaan ei voi haluta näyttää hyvältä vain oman itsensä takia? Ja itseasiassa eikö tuokin mitä kuvailit, ole itsensä takia laittautumista? Nainen laittautuu, koska haluaa näyttää omasta mielestään parhaimmalta, ei siksi että näyttäisi kaikkien muiden mielestä parhaimmalta. Ja miksi olisi ok laittautua omaa miestään varten, mutta ei muuten?

Vierailija
20/23 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun elämääni pukeutua minimekkoon ja lähteä ulos tyttöporukassa. Ei ole ihme että tulee ero, miehen pitäisi hyväksyä kun lasten äiti laittautuu että katsokaa miten vetävän näköinen olen.... Kunnon äidit ja vaimot ovat aivan erilaisia.

Haha, fail troll is fail.

Tai sitten sarkasmia, mutta siitä 1/10 pistettä.