Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiden pukeutumisetiketti

Vierailija
24.07.2011 |

Tästä kun on ollut niin paljon vääntöä tällä palstalla niin lukekaapas tämä:

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/haavieras-ala-tee-naita-virheit…

Eli nyt oikeasti naiset, jättäkää ne legginssit kotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vaan suinkin pystytte, jättäkää muutenkin ne leggingsit kotiin. Yleensä ne näyttää pelkästään kalsareilta hameen tai mekon alla. Tietysti tyylistä riippuen. Mut harvemin ovat kivan tai tyylikkään näköset. Jos on rumat jalat, voi käyttää sukkahousuja.

Vierailija
2/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan minäkin sanoa, että jättäkää ne farkut kotiin, kun ovat musta rumia, mutta en sano, koska tiedän, että monet tykkää farkuista.

Ja mitä on etiketti? Etiketti ei ole mikään laki, jota pitäisi noudattaa, se on jonkun kokoama sääntökokoelma. Mitään seuraamuksia ei etiketin noudattamatta jättämisellä ole, jokainen voi pukeutua juhliin ihan omaa harkintaansa käyttäen.

Tosin mä luulen, että tän ketjun ap on niitä, jotka haluaa avauksellaan aikaiseksi tappelun, että sinänsä oli vähän typerää vastata tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on juhlapukeutumisesta kysymys. ei vaatteiden tarvitse olla kalliita, mutta hyva maku on eduksi. siistia pukeutumista ni ei tarvitse kenenkaan haveta.

Vierailija
4/4 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 3 menis haihin farkuissa... haloo pahvi.. nyt on juhlapukeutumisesta kysymys. ei vaatteiden tarvitse olla kalliita, mutta hyva maku on eduksi. siistia pukeutumista ni ei tarvitse kenenkaan haveta.

Kommentoin myös tuota kakkosen viestiä, jossa kehotettiin jättämään legginssit ylipäätään kotiin.

Jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omasta juhlapukeutumisestaan, ei mun ainakaan tarvitse hävetä, vaikken sukkahousuja kesähelteellä käytäkään. Jos joku saa paljassäärisyydestäni aihetta päivittelyyn, niin sittenhän kaikki voittaa - mulla on mukavan vilpoinen ja juoruilija saa vettä myllyynsä.