Kenen mielestä Norjan hirviö-murhaaja on hyvän näköinen?
Hirveä hirviö-murhaaja ja teki jotain, mitä ei voi ymmärtää eikä hyväksyä. Mutta silti on hyvän näköinen mies?
Kommentit (74)
ja liian voimakkaat kulmakarvat. Yh.
Pidän vaaleista miehistä ja kyllä tämä kamala ihminen on mielestäni keskiverto tallaajaa paremman näköinen.
<a href="http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/Anders_Behring…" alt="http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/ba/Anders_Behring…">http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/Anders_Behring_Br…
ehkä sinä olet tottunut tavallista rumimpiin miehiin.
Linkkis ei toimi, mutta taisin löytää sen kuvan mitä tarkoitit. Jos vertaa sitä "mainos" kuvaa missä sillä on Lacosten paita päällä (kaikissa lehdissä perjantaina http://www.bagnewsnotes.com/files/2011/07/Anders-Behring-Breivik-photo… ), niin onhan se paremman näköinen ja keho paremmassa kuosissa kuin suurimmalla osalla miehistä joita tulee kaupassa/kadulla vastaan. Ei se nyt mikään superhehkeä ole, mutta harvoin Helsingissä tai Espoossa sellaisia vastaan tuleekaan.
miksi ei naisystävää löytänyt, vaikka ulkonäkö on kunnossa ja naapurit/tuttavat väittää miestä tavallisen oloiseksi. (naisen puutettahan myös on teon syyksi mediassa arveltu)
Ihmettelen myös sitä, miten ihmiset ajattelevat täällä. Vain rumat ihmisetkö voivat olla pahoja, ja kauniit aina hyviä ö.Ö
Sen sijaan Osama Bin Laden oli todella komea.
voisi olla jonkun mielestä komea...
lähes kalju, muodottomat kasvot,läskiset posket ja pienet sian silmät.
Taidat olla kateellinen kun oma miehesi mulkosilmäinen
tai että lähes kalju???? Oletko sokea?
lähes kalju, muodottomat kasvot,läskiset posket ja pienet sian silmät.
Taidat olla kateellinen kun oma miehesi mulkosilmäinen
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01954/Breivik_1954358c.jpg
Mutta niissä toisissa... jotenkin tosi vastenmielisen oloinen. etenkin ne naamiaispukukuvat.
minun mieheni on pitkä ja hoikka, 190cm. Hänellä on komeat, säännölliset kasvojenpiirteet ja hänellä on hiukset päässä. Hän on komea sisältä (empaattinen ja viisas) ja ulkoa, eikä tämä ole vain minun mielipiteeni.
Minun komeus kriteerejäni ei tämä tyyppi todellakaan täytä.
Jos joku ihailee tuollaista hirviötä niin täytyy olla kova miehenpuute taustalla.
kutsumalla tätä hullua sian näköiseksi. Jokainen karju meidän sikalassa on paremman näköinen ja kunniallisempi kuin tuo elukka.
Jos joku ihailee tuollaista hirviötä niin täytyy olla kova miehenpuute taustalla.
Mutta jos katsoo vaikka tuota edellisen viestin kuvaa, niin on se nyt ihan ok mies tuon naaman perusteella. Ei tuon kuvan perusteella ole hirviö, tekojensa takia tietenkin (siitä nyt ei tarvitse edes keskustella)
esim. vanhuskin voi olla hyvin kaunis.
Mutta on hyvin kypsymätöntä sanoa että joku on jopa kade, ja ihailee tuollasista murhaajaa joka ei tekojensa vuoksi ole minun silmissäni muuta kuin vastenimielinen kuvottava, ruma hirviö.
34
minun mieheni on pitkä ja hoikka, 190cm. Hänellä on komeat, säännölliset kasvojenpiirteet ja hänellä on hiukset päässä. Hän on komea sisältä (empaattinen ja viisas) ja ulkoa, eikä tämä ole vain minun mielipiteeni.
Minun komeus kriteerejäni ei tämä tyyppi todellakaan täytä.
Mikä helvetti on säännöllinen kasvonpiirre? Että on kaksi korvaa?
Mutta ap:n kysymykseen, Breivik on kyllä aika komean näköinen, vaikka en blondeista välitäkään.
Bin Laden ei mun mielestä ollut komea, mutta hyväsydämisen ja laupean, jeesusmaisen näköinen.
Todellakin, ulkonäkö voi pettää pahemman kerran.
Pitkä ja laiha on puistattavan näköinen. Ihan terroristin näköinen. Hyvä ettet sentään älykkääksi sanonut
minun mieheni on pitkä ja hoikka, 190cm. Hänellä on komeat, säännölliset kasvojenpiirteet ja hänellä on hiukset päässä. Hän on komea sisältä (empaattinen ja viisas) ja ulkoa, eikä tämä ole vain minun mielipiteeni. Minun komeus kriteerejäni ei tämä tyyppi todellakaan täytä. Jos joku ihailee tuollaista hirviötä niin täytyy olla kova miehenpuute taustalla.
siis symmetriset, mittasuhteiltaan sopusuhtaiset kasvonpiirteet..Hyvä luusto (tällä tyypillä ei sellaista ole). Googlaa..
minun mieheni on pitkä ja hoikka, 190cm. Hänellä on komeat, säännölliset kasvojenpiirteet ja hänellä on hiukset päässä. Hän on komea sisältä (empaattinen ja viisas) ja ulkoa, eikä tämä ole vain minun mielipiteeni. Minun komeus kriteerejäni ei tämä tyyppi todellakaan täytä. Jos joku ihailee tuollaista hirviötä niin täytyy olla kova miehenpuute taustalla.
siis symmetriset, mittasuhteiltaan sopusuhtaiset kasvonpiirteet..Hyvä luusto (tällä tyypillä ei sellaista ole). Googlaa..
riittää av-mammoille hyvännäköisyyteen. Lihaksikaskin oli kuulemma.
joo, on helvetin komea.