Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä Norjan hirviö-murhaaja on hyvän näköinen?

Vierailija
25.07.2011 |

Hirveä hirviö-murhaaja ja teki jotain, mitä ei voi ymmärtää eikä hyväksyä. Mutta silti on hyvän näköinen mies?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppiseksi. Ihan kuin joku ikä määrittelisi millaisista miehistä pitää. Alatko itse pitämään tätä miestä heti hottina kun täytät neljäkymmentä? Muuttuuko miesmakusi sitten yhdessä yössä kun saavutat tietyn iän. Ja liityt takaisin kirkkoon?

+40-+50 ikäiset naiset pitävät tuon näköistä ja stailattua miestä hottina.

Eikä ihme. Eikö nuo +40-100 vuotiaat kuulu myös kirkkoonkin. Ei tee vaikutusta tuo kuoropoikamaisuus.

Vierailija
62/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon että kyseessä on käsittääkeseni treenattu henkilö niin posket ovat suhteettoman suuret, leukaperät leveät mutta itse leuka normaalikokoinen, rasvaa leuan alla.

Silmät ovat pienet verrattuna kasvojen isoon kokoon, raskaat yläluomet painavat silmät vielä syvemmälle.

Otsa hyvin korkea, iso ja kuperahko. Ylähuuli on kapea ja ohut verrattuna alahuuleen.

Ohuet liukkaat hiukset.

Symmetriaa ja sopusuhtaa ei näistä kasvoista löydy.

Tämän täytyy olla jonkun mamu miehen vaimon kirjoittama kun korkean otsan sijaan matala otsa tuntuu viehättävämmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet tihrusilmät eivät ole käyttölkelpoiset.

Vierailija
64/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuonnäköisen miehen kanssa muut miehet tottelevat ja tekevät mitä käsketään vaikkei olisi käsiaseitakaan.

Se on sitä karismaa. Kovannäköinen uros.

En tosin itse pidä tuollaisista. Olen enemmän runopoikien perään.

Vierailija
65/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen ihminen on ruma, ihan jokainen. Kaikista meistä löytyy epäsymmetriaa ym.

kun ottaa huomioon että kyseessä on käsittääkeseni treenattu henkilö niin posket ovat suhteettoman suuret, leukaperät leveät mutta itse leuka normaalikokoinen, rasvaa leuan alla.

Silmät ovat pienet verrattuna kasvojen isoon kokoon, raskaat yläluomet painavat silmät vielä syvemmälle.

Otsa hyvin korkea, iso ja kuperahko. Ylähuuli on kapea ja ohut verrattuna alahuuleen.

Ohuet liukkaat hiukset.

Symmetriaa ja sopusuhtaa ei näistä kasvoista löydy.

Vierailija
66/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi käsittää kuinka tuo naama on noin plösö, Minä vain kerroin mitä ajattelen sen inhotuksen naamasta, thats it.

- se analysoija.

Vierailija
67/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuonnäköisen miehen kanssa muut miehet tottelevat ja tekevät mitä käsketään vaikkei olisi käsiaseitakaan. Se on sitä karismaa. Kovannäköinen uros. En tosin itse pidä tuollaisista. Olen enemmän runopoikien perään.

se kertoo itsekyydestä. Lue uudestaan se mun analyysi.

Eihän se mikään johtaja sitä paitti ollut, muuta kuin omissa unissaan.

Harrastan itse muotokuvamaalausta, osaan katsoa ihmisten kasvoen symmetrian ja virheet ym.

Vierailija
68/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan itse liikuntaa ja samoin mieheni en voi käsittää kuinka tuo naama on noin plösö, Minä vain kerroin mitä ajattelen sen inhotuksen naamasta, thats it.

- se analysoija.

Kuva ei ole tuore. Eikä se treenaaminen kerro rasvaprosentista. Pitää syödä terveellisesti. Hormoneita syödessä turpoaa ja kunto sekä lihakset kohenee. Moni bodari on pullanaama tästä syystä. Myös kreatiini turvottaa joillain kasvoja.

Monilla on myös yksilöllinen rasvaprosentti kasvoillaan.

Poskipäiden korkeus tekee enemmän ihmeitä, kuin treeni tai ruokavalio.

Sinällään yleisilme on ihanteellinen kreikkalainen kasvonkuva. Ei lommoja poskilla ja suora terävä nenä ja vahvat leukaperät. Myös sarjakuvamaiset viirusilmät ilmaisevat kovuutta ja vakavuutta "ei bambimaisuutta".

Olen stailaus expertti ja tiedän kaiken tästä aiheesta, joten on turha selittää minulle mitään.

Mies itsessään ei ole minun miesihanteeni. Pidän enemmän nallekarhumaisista jätkistä.

Vierailija
69/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuonnäköisen miehen kanssa muut miehet tottelevat ja tekevät mitä käsketään vaikkei olisi käsiaseitakaan. Se on sitä karismaa. Kovannäköinen uros. En tosin itse pidä tuollaisista. Olen enemmän runopoikien perään.

se kertoo itsekyydestä. Lue uudestaan se mun analyysi.

Eihän se mikään johtaja sitä paitti ollut, muuta kuin omissa unissaan.

Harrastan itse muotokuvamaalausta, osaan katsoa ihmisten kasvoen symmetrian ja virheet ym.

Huomaan että tiedät jotakin, mutta minä tiedän enemmän. Saat silti siunaukseni.

Vierailija
70/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen erittäin kummastuneena kommenttejanne. Mielestäni tappaja on erittäin kuvottavan ja pelottavan näköinen, en mitenkään sanoisi häntä hyvännäköiseksi.

Vierailija
71/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kreikkalainen mies kuva ei ole tuollainen lättänaama.

Oheessa kuva miehisyyden perikuvasta eli Michelangelo Buonarotti David. Katso ja vertaa, aika iso ero...

http://www.brianmicklethwait.com/culture/archives/2003/09/the_face_of_d…

Vierailija
72/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa joka on todella miehekkään ja komean näköinen. Isot silmät, kaunis leuka, korkeat poskipäät, suora kaunis nenä. Hän on myös pitkä ja sopusuhtainen, sopivasti lihaksikas.

No viereisessä pöydässä istui kaksi mummoa ja toinen sanoi kun vieraamme käveli heidän pöydän ohi, että " voi tavaton, nyt minä olen nähnyt kreikkalaisen jumalan ilmielävänä".

Tulipahan vaan mieleen kun näitä luin.

Vierailija
73/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, miksi Suomessa näkee niin paljon rumia lapsia, kun mammat 'hyvännäköisine' miehineen tehtailevat näitä äpäröitä. Breivik ei ole hyvännäköinen saatikka komea - syvällä kallossa olevat siansilmät, taikinamainen naama, otsan kyömy kuin alkuihmisellä ja hiusraja huitelee päälaella.

Naisten valikoivuus miesten suhteen on liian korkealla.

Miksi naiset eivät voisi iloitella miesten kanssa vähän rennommin. Teillä on hirveän korkealla kauneus ja komeus ihanteet. Miksei tavallinen mies kelpaa teille?

Ei ihme miten ahdistunut tuo mies oli, kun naiset ovat tuollaisia nirsoja ulkonäön suhteen.

psykot ei ala tappaa? Haista jo home. En ole keskusteluun osallistunut mutta nyt osallistun: kyllä se seksikkäin osa miehessä on siellä otsaluun alla. Ja tuollainen hullu noine epäinhimillisine ajatuksineen olisi ainakin minulle niin suuri turn off, että varmaankin kärsisin kuivuudesta lopun ikäni.

Ulkonäkö on toissijaista, ei nationalistiselle hullulle voi antaa edes kättelyä.

Vierailija
74/74 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silkoa sisältä. Ihan sama miltä näyttää, kun roskaa on kuitenkin kokonaan.

Ketju on lukittu.