Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rahallisesti kannattavaa työtä voisi tehdä kotoa käsin?

Vierailija
22.07.2011 |

Mitään ideaa ei nettikauppaa varten ole eikä lehtien myynti kai ole kannattavaa ja pienten lasten läsnäollessa jotka kotona hoitaisin aikana ei mikään seksipuhelin tule kyseeseen. Mitä vaihtoehtoja voisi olla vai onko nuo yllämainitut ainoat mitä tarjolla on?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä lapsia myös itsellä ja ainakin nuorimman kouluun menoon asti on toiveena olla pääosin kotona. Vielä on ajatustasolla ideat. Yrittäminen tuntuu turhan riskialttiilta, mutta melkeinpä olisi kuitenkin ainoa vaihtoehto.. Kunpa keksisi..

Vierailija
2/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama ehdotus:

- käännöstyöt

- juttujen kirjoittaminen lehtiin (faktaa ja fiktiota)

- kirjanpito

- verkkosivujen ylläpito

- oikoluku

Mä teen sivuhommana lehtijuttuja ja kirjoittelen romanttisia hömppätarinoita aikakauslehtiin ja niistä maksetaan aika hyvin. Haastattelut hoidan puhelimitse, joten kotoakaan ei tarvitse poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama ehdotus:

- käännöstyöt

- kirjanpito

- verkkosivujen ylläpito

- oikoluku

Mä teen sivuhommana lehtijuttuja ja kirjoittelen romanttisia hömppätarinoita aikakauslehtiin ja niistä maksetaan aika hyvin. Haastattelut hoidan puhelimitse, joten kotoakaan ei tarvitse poistua.

en ole ap, mutta alkoi kiinnostaa

Vierailija
4/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ilmaisjakelulehtiin ja paikallislehtiin, joista ei makseta kuin nimeksi. Olen itse vapaa toimittaja, teen juttuja aikakauslehtiin noin 60 000 euron edestä vuodessa. Maksan itse eläkemaksuni ym. sivukulut. Mutta jatkuva juttutilausten virta vaatii journalistista ammattitaitoa ym. taitoja.

Vierailija
5/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ilmaisjakelulehtiin ja paikallislehtiin, joista ei makseta kuin nimeksi. Olen itse vapaa toimittaja, teen juttuja aikakauslehtiin noin 60 000 euron edestä vuodessa. Maksan itse eläkemaksuni ym. sivukulut. Mutta jatkuva juttutilausten virta vaatii journalistista ammattitaitoa ym. taitoja.

mutta hyvin juttuni ja tarinani tuntuvat kelpaavan.

Vajaasta kahdesta liuskasta haastattelua maksetaan lehdestä riippuen 200-300 euroa. Pienemmät lehdet enemmän, suuret vähemmän.

Pidän myös blogia yhden harrastelehden sivuilla, ja kirjoitan kerran viikossa noin 1500 merkkiä ja siitä maksetaan 180 euroa kerta.

Tiedän kyllä, että Journalistiliiton freetaksat ovat paljon paremmat, mutta minä en olekaan free vaan teen tätä oto-hommana kotona sivutuloja hankkiakseni kun vapaata aikaa riittää. Ja kuten jos sanoin, erittäin hyvin juttuni tuntuvat kelpaavan.

Romanttisista tarinoista maksetaan vielä paremmin, mutta niitä pitää työstää paljon enemmän ja jotenkin ei enää tahdo perheenäitinä saada sellaista aikaiseksi. :=D

Vierailija
6/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se vaatii?

Tässä muutama ehdotus:

- käännöstyöt

- kirjanpito

- verkkosivujen ylläpito

- oikoluku

Vierailija
7/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se toimii? mihin ottaa yhteyttä?

Vierailija
8/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdit alalle, tarjositko itse juttuja/aiheita lehtiin? Tai kerrotko vähän miten pääsit avustajaksi? Olen itse akateeminen ja miettinyt vähän tuota juttujen tekoa sivuhommana.

Ja hömppätekstien tekijälle kyssäri: oletko suoraan tarjonnut tarinoita vai tilataanko sinulta?

Vierailija
9/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi kysellä oikoluku-töitä?

Vierailija
10/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm Taloustutkimukselta haastattelijan hommia.

Vierailija
11/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpitoalalla on työpaikkoja ihan mielettömästi. Ystäväni perusti oman yrityksen, tekee kirjanpitoa pienille asiakkaille, veloittaa siitä 60 e tunnilta. Suunnilleenhan puolet menee kaikkiin extramaksuihin ja summalla kovasti lyhentää lainaa ja saa tehdä töitä milloin haluaa.

Itsestä on kiinni ottaako minkä verran asiakkaita. Nytkin hänelle tulis suunnilleen joka viikko 1 lisää, mutta sanoi ei kiitos kaikille.

Jos on merkonomin koulutuksen saanut voi mennä esim oppisopimuksella kirjanpitofirmaan duuniin vuodeksi ja sitten perustaa oman toimarin.

Mä tein reilu 10 v sitten juttuja lässyn-lässyn lehdille. Niistä maksettiin tosi hyvin. Mulla on ollut aika värikäs elämä, helposti 2 h työstä sai 500 markkaa ja tuskin hinnat ovat tippuneet. Osallistuin johonkin tyyliin Reginan kesäkilpailuun. En menestynyt mutta tuli viesti lisää tälläisiä saa tulla niin paljon kun viitsin kirjoittaa. Aluksi tein joka vkonloppu yhden, sitten vähensin kertaan kuussa ja muistan että sitä juttua hioin aina koko kuukauden ja summakin oli parempi.

Mitään koulutusta ei tähän ole ja enpä tiedä kuinka paljon hömppää pystyy kirjoittamaan ns leipätyönä. Mulla oli rahasta pulaa ja joka viikko tuntui mulle liikaa. Se 1 krt kuussa oli hyvä määrä. Tämä loppui kun tapasin mieheni.

Vierailija
12/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi kotimamma olisi kiinnostunut kirjoittaamaan johonkin lehteen, kerta kuussa esimerkiksi.

Mihin olet ottanut yhteyttä tarinoillasi?

Kuinka pääsit kirjoittamaan?

-utelias

Vierailija
13/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännöksiä, lehtien taittamista, lehtijuttuja.

Vierailija
14/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että te jotka teette kotona freelance-töitä, saatteko sillä kohtuulliset kuukausitulot? Vai pitääkö olla toinen (puoliso), jolla on varma tulo, jotta uskaltaa heittäytyä freelanceriksi?

Vierailija
15/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 15

Vierailija
16/72 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs jota myös kiinnostaisi.

Vierailija
17/72 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin tuolla on todella paljon tietoa kaikesta mitä voi tehdä kotoa käsin. hyvä suomenkielinen sivusto

www.iigaspike.com

Vierailija
18/72 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi kouluttamaton mamma ei kyllä kotihommilla elä.

Vierailija
19/72 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.clickworker.com/become-a-clickworker?utm_source=326974&utm_c…

Englannin kielitaito jos on hallussa, niin ymmärrät tehtävänannon. Täällä on useampia eri työmahdollisuuksia ja palkkauskin tosi hyvä kun pääsee vauhtiin! Suosittelen lämpimästi ja ei tosiaankaan tarvitse ottaa mitään taloudellista riskiä. Helposti tienaat, varsinkin jos handlaat myös saksankielen, koska hakevat koko ajan myös käännöstyöläisiä!

Vierailija
20/72 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mukaan ja tutustu  tosi hyva juttu kotiaidille! Ja saat siita iloa ja hyotya myos omaan perheeseesi!
Ota yhteytta sahkopostitse!

Taalta loydat lisaa tietoa eteerisista oljyista! 
Olemme tuomassa oljyja kovaa vauhtia Suomeen (sita loytyy jo muutamissa paikoissa, mutta tule tutustumaan ja mukaan ensimmaisten joukossa. Lisaa tietoa on tulossa koko ajan!

http://www.thejourneycontinueswithoils.blogspot .ca? 

Loydat meidat myos Facebookissa:
https://www.facebook.com/YoungLivingEssentialOilsSuomi?

Kannattaa kayda liittymassa mukaan iloiseen joukkoomme  pystyt oppimaan vaikka sun mita YL- Essential Oils:sta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä