Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten naisten peppi pitkätossu-tyyli jokseenkin huvittava.

Vierailija
22.07.2011 |

Yleensä tähän tukka kahdelle saparolle, jalkaan raidalliset marimekon legginssit ja päälle joku karsea maritunika, sortuvat 4-kymppiset naiset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen just sellainen! Mielummin olen kahdesta vaihtoehdosta huvittava kuin kalsea. Pidän omasta, kivasta tyylistäni! Minusta ei beige-valkoista jakkupukurouvaa saisi tekemälläkään.

Vierailija
2/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää huvittautua tai ihmetellä toisten ihmisten pukeutumisesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta kuin naureskella. Ei ihme että niiden miehet kulkevat 20 metriä edellä tai jäljessä, kun akan pukeutumistyyli hävettää.

Vierailija
4/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta kuin naureskella. Ei ihme että niiden miehet kulkevat 20 metriä edellä tai jäljessä, kun akan pukeutumistyyli hävettää.

kysyy;ei peppi pitkätossumainen

Vierailija
5/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mun nelikymppisistä kavereista ei ole ryppynaamainen.

Vierailija
6/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pukeutumistyylit jotka sopivat ryppynaamaisille?

Voisitko samalla luetella ne seikat, mitkä tekevät sinusta ihmisenä noin sydämeltään ryppyisen, vaikka kasvot olisivatkin kauniit.

Jotenkin aina hämmästyn, miten alas ihmiset voivat vajota.

Vierailija
7/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöille. Marimekkoon sopii yhdistellä vain musta alaosa, kun on muuten liian värikäs. Ja jos ja jos kananpersetukkaa kasvattaa, mikä pakko aikuisen on vetää ne kahdelle saparolle? Eikö yksi ponnari riitä?

Vierailija
8/8 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöille. Marimekkoon sopii yhdistellä vain musta alaosa, kun on muuten liian värikäs. Ja jos ja jos kananpersetukkaa kasvattaa, mikä pakko aikuisen on vetää ne kahdelle saparolle? Eikö yksi ponnari riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän