Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rahallisesti kannattavaa työtä voisi tehdä kotoa käsin?

Vierailija
22.07.2011 |

Mitään ideaa ei nettikauppaa varten ole eikä lehtien myynti kai ole kannattavaa ja pienten lasten läsnäollessa jotka kotona hoitaisin aikana ei mikään seksipuhelin tule kyseeseen. Mitä vaihtoehtoja voisi olla vai onko nuo yllämainitut ainoat mitä tarjolla on?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lehtiin vois tarjota esim. romanttisia tai jännitystarinoita? En ole alan ammattilainen, mutta kirjoituksiani on kehuttu ja olen nopea kirjoittamaan...joten voisin kokeilla tarjota. Onko tällaisia naistenlehtiä vielä olemassa kuten Regina tms. ?

Vierailija
22/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 19:43"]

Käännöksiä, lehtien taittamista, lehtijuttuja.
[/quote]

Pitääkö olla millaista näyttöä osaamisesta, kun hakee käännös- ja taittotöitä? Jos on siis "itseoppinut". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan itsekohtalaisen paljon käännöstöitä ja valitettavasti nämä harrastelija pohjalta kääntävien työn tulos on usein sellaista että toista kertaa en pyydä. Jotta osaa kääntää on tunnettava molemmat kielet todella hyvin ja ymmärrettävä kielen vivahteet. Usein myös olisi hyvä jos hallitsisi käännettävän tekstin asiakontekstin. Yrityksissä tarvitaan usein käänöksiä esitteistä, tuoteselosteista, esityksistä jne joilloin on todella suotavaa että kääntäjällä on hallussa myös alan terminologia.

Vierailija
24/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää, miksi journalismin taso mataa lattianraossa ja käännökset ovat usein niin perseestä... Kouluttomattomat av-mammathan ne siellä myy "osaamistaan" pilkkahintaan.

Vierailija
25/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 18:56"]

miten se toimii? mihin ottaa yhteyttä?

[/quote]

Joo, jos tuota pitää kysyä, niin unohda koko juttu. Sinulla ei taida olla edes koulutusta alalle. Ala myydä vaikka meikkejä tms.

Vierailija
26/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=8174488&index=56&anchor=8174488 ja muutenkin vaan "etätyö" hakusanaks, tulee paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
27/72 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kiinnostunut työstä, jossa voi;

-valita itse mitä tekee, kenen kanssa, kuinka paljon ja milloin

-työskennellä hyvinvoinnin/terveyden/kauneuden parissa

-olla ihmisten kanssa tekemisissä ja tulla osaksi huippuporukkaa

niin minuun voi olla yhteyksissä: emilia.malinen@hotmail.com.

Kerron mielellään lisää. Kaunista kesää!

Vierailija
28/72 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko 5000€ matka tai multimediapaketti? Tykkää meidän sivusta, jaa tämä linkki ja osallistu kilpailuun! http://tc.tradetracker.net/?c=12364&m=12&a=162491

Vierailija
29/72 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neobuxissa voi tienata jonkii verran kotoakäsin, Alussa klikkailemalla mainoksia, ja kun tarpeeksi saat rahaa voit vuokrata itsellesi klikkailijoita.
Rahaa saa kartutettua tekemällä minitöitä sivustolla ja erinlaisia tehtäviä.
Alussa tulot ovat pieniä, muttakun vuokralaisia alkaa saamaan enemmän alkaa voitotkin kasvaa.
Liittyminen on ilmaista ja sivusto ollut pystyssä jo 6 vuotta.

http://www.neobux.com/?rh=4879646573

Vierailija
30/72 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele clickworkeria kenellekään. Hetken aikaa asia toimii ja sitten evätään työt, jostain random syystä yllättäen. En ole ainut jolle näin on käynyt.

Vierailija
31/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten pääsisi kääntämään tv-sarjoja tms? En ole ammattilainen, mutta sen verran huonoja käännöksiä on tv:ssä, etten voi olla huonompi.

Vierailija
32/72 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 16:27"]

Miten muuten pääsisi kääntämään tv-sarjoja tms? En ole ammattilainen, mutta sen verran huonoja käännöksiä on tv:ssä, etten voi olla huonompi.

[/quote]

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH. Provohan tämä on, mutta HAHAHAHAHAHAHAH.

Vierailija
33/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/72 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdit alalle, tarjositko itse juttuja/aiheita lehtiin? Tai kerrotko vähän miten pääsit avustajaksi? Olen itse akateeminen ja miettinyt vähän tuota juttujen tekoa sivuhommana.

Ja hömppätekstien tekijälle kyssäri: oletko suoraan tarjonnut tarinoita vai tilataanko sinulta?

silloinen työnantajani pyysi minua tekemään juttuja heille freenä. Yhdellä asiakkaalla ei tietenkään pitkälle pötki, joten tarjosin itse aktiivisesti juttujani myös muihin lehtiin. Nykyisin lehdistä otetaan yhteyttä minuun päin ja tilataan paljon toimitusten omista ideoista. Lehdet ovat nykyisin niin konseptoituneita, että pelkästään omilla ideoilla on vaikea elää.

Tämän ketjun aloittaja kyseli, miten voisi tehdä taloudellisesti kannattavaa työtä kotoa käsin. Henkilökohtaisesti en tartu yhteenkään alle 400 euron työtilaukseen. Mutta on tietenkin täysin subjektiivista, mitä kukin pitää riittävänä tulona itselleen.

numero 6

Vierailija
35/72 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/72 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverin lapsi on vähän ujo ja arka ja ei menestynyt työelämässä. En tiedä kuka sen meiltä töistä keksi että hänen kannattais alkaa myymään rompetta huutiksessa muiden puolesta. Nyt on toiminut jo monta vuotta puolesta myyjänä. Nyt saa huutiksessa myydä ilmaiseksi 50 kauppaa, eli ottaa sen 50 juttua vastaan, laittaa ne huutikseen, myy kunnes menee kaupaksi ja ottaa 50% provikkaa. 

ottaa vain yhden asiakkaan päivässä, kuvaamisiin ja ilmoitusten tekemisiin ei hirveesti mene aikaa mutta rahan seurantaan ja missä kasassa paita on jne menee yllättävän paljon. Vuosien varrella on tullut kikkoja, esim osaa laittaa ilmoitukseen puumerkit jne. Pakkaa myynnit ja joka päivä vie paketteja postiin. Meillä töissä valtaosa säästää hänelle pakkausmateriaalit, eli teippi on ainoa mitä joutuu ostaa.

Pari kk myy, jonka jälkeen vie myymättömät johonkin keräykseen ja tilittää rahat. 

Välillä tienaa päivässä satoja euroja, välillä kymppejä. Mutta lapset ovat päivisin tarhassa ja koulussa, eli aikaa hänellä on tähän ja muuta työtä ei arkuuden takia tuskin saa.

joka päivä olisi enemmän tulijoita kun pystyy ottaa vastaan. Niin hyvin sana kiertää eikä ihmisillä ole intressiä itse hoitaa tälläisiä asioita.

Kilpailijat alalle olisivat tervetulleita !

Vierailija
37/72 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Kiinnostaako kumppanuusmarkkinointi ? Siihen on saatavana hyvät opit ... englantia pitää kyllä osata !

email: jaanasi56@gmail.com

Vierailija
38/72 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.neobux.com/m/v/?rh=726573653933

tuolta tienaamaan. jonkun aikaa menee aluksi ennenkun rahaa alkaa tulee.

Vierailija
39/72 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

clickworkkerissä on oikeasti mahikset tienata. Sivusto tarjoaa käännös, puthaaksikirjoitus ja tutkimuksien teko tehtäviä. Palkkaa saa työtehtävästä riippuen noin 5-60 euroa. Itse olen tienannut kyseisellä sivustolla vähintään 100 euron kuukausi tienestejä.

http://www.clickworker.com/become-a-clickworker?utm_source=445351&utm_campaign=CW4CW&utm_medium=email

Vierailija
40/72 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 07:30"]

Mun työkaverin lapsi on vähän ujo ja arka ja ei menestynyt työelämässä. En tiedä kuka sen meiltä töistä keksi että hänen kannattais alkaa myymään rompetta huutiksessa muiden puolesta. Nyt on toiminut jo monta vuotta puolesta myyjänä. Nyt saa huutiksessa myydä ilmaiseksi 50 kauppaa, eli ottaa sen 50 juttua vastaan, laittaa ne huutikseen, myy kunnes menee kaupaksi ja ottaa 50% provikkaa. 

ottaa vain yhden asiakkaan päivässä, kuvaamisiin ja ilmoitusten tekemisiin ei hirveesti mene aikaa mutta rahan seurantaan ja missä kasassa paita on jne menee yllättävän paljon. Vuosien varrella on tullut kikkoja, esim osaa laittaa ilmoitukseen puumerkit jne. Pakkaa myynnit ja joka päivä vie paketteja postiin. Meillä töissä valtaosa säästää hänelle pakkausmateriaalit, eli teippi on ainoa mitä joutuu ostaa.

Pari kk myy, jonka jälkeen vie myymättömät johonkin keräykseen ja tilittää rahat. 

Välillä tienaa päivässä satoja euroja, välillä kymppejä. Mutta lapset ovat päivisin tarhassa ja koulussa, eli aikaa hänellä on tähän ja muuta työtä ei arkuuden takia tuskin saa.

joka päivä olisi enemmän tulijoita kun pystyy ottaa vastaan. Niin hyvin sana kiertää eikä ihmisillä ole intressiä itse hoitaa tälläisiä asioita.

Kilpailijat alalle olisivat tervetulleita !

[/quote]

Ottaa yhden asiakkaan päivässä, on enemmän tulijoita kun pystyy ottaa vastaan? Mitä nämä oikein tarkoittaa huutiksessa? Myykö hän siis toisten työntekijöiden romppeita kun saa 50% provikkaa siis tuotteen hinnasta kun menee kaupaksi? Miksi jotkut jaksavat maksaa jollekin siitä että tämä tekee myynti-ilmoituksen huutikseen ja hoitaa hommat? Mutta mikäs siinä:) Aika paljon saa myös myydä huutiksessa uutta kamaa esim. pariskuntakin ja käytettyä varmaan saa myydä lähes rajattomasti. Eli kun ostaa halvalla jostain ja myy kalliimmalla huutiksessa, "hieman käytettynä" mutta hyväkuntoisena.

Itse myyn omia romppeita ja mielellään vapaa-ajalla väsäisin ilmoituksia toistenkin puolesta jos saisin myyntipalkkioksi osan rahoista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi