Tappaja siis jäi itse henkiin
Joko olette raapustaneet hänelle kosintakirjeitä niinkuin raapustitte tappaja Steen Christensenille. Muistaakseni väänsitte tälle lapsenkin
Kommentit (5)
enkä vääntänyt lasta. Kerrohan muuten, miten useampi ihminen (kun tuota monikkoa käytät, vai teititteletkö?) tekee yhden lapsen Steenin kanssa?
Steen sai satoja ihailijakirjeitä, joista valitsi parhaimman, jota pani.
Eli aiotteko nyt lähettää vastaavia Adreakselle, onko hän teistä komea?
Tosin oma mies tuskin ilahtuisi... gna gna.
Huono provo ap, olet säälittävä.
Tosin oma mies tuskin ilahtuisi... gna gna.
Huono provo ap, olet säälittävä.
Rikolliset saa suomalaisnaisilta aina kosintakirjeitä, kunhan ovat komeita. Säälittävät paskahousutappajat ei saa.
kaikille perussuomalaisten kansanedustajille perjantaina. Eiköhän sieltä joku mamma vastaa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072314103709_uu.shtml
enkä vääntänyt lasta. Kerrohan muuten, miten useampi ihminen (kun tuota monikkoa käytät, vai teititteletkö?) tekee yhden lapsen Steenin kanssa?