Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Ikeassa viehättää?

Vierailija
24.07.2011 |

Miksi Ikeaan mennään kauempaa jopa bussilasteittain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurimmat syyt on edulliset hinnat ja isot valikoimat. Niitä ei varmaan voi kukaan kiistää, muista asioista voi sitten ollakin montaa mieltä. Monet kyllä tykkäävät siitä ruotsalaisesta muotoilustakin, toiset eivät.

Vierailija
2/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa ruoka, kahvee ja pulla ja pehmikset,

sekä ilmainen lastenleikkipaikka hoitajineen ;;))

menen sinne silloin tällöin lapsen kanssa, jtta saan sen tunnin ihan rauhassa syödä ja juoda kahveet, kun lapsi leikkii...

mitään en siis osta muuta, kun en tartte mitään, enkä edes tykkää siitä halpsi kamasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua viehättää suuresti niiden leikkipaikka. Näin lomalla (olen yksin lasten kanssa) on kivaa ihan vain vaikka niitä lautasliinoja ostella, kun lapset viihtyvät leikkipaikassa ja kokevat että sinä päivänä me "tehtiin jotain kivaa". Siihen vielä hodarit päälle niin aletaan puhua jo elämyksestä niille.

Köyhää on joo, ei tarvitse erikseen kertoa.

Vierailija
4/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua viehättää suuresti niiden leikkipaikka. Näin lomalla (olen yksin lasten kanssa) on kivaa ihan vain vaikka niitä lautasliinoja ostella, kun lapset viihtyvät leikkipaikassa ja kokevat että sinä päivänä me "tehtiin jotain kivaa". Siihen vielä hodarit päälle niin aletaan puhua jo elämyksestä niille. Köyhää on joo, ei tarvitse erikseen kertoa.

Vierailija
5/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla saa mun tyttäreni leikkiä puoltoista tuntia siellä leikkipaikalla. Ja tykkää kovasti!

Halpaa ja kivaa tavaraa. Aina jotain pientä tarttuu mukaan.

Vierailija
6/6 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi sellainen pikkutavaran valikoima, jota on vaikea löytää muualta. (Varsinkaan samalla hinnalla, kaikki säilytysratkaisut, pienet laatikot, hyllyköt, pussit ym. on ne, joita meille on sieltä karttunut varsinaisia huonekaluja enemmän.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän