Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella hakemuksella EI saa töitä?

Vierailija
24.05.2011 |

Aloin tässä kirjoittelemaan työhakemuksia ja tuntuu että taito on vähän ruosteessa. Autetaan toisiamme ja jaetaan vinkkejä siitä mitä ei kannata hakemukseen laittaa? :)

Voin aloittaa; olen kuullut että huonoin mahdollinen tapa kuvailla itseään on "Olen iloinen, ahkera ja innokas oppimaan uutta." Löytyy kuulemma yli puolista hakemuksia eikä erotu mitenkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita yhdyssanat oikein, älä kertaa, kirjoita sujuvaa tekstiä.

Vierailija
2/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa osaaminen ei tule esiin. Ei vastaa tarpeeseen, jota haetaan, liian rönsyilevä tai ympäripyöreä.

Hakemuksesta tulee näkyä:

-ammattitaito

-työkokemus

-erityistaidot

-miksi juuri sinä olet sopiva haettuun työhön eli mitä annettavaa sinulla on ko. tehtävään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti, ei liian pitkä ja rönsyilevä.

Kannattaa myös lyhyesti sanoa miksi haluaisit sen työn. Esimerksiki vaikka että olet aina ollut urheilullinen ja urheilusta kiinnostunut, jos haet urheilukauppaan. Sellaiset e mua tää oikeasti kiinnosta, mutta pakko on hankkia työ kun tarvin rahaa hakemukset ovat kaikista huonoimpia.

Vierailija
4/4 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miksi juuri sinä olet sopiva haettuun työhön eli mitä annettavaa sinulla on ko. tehtävään

tästä olen myös kuullut eräältä rekryntointiakin hoitavalta tutultani, eli moni kuvailee hakemuksessa vain miten HÄN itse hyötyisi ko. työpaikasta :D eli vaikka jotain että "tämä työpaikka sijaitsee lähellä minua, tämä työpaikka auttaisi minua etenemään urallani" yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän