Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni 2kk sitten olevani ihastunut toiseen mieheen. Nyt mies lähti, haluaa erota..

Vierailija
24.07.2011 |

Hän kielsi koko ihastukseni. Sanoi, että haluan vain kiusata. Kerroin olevani pahoillani tunteista ja toivoin, että menisimme keskustelemaan ulkopuolisen kanssa, jotta suhteemme tulisi kuntoon. Hänen mielestään ei ollut mitään ongelmaa, kaikki oli hyvin.

Nyt sitten mies ilmoitti, että lähtee ja ottaa eron. Hän on täynnä vihaa ja katkeruutta. Emme pysty puhumaan enää mitään.

Olisikohan minun pitänyt jättää puhumatta tunteistani? Eikö mies kestänyt niitä? Mies on tosiaan nyt kuin eri ihminen. En tunne häntä enää. Pelottaa ja ihmetyttää.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Ja ihan ensimmäinen ihastus meidän yli 10-vuotisen suhteen aikana. Ajattelin, että pääsisin ihastuksesta eroon puhumalla. No en päässyt kun miehestäni eroon:(

Vierailija
22/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Ja ihan ensimmäinen ihastus meidän yli 10-vuotisen suhteen aikana. Ajattelin, että pääsisin ihastuksesta eroon puhumalla. No en päässyt kun miehestäni eroon:(

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilosta kattoon hyppinyt, kun mieheni minulle kertoi rakastuneensa toiseen naiseen. Iloani ei mitenkään lisännyt se, että mies kertoi, ettei lasten vuoksi ole edennyt pitemmälle.

Ihan riemusta repesin kun vahingossa sain selville heidän viestittelyt ja salaiset kahvilla käynnit. Kaduttaa todella kun en lähtenyt kun mies rakastumisestaan kertoi. Miehesi on minua paljon viisaampi. Ei sitä saa enää korjattua kun se on pahasti rikottu

Vierailija
24/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihastunut, ei mies. Ensisijaisesti sinun pitäisi päästä tunteistasi eroon, käydä puhumassa ammattiauttajalla jne. Ja vasta sitten jos tuntuu, että mitään ei ole tehtävissä, ottaa mies mukaan juttuun. En käsitä, mitä kuvittelit saavuttavasi kertomalla miehellesi, että haaveilet toisesta. Loukkasit häntä verisesti. Ja nyt olet pilannut avioliittosi.

Vähän niin kuin lapset hiekkalaatikolla. Minäpä osaan tehdä hienon hiekkakakun, sinä lällätät. Miehesi miettii, pitäisikö yrittää tehdä yhtä hieno hiekkakakku, mutta tuntuu, että taidot ei riitä. Mitä jää jäljelle? Kärsiä ja olla hiljaa? Aika harva siihen kykenee. Ei, miehen on rikottava sinun hiekkakakkusi... MItäs lällättelit! Olisithan voinut olla hiljaakin ja ehkä tehdä miehen kanssa yhteinen, hieno hiekkakakku. Kaikella ei tarvitse kehua oman itsetunnon nostamiseksi.

Vierailija
25/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koet etteise ole ok, niin miksi syyllistät miestä? Sanot että teidän pitää mennä pariterapiaan tuon sinun ihaastumisesti takia. Sehän on sinun ongelmasi, ymmärrättkö? Vaikka asialle olisi ollut varaus teidän suhteessanne, niin miksi edes kuvittelet että syyttämällä miestä, hän ottaisi asiasta syyn itseensä??

Vierailija
26/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en viestitellyt, enkä käynyt kahvilla.. Mitään ei tapahtunut. Olin huolissani meidän suhteesta. Ajattelin. että asiat eivät ole hyvin, jos ihastuu toiseen. No virheistä oppii. Meidän suhde ei kestänyt ensimmäistäkään kriisiä. ap

Vierailija
27/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyödyttäisi. Tieto lisää tuskaa.

Vierailija
28/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sellaisia olet mennyt kertomaan!!? Tyhmästä päästä kärsii koko perhe...

Vierailija
29/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taisi olla virhe. Onko mulla mahdollisuutta saada mieheen vielä luottamus? Hän vihaa, eikä halua nähdäkään mua enää. Mitä mun pitäisi tehdä? ap

Vierailija
30/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi menit puhumaan miehelle? Ihastuksia tulee ja menee pitkissä liitoissa, mutta ei niistä tarvi puolisolle kertoa ellei tarkoituksena ole loukata varta vasten tai suunnitelmissa itsellään lähteä suhteesta toisen matkaan

Minun mieheni kertoi minulle aikoinaan että oli ollut ihastunut pitkään erääseen työtoveriinsa (joka oli silloin yhä siellä miehen työpaikalla töissä). Oli kuulemma laittanut parisuhteemme tämän ihastumisen edelle vaikka oli saanut myös vastakaikua eli (miehen sanoin) "olisin kyllä voinut pettää jos olisin halunnut".

En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt miksi ihmeessä tuo piti kertoa minulle enkä ymmärtänyt silloinkaan. Minua tuo loukkasi suuresti ja koin että tämä kerrottiin siksi, että minun pitäisi muuttua tavalla tai toisella paremmaksi jotta mies ei lähtisi pettämään. Vedin omat johtopäätökseni ja jätin miehen 4kk kuluttua tuosta. Meillä ei onneksi ollut lapsia joten lähtö oli helppoa.

On todella turhaa kaataa tällaista tietoa puolison niskaan jos tarkoituksena ei ole joko 1) jättää tai 2) loukata.

Vierailija
31/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taisi olla virhe. Onko mulla mahdollisuutta saada mieheen vielä luottamus? Hän vihaa, eikä halua nähdäkään mua enää. Mitä mun pitäisi tehdä? ap

Mies kokee että hän ei kelpaa sinulle ja tulee muistamaan tämän koko loppuelämänsä. Hänen itseluottamuksensa on murennettu. Hän joko joskus pystyy palaamaan luoksesi tai sitten ei mutta et voi itse tehdä asialle oikeastaan itse.

Jokainen haluaa tuntea olevansa parisuhteessa toiselle se maailman ihanin/kaunein/komein ihminen ja ajatella että juuri se oma kumppani ei koskaan ihastu kehenkään muuhun. Näin halutaan uskoa vaikka tiedettäisiin että se ei voi olla totta. Kaikki ihastuvat ennemmin tai myöhemmin jollain taholla johonkin toiseen ja se on normaalia. Kun sitten kumppani kertookin ihastuneensa johonkin muuhun niin tämä haavekuva särkyy eikä sitä koskaan saa enää ehjäksi.

Vierailija
32/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattais olla ihan hiljaa vaan ja pitää asiat omana tietonaan.

Olisit voinut hankkiutua ihastumisestasi eroon vähin äänin. Ihastuksia pitkässä liitossa tulee ja menee samaa rataa. Se ei ole iso asia ja täysin hallittavissa oleva asia, mutta ei kannata kertoa toiselle koska loukkaa toista jos kerrot. Liian rehellinen ei kannata olla.

Ja jos taas parisuhde tarvitsee parantamista niin se on eri juttu, kertomalla toiselle ihastumisestaan toiseen se ei ainakaan parane, herranjumala!

Vierailija
33/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla syytät, että parisuhde on huono kun sinun on pakko ihastua ulkopuoliseen. Eli viestität miehelle, että hän ei toimi sinun mielihalujen mukaan, koska sinun on ollut pakko ihastua. Eli pariterapiaan ja miehen pitää muuttua ja odotata, että miehesi alkaa kilpailla sinusta ja liehitellä sinua takaisin.

Hahhaaa, paskempi homma. Anteeksi, mutta vähän huvittaa. Ihan kuin teinien touhua. Miehesi vastuulla ei todellakaan ollut se, että sinä ihatuit:)

Vierailija
34/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa että nyt tulit tyrineeksi.

No onnea matkaan, jos miehesi on anteeksiantavaa sorttia niin ehkä hän antaa sinulle vielä mahdollisuuden.

Vierailija
35/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde oli ns. heikko suhde molemmille. Todennäköisesti mies oli itsekin ajatellut eroa ja on nyt tyytyväinen kun annoit hänelle tekosyyn. Nyt näet myös mitä hän sinusta oikeasti ajattelee, kun hänen ei enää tarvitse ylläpitää "virallista suhdenaamiota".

Vahva suhde ei kaadu platoniseen ihastukseen, toisaalta vahvassa suhteessa oleva tuskin myöskään ihastuu toiseen.

Vierailija
36/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä silti mieheni suurta vihaa ja katkeruutta. Hän on toitottanut aina, kuinka hyvä itsetunto ja itseluottamus hänellä on. Pitää itseään jumalasta seuraavana. Ja ei kestä, että mulla on tunteita toista miestä kohtaan?

Vierailija
37/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä silti mieheni suurta vihaa ja katkeruutta. Hän on toitottanut aina, kuinka hyvä itsetunto ja itseluottamus hänellä on. Pitää itseään jumalasta seuraavana. Ja ei kestä, että mulla on tunteita toista miestä kohtaan?

Ihan vain näyttää, että on niitä muitakin jumalia...

Juu, ei ollut teidän suhde ihan parhaalla pohjalla eikä tekosi millään tavalla reilu tai oikeutettu.

Vierailija
38/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryttiin mieheen...

Vierailija
39/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuossa sanoi, ei taida vahvalla pohjalla olla suhteesi miehesi kanssa muutenkaan.

Vierailija
40/55 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomamatka??