Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappaja siis jäi itse henkiin

Vierailija
23.07.2011 |

Joko olette raapustaneet hänelle kosintakirjeitä niinkuin raapustitte tappaja Steen Christensenille. Muistaakseni väänsitte tälle lapsenkin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vääntänyt lasta. Kerrohan muuten, miten useampi ihminen (kun tuota monikkoa käytät, vai teititteletkö?) tekee yhden lapsen Steenin kanssa?

Vierailija
2/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vääntänyt lasta. Kerrohan muuten, miten useampi ihminen (kun tuota monikkoa käytät, vai teititteletkö?) tekee yhden lapsen Steenin kanssa?

Steen sai satoja ihailijakirjeitä, joista valitsi parhaimman, jota pani.

Eli aiotteko nyt lähettää vastaavia Adreakselle, onko hän teistä komea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oma mies tuskin ilahtuisi... gna gna.



Huono provo ap, olet säälittävä.

Vierailija
4/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oma mies tuskin ilahtuisi... gna gna.

Huono provo ap, olet säälittävä.

Rikolliset saa suomalaisnaisilta aina kosintakirjeitä, kunhan ovat komeita. Säälittävät paskahousutappajat ei saa.

Vierailija
5/5 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille perussuomalaisten kansanedustajille perjantaina. Eiköhän sieltä joku mamma vastaa?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072314103709_uu.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän