Ketäään täällä? Ahdistaa!
Kommentit (4)
sen jälkeen kun ahdistustani tulin tänne Vauva-palstalle.
Eikä tämä ole vitsi. Alunperin tulin tänne hakemaan vertaistukea, jota sainkin, mutta vauva-palsta niinkuin muutkin keskustelupalstat alkovat koukuttaa ja niinpä siinä kävi, että ahdistus senkun vain moninkertaistui.
Eli: jos olet ahdistunut, en todellakaan suosittele tätä palstaa enkä mitään muutakaan kenellekään. Itsekin olen vieroittautumassa pois, mutta niin sitä vain haksahtaa aina vaan takaisin, onneksi harvemmin kuin aiemmin, jolloin piti muka lukea ja kommentoida, hätääntyä, ärsyyntyä ja kimpaantua vuorokaudet ympäri.
Ja olen varma, että tähänkin kommenttiini joku ahdistunut ja turhaantunut sanoo jotain paskaa.
Mutta so what. Itse ymmärrän tätä nykyä, että nämä palstat ovat huumetta siinä kuin voimakkaimmat suuhun tai neuloilla, imppaamalla tai savun kautta saatavat huumeet. Ei niistäkään kaiketi pääse hetkessä irti.
sama kuin pelaaminen yhtä koukuttavaa. Olitko muuten ap?
mutta tuo otsikko herätti vain muistamaan, miten ahdistus toi minut palstalle ja miten - kuten huomaat - pyörin täällä yhä, vaikka onneksi vähenevässä määrin, kun psyykkaan itseäni olemaan tulematta tänne ahdistumaan entisestäni...
Mutta olisi mielenkiintoista kuulla, onko palstasta ollut monellekin enemmän apua ja toisaalta, kuinka monen ahdistus on vain entisestään syventynyt täällä roikkuessa.
sama kuin pelaaminen yhtä koukuttavaa. Olitko muuten ap?
minua