TOUKOKUISET 2012
Kommentit (418)
Elämä on ollut niin hektistä, etten ole ehtinyt vähään aikaan poiketa täällä. Nyt uutisia olikin sitten tosi paljon.
Yritä Alexandra jaksaa kaiken murheen keskellä. Me tsempataann sua sitten parhaamme mukaan. Teilläkin on Kaunisikävä ikävä tilanne. Toivottavasti saatte kaiken tarvitsemanne avun. Jaksamisia.
Täditkin ovat ahkeroineet, vaikkei niitä kukaan kaipaa. Itsekin tein toiveikkaana r-testin 23.8., mutta negahan se oli ja sitten 24.8. alkoi jo vuoto. Että sen pituinen se sitten oli tällä kertaa. Ei kyllä ehditty juurikaan pupuilemaan ovulaation aikoihin, joten ei ollut kovinkaan suuri "riski" (onni) onnistua. En taida enää ehtiä "vauvailemaan" toukokuussa minkään laskutoimituksen mukaan, mutta roikun silti täällä. Tarvitsen teitä :) Ja koska me kaikki odottelemme "joukkoraskautumista", niin me kaikkihan jatketaan yritystä koettelemuksista huolimatta. Mehän olemme sitkeitä yrittäjiä ja hyviä tulevia äitejä!!!
Terveisin, Eemas kp3/24-28 yk 4
Hei,
vihdoin sain lääkärille ajan. Ajattelin mennä puhumaan tuosta lääkityksestä, joka estää kuukautiset. On se vaan vähän vinksahtanutta, että määrätään sellaista lääkettä, joka tekee käytännössä steriiliksi. Ja kun kuitenkin haluaa lapsia niin sitten toista lääkettä kumoamaan sitä ekaa lääkettä. Eikö tähän nyt löytyisi sellaista lääkitystä joka ei poistaisi kuukautusia. Tämäkin on sellainen vanha sairaus, että olen syönyt lääkkeitä jo 14 vuotta. Eli olen vanhojen lääkkeiden aikana raskautunut suht normaalisti. Ne vain piti lopettaa pahojen sivuvaikutusten takia. Mutta on kyllä ihme, jos ei löydy mitään muuta vaihtoehtoa. Elikkä ens perjantaina meen lääkäriin ja silloin selviää, josko voisi vaihtaa lääkkeitä. Että semmoista tänne, että kun vaan saataisiin ne kuukautiset alkamaan, niin voisi näkyä valoa tunnelin päässä. Onnea kaikille plussanneille.
Laetitia: oletko aiemmin tikuttanut ovista? Mulla on alkamassa ensimmäinen tikuttelu ihan kohta!
Sassu90: Moi! Sut muistankin aiemmista yhteisistä kuumeiluketjuista. Jos aloitat oviksen tikuttelun tänään niin samoissa mennään! :-)
Eleanora: inhottavalta kuulostaa ihottuma, ja se on kurjinta kun ei tiedä mistä se tulee.
Alexandra: olet päivittäin ajatuksissani. Toivottavasti olo alkaa parantua ja pääsette yrittämään heti kun sinä olet siihen valmis. Se on se laiha lohtu, että ainakin sinä pystyt tulemaan raskaaksi. Toivottavasti jaksat uskoa siihen. Iso hali!
Marjanan loma kuulostaa ihanan rennolta mutta myös hyödylliseltä, tapetoinnit ym. :-) Virtsis sen sijaan ei kuulosta kivalta :-( Toivotaan, että se kuitenkin olis raskausoire!!!! Millon siis testaat? :-)
Kesäkeiju86: hyvä kun sait käytyä hammaslääkärissä ;-) Ei yksi siideri varmasti näin alkuvaiheessa venettä kaada!
Kaunisikävä: olipa tulos, ikävä kuulla. Toivottavasti jostain silti löytys se yksi simppa... peukut on pystyssä!! Ei ehkä lohduta, mutta vaikka meillä on miehellä loistosimpat, niin on liikkuvaiset ja niitä on paljon, niin silti ei olla tultu raskaaksi... Meillä vaikuttanee mun ikä eniten??
Mintzie: Onneksi olkoon! Ihanaa saada tähän ketjuun vähän positiivisiakin uutisia! :-)
Memma82: Tervetuloa!
Eemas: Pysy täällä vaan. Vauvakuumeiluun auttaa must huimasti se, että voi jakaa tuntojaa muitten samassa liemessä olevien kanssa.
Äiti1983: varovaiset onnittelut roskisplussasta!
Johanna149: pahoittelut! :-( On niin inhottavaa, että jos saa jo plussan, niin sitten se onki väärä tulos. Voimia ja tsemppiä!!!
Tellulle terkkuja ja onnea odotukseen :-)
Kiva kun käyt täällä aika ajoin moikkaamassa. Muistan sut aiemmista ketjuista.
Sopaka: tasainen puputtelu tuo monille juuri sen toivotun nyytin. Oviksen tikuttelua ei kaikki lääkärit suosittelekaan. Toivotaan, että puputtelu tuottaa tulosta!
Elmu: miten sä mittaat lämmön? Joka aamu samaan aikaan, vai? Sitä en ole vielä kokeillut, mutta hyvin voi olla, että vielä kokeilen. Kaikkia poppokonsteja pitää varmaan kokeilla!
Evis: toivottavasti selkäkipu on jo mennyt ohi. Se on meinaan todella ikävä kipu. Tai no, kaikki kivut on kamalia ainakin allekirjoittaneelle..
Cami: niinkuin usein on todettu, tasan ei käy nää jutut. Miksei me, jotka todella haluttas lapsi siinä onnistuta? Toi on kyllä hyvä idea, että hautaa projektin ja ajattelee välillä ihan muita juttuja. Tosi moni on silleen tullut raskaaksi, toivottavasti tekin!
Tiuhti83: inhottavaa, jos ex alkaa taistella lapsen asumispaikasta noin. Tsemppiä! En osaa muuta sanoa :-(
Enisa: Kiva, että pääsette tutulle lääkärille. Ja hei, hyvää lomaa! :-)
Oma napa: Menen taas ma gynelle, kp13 katsomaan miten Clomit on vaikuttaneet. Huonompi asia on, että kalenterista kun katsoin niin näyttäs siltä, että ensi viikon jälkeen koko tänä loppuvuonna ollaan vain kerran, max kaksi kertaa samassa maassa mun mahdollisen oviksen aikaan!! :-( Ja se oli kyllä aika kurja huomata, erityisesti ikäni (40v.) huomioonottaen. Jotenkin tuntuu että aika loppuu JUST :-( Mutta toivotaan tietysti silti, että jospa tästä kierrosta tärppäis !?
Plussatuulia ja iloista viikonloppua kaikille!
t. Gabriela kp10/27-31
Heippatihei, onpas kivaa kun tuli lämmin ilma näin perjantain kunniaksi. :) Heti jotenkin parempi mielikin.
Evis: tosi inhottavia noi selkäkivut, toivottavasti saat rentouduttua ja kipu hellittää.
Enisalle kivaa lomaa, nautihan! :)
Äiti1983 ja Minzie: Onnittelut plussasta, jeee, kiva kuulla hyviäkin uutisia! :) :) Tarrasukkia!!
Memma82: Tervetuloa mukaan joukkoon, sulla onkin kriittiset päivät menossa.
Kesäkeijulle hauskaa ja stressitöntä viikonloppua! ;)
Marjana: malttia vielä, tiedän että se on tuskaista. Yritä keksiä kauheesti muuta tekemistä, niin mä teen! Meillä on ollut nyt kahtena iltana naapurin ja koirien kanssa agilitytreenejä tossa pihalla ja se on pitäny ajatukset hyvin muualla.. Sitten jos siivois ja leipois ja ja... :D
Gabriela: mittaan lämmöt suusta kielen alta aamuisin ja iltaisin. Suunnilleen yritän samaan kellonaikaan. Tosin nyt oon miettiny että onko siinäkään järkeä, kun ainakin eiliseen asti vaihtelivat aamun ja illan välillä, niin että aamulla alhaisemmat ja illalla sitten vähän enemmän. Siinä sitten välillä ratsastin onnen aallonharjalla kun olivat koholla ja toisaalta taas vajosin pohjamutiin kun näytti suht normilämpöä... Tänään en oo uskaltanu mitatakaan, pitäisköhän... Oli miten oli niin ei tää kuumeilu kyllä fiksujen hommaa taida olla, ainakaa mun kohdalla :D
Eemas: pahoittelut täti-vierailusta!
ON: eli oottelua, oottelua. En uskalla testata varmaan kun vasta ti tai ke,jos tätiä ei näy sillä viime kierto venyi tuohon 31pvään ja sain vaan pahan mielen kun negoja testasin... Lämpöjä en uskaltanu tänää mitata...
Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
terkuin Elmu kp 27/28-31 yk4.
Mintzie: Hurjasti onnea!! :) Mahtavaa saada hyviäkin uutisia!
Saima: Kuulostaa järkevältä tuo lääkäriajan varaaminen. Toivottavasti ratkaisu löytyy.
Gabriela: Onpa harmi, että olette noin paljon erillään oviksen aikoihin. Onko siihen mitään mahdollisuutta vaikuttaa?
Elmu: Sinulla on niin jännät päivät menossa, että minuakin jännittää puolestasi. Hyvähermoinen olet kyllä, jos tiistaihin asti maltat olla testaamatta. :)
Voisikohan sitä jo maanantaina (Dpo 10) testata tuolla Clearblue plus-testillä? Nehän lupailee, että 4 päivää ennen menkkojen alkua pitäisi näyttää jo.
Olen tänään ollut taas ihan järjettömän väsynyt, vaikka en mitään kovin raskasta ole edes tehnyt. Toivottavasti tämä olisi hyvä oire...
Kovasti yritän sitä tekemistä keksiä, etten mene hölmönä mitään testiä vielä tekemään. :) Onneksi huomenna menee päivä koiran kanssa harrastaessa, ettei ehdi moista edes miettiä.
Marjana kp 25/32-33 Dpo 7 yk 17
Kiitos kaikille voimien ja peukkujen lähettäjille. Tuntuu sellaisia nyt tarvitsevankin. Fiilikset vaihtelee nyt tosi paljon epätoivon ja pienen toiveikkuuden välillä. Tuntuu ettei vielä kannata murehtia ja luovuttaa kun voihan se olla että jostain syystä tässä ekassa näytteessa oli "valheellinen" tulos. Mies kävi antamassa näytteen paikan päällä joten vientiajasta ei voinut olla kiinni. Mutta pidättäytymisaikaa mietimme että jäi ainakin turhan pitkäksi. Sanoivat että 3-7 päivää ja meillä oli 6. Nyt toista näytettä sitten sanottiinkin että 2-3 päivää, ei yhtään enempää. Mutta nyt pitää sitten odotella ennen kuin sitä pääsee antamaan ja sillähän tässä pää sekoaakin kun ehtii miettiä kaikkea.. Tavallaan toiveikas fakta on se että noiden näytteiden tulokset voi eri aikoina vaihdella paljonkin eli ei pitäisi sokeasti katsoa vain tuohon yhteen. Miehellä ollut paljon stressiäkin tässä viime kuukausina.
evelina: Kiitos voimahaleista. Se ICSI:kin kyllä ajatuksena jo hirvittää, eihän sitä koskaan varmaan ajattele niin että oikein todella tekemällä aletaan vauvaa tehdä vaan haluaisi tietysti asian tapahtuvan luomusti, kauniina yllärinä. Mutta ei näille asioille tietenkään mitään voi. Kyllä mä koitan tuota listan päivitystä hoitaa nyt vielä tämän toukokuun listan ja sitten jätän seuraaville uudet listat.. Toivon että sulla selkäkivut helpottaneet ja pääsit ultraan.
kesäkeiju: Mies kävi yksityisellä näytteen antamassa (toinen näyte samassa paikassa, aika on varattu) joten tässä nyt oikeastaan mietitäänkin miten tämän asian kanssa pitäisi edetä..kun ei tosiaan tiedetä lapsettomuushoidoista yhtään mitään? Mistähän lähete lapsettomuushoitoihin pitäisi hakea? Kunnalliselle on varmaan kamalat jonot ja yksityisellä taas hirveät hinnat. Korvaako Kela automaattisesti yksityispuolella jotain jos sinne hakeudutaan ilman lähetettä vai tarvitaanko sinne jostain Kelan korvauksen saadakseen lähete (siis jos oikein klinikalle yhdessä mennään)? Sitä on nyt ainakin mietitty että jos toisen spermanäytteen tulos vastaa edellistä niin mies menee biopsiaan ja lisäselvittelyihin. Siitä selvinnee ainakin onko niitä siittiöitä olemassakaan edes kiveksissä. Kunpa tietäisi miten tässä nyt järkevintä (ja edullisinta kun ei mitään rikkaita olla) edetä..kaikkea lisäinfoa otan mielelläni vastaan!
Marjana: Kiitos rohkaisevista sanoistasi. Kirjoittelinkin tuohon ylle noista näytteeseen liittyvistä ajoista. Periaatteessa ohjeiden mukaan tehtynä ei siis pitäisi olla niissä mitään häikkää. Mutta se harmittaa nyt että oli se pidätysaika niinkin pitkä. Olisi vaan pitänyt olla se max 3pv. Kiva huomata että sulla on positiivinen fiilis ja toivon että pidät sitä yllä! Toivon NIIIIN sulle sitä plussaa!
kevätvauva12: Hei! La:n mukaan sinä kerkesit jo huhtikuisiin odottajiin joten en lisäillyt sua tänne listalle. Paljon onnea matkaan, toivon että kaikki sujuu hyvin! Sinun kannattaa liittyä samantien palstailemaan odotuspuolelle huhtikuisiin :)
Äiti83: Toivon että teidän haamujen isoäiti :) vaan vahvistuu. Tsemppiä!
Enisa: Kiitos sullekin rohkaisevasta tekstistä. Kannattaisikohan meilläkin miehen hakeutua nyt jo noihin verikokeisiin ja jos tarvitsee Clomifen-kuurille? Vai kannattaako vaan vielä odotella. Se tässä onkin kun ei niitä siittiöitä ollut yhtään, ei edes "viallisia". Jotenkin on vaan sellainen olo koko ajan että pitäisi saada asiaa eteenpäin...eteenpäin...pianpian. Mulla on sellaisia paineita jo ikänikin puolesta (älkää naurako mutta kyllä mua ahdistaa että olen jo 31v. ja tosiaan jos tilanne on tämä että täytyy lähteä hoitokierrokselle niin kyllä mun mielestä olisi edettävä samantien..ollaan toivottu useampaankin lasta mutta tällä hetkellä tuntuu että se yksikin olisi todella iso lahja).
eleanora: Tuolla ylempänä kirjoittelin noista simppanäytteen aikatauluista. Kiitos, niin toivon minäkin/mekin että sieltä löytyisi edes yksi tai muutama - toisi toivoa. Ja kyllä me tässä luomusti jatketaan kuten tähänkin asti. Jos se ihme meidät sitten löytäisi. Vaikka nyt huonoja uutisia, paljon huonompia kuin osattiin ollenkaan odottaa, oli hyvä että tuli nyt mentyä siihen testiin niin päästään selvittämään tätä asiaa.
Mintzie: ONNEA! Pitkään olette yrittäneet ja nyt odotus palkittiin! Hienoa! Paljon onnea matkaan.
Oma napanen: Nännit olleet arkana jo monta päivää ja tutuhko painontunne aina välillä alavatsalla. Pissattanut useammin tässä mutta ei muuten virtsisoireita. Tänään kipeytyi ristiselkä aika kovastikin :( Lievää etomusta ollut aina välillä muutaman päivän. Mutta. En jaksa uskoa että näistä raskausoireiksi olisi, olen huomannut että mulla viime kuukausina kierron loppua kohden aina huonoa oloa. Mutta eihän sitä tietysti tiedä, en ala kuitenkaan hötkyilemään ollenkaan testien kanssa, teen sitten vasta jos ei täti ala tulemaan. Mulla kuitenkin oli viime kiertokin muistaakseni jotain 42 päivää joten ei tässä sen suhteen vielä mikään hätä ole. Eikä jaksa uskoa nyt muutenkaan onnistumiseen näin kun tuli nuo huonot uutiset.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
kaunisikävä kp 35/28-36, yk4
Gabriela: kyllä miekin muistan sut tuolta aiemmista ketjuista :) Toivottavasti meillä nyt tärppäis ja kaikilla muillakin tietysti!
Eilen tein ekan ovistestin mutta vielä jäi jonkinverran vaaleammaksi siitä kontrolliviivasta..
Minzie: PALJON ONNEA! Ihanaa saada iloisia uutisia välillä :)
ON. ei mitään uutta, eilen illalla tein ovistestin joka oli vielä nega vaikka en muuta odottanutkaan vielä.
Armoton väsymys vaivaa, jos saisin niin nukkuisin aamusta iltaan :D
Paljon plussatuulia kaikille!
sassu kp:12/28-32
Flunssa-aalto vei minutkin mutta nyt taas "elävien kirjoissa".
Voi ei mitä uutisia täältä saanut lukea.
Lähetän suuret voimahalit ja onnenpotkun että
vastoinkäymisiä kokeneet onnistuvat vielä.
Elämä ei voi jatkuvasti olla niin epäreilu, hyvää on vielä luvassa ?ennustan tellu the meedion tavoin? :) Jaksamista!
Plussanneet ja haamuilevat, isot onnentoivotukset! Toivotaan että mahdollisimman moni seuraa perässä!
ON: Peiton heilutukset jäivät tässä kuussa kahteen kertaan, joten suuria en odottele tältä kierrolta. Tiedän että siihen ei tarvita kuin kerta, mutta en ole optimistisella kannalla.
Jouduin napsimaan särkylääkkeitä muutaman päivän kun kuume nousi niin korkeaksi ja päänsärky oli hirvittävä.
Nyt on jo alkavia menkkajomotuksia joten tätiä odotellessa..
Viikon päästä on onneksi serkun nelikymppiset joten saa sitten hyvällä omallatunnolla nauttia muutaman drinksun.
Katmam kp 33/29-46
Moi,
täällähän on monenlaista tapahtunut!! Pahoittelut niille, joille on tullut ikäviä uutisia. Onnittelut plussan saaneille!
Ja Tsempit meille kaikille seuraavaan yritykseen!! Kärsivällisyyttä tässä kyllä tarvitaan...
Kyselisin noista ovistesteistä sellaisilta, joilla on niistä kokemusta, kun itse olen ekaa kertaa niitä kokeilemassa. Tilasin Mammaksilta David-testejä (liuskoja), ja olen nyt testaillut muutaman päivän ajan. Vielä ei mulla pitäisikään oviksen olla (pitäis tapahtua ehkä su-ke), mutta epäilyttää jo tässä vaiheessa, että onko noihin luottamista. Millaisia kokemuksia muilla on??
kiitokset kovasti. Minäkin muistan sinut ihan hyvin=) Ja onhan täällä muitakin, joiden kanssa tuli kuulumisia vahdettua kuumeilun aikana.
Minulla on välillä niin ikävä teidän juttujanne, siksi on aina välillä pakko piipahtaa kurkkimassa täällä. Olisin niin kovin halunnut täältä mukaani teidät ahkerat kirjoittelijat, vaikka onhan meitä muutamia (muitakin) palstaterroristeja tuolla odottajissakin;)
Kevätkuukaudethan ovat tunnetusti runsaan syntyvyyden aikaa, joten pistäkäähän töpinäksi!
Lupaan häiritä teitä jatkossakin;)
Tellu (the meedio) ja Mytty
Kaunisikävä: Hyvä, että olet selvästi saanut asiaa käsiteltyä mielessäsi jonkin verran. Milloin se uusi näyte ja tulokset siitä tulevat? Minä lueskelin netistä noista pidättäytymisajoista ennen näytteen antoa ja niissä näytti olevan suurestikin eroja. Meille sanottiin, että 2-5 päivää, mutta ei missään nimessä yli 7 päivää. Sitten jossain luki juuri 2-4 päivää jne. Olisikohan tuo 3 päivää sitten kaikista optimaalisin. Toisaalta 2 päivää yleensä on se normaalein väli, jolloin seksiä harrastetaan varsinkin oviksen aikoihin... Tiedäppä näistä sitten.
Yksityinen lääkäri voi laittaa lähetteen julkiselle puolelle lapsettomuushoitoihin. Eli sitä vaan pyytämään sitten sieltä yksityiseltä. Yksityinen tulisi tosiaan kalliiksi.
Sassu, joko on ovis osunut kohdalle?
Milena: Minä testasin mammaksin ovistesteillä nyt kahden kierron ajan. Ensimmäisellä kierrolla en saanut ihan yhtä vahvoja viivoja, mutta selkeästi ne vahvistui ovista kohden ja sain bongattua ajankohdan. Tässä kierrossa sain tasavahvat viivat, mutta minulla oireet paljasti oviksen ensin ja vasta sitten tein testin. Kyllä niillä sen oviksen saa bongattua. :)
Oma napa: Eilen kipeytyi nännit ja nyt on rinnat muutenkin herkät ja painavan tuntuiset. Nämä on tietysti minulle tyypillisiä oireita ennen menkkojakin, mutta ihanaa joka tapauksessa, että on taas oireita joita voi kyttäillä! ;) Ja nyt kun ei ole Terolut enää käytössä, niin nämä on varmasti elimistön omia oireita, eikä hormonien aikaansaamia. Jännityksellä odotan kyllä alkaako se seksinjälkeinen vuoto tulevalla viikolla, kun ei ole nyt mitään hormonia tukemassa... Toisaalta jos alkaa, niin ne ainakin tutkii sitä nyt tuolla naistentautien polilla. :)
Ulkona on niin mahtava keli, että nauttikaa naiset tästä päivästä! Meillä aloitetaan päivä varmaan puusavotalla... Ei mikään lempihomma, mutta tehtävähän sekin on.
Marjana kp 27/32-33 Dpo 9 yk 17
Voi kurjuus mitä kaikkea sitä on ihmisille taas täällä tapahtunut. Voimahalaukset kaikille!!!!
Joku kyseli Davidin ovistesteistä. Itselläni oli niitä herkkiä, sain kyllä plussan, mutta pregcheckin testi näytti vahvemman plussan vasta 2 päivän päästä davidin testistä. Lämpökäyränikin mukaan tuo Pregchek olisi ollut se tarkempi. Voi olla että David oli kohdallani turhankin herkkä =). Mutta kyllä sillä plussan näkee.
ON: Jos ei muuten oo viel hermoraunio, niin nyt alkaa olemaan sitä liki. DPO on jo 15, ei merkkiäkään menkoista, mutta testeihinkin tullut tyylipuhtaita negoja. Siis mitä?? No aamulämmöt tuli tänä aamuna jo hieman alas tuolta 37,2 (luojan kiitos, alkoi olo käymään vähän kuumeiseksi!). Onkos muilla tietoa kuinka pitkään noita kuukautisia saa oikein odotella =)??
Jään jännittämään teidän muiden puolesta ja tähtäilen itse jo keskäkuuta kohti... Plussa tuulia teille jokaiselle!!!
Wilhelmiina kp 35/34
Memma82: Tervetuloa kuumeiemaan.
Marjana: Kiitos tiedoista, vähän lueskelinkin ja toivon, että löytyisi helppo syy hoitaa. Mutta rentouttavaa kun tietää, että aika on varattuna.
Toivotaan, että sinulla olisi nyt tärpännyt, ihan luomusti ja rennosti lomalla. Ja virtsatietulehdus voisi olla tällä kertaa oire.
Mintzie: Onnittelut :).
Eemas: Tsemppiä uuteen kiertoon. Ja nimenomaan me ollaan sitkeitä ja kestetään vastoinkäymiset, joskus täytyy onnen suosia meitäkin :).
Saima12: Toivottavasti löytyy, lääkkeet, jotka auttaa ja ei vie kuukautisia.
Gabriela: Juu yksi huoli ja reikä vähemmän. Juu sen yhden uskalsin ottaa ja maistu hyvälle.
Voi ei, toivotaan, että tästä kierrosta olisi tärppi tullut kauhea odotella loppuun ennen kun saa tosissaan ruveta yrittämään.
Elmu: Kiitos, viikonloppu oli ihana. Negat ovat inhottavia, olen niitä itse nyt saanut liian usein, mutta toivotaan, että ti ois testi plussaa :).
kaunisikävä: Inhottava paikka, toivottavasti löytyy niitä simppoja nyt seuraavasta, mielestäni lapsettomat pariskunnat saa suht hyvää palvelua kunnaltakin ja suht nopeasti.
sassu: Onnea tikuttelemiseen.
Tellu80: Tovivottavasti tosiaan saadaan töpinää :)
Sassu, joko on ovis osunut kohdalle?
Wilhelmiina: Älä luovuta vielä.
ON: Ei vieläkään menkkoja, tästä kierrosta tuli siis vielä pidempi ku edellisestä, huomenna testaan varmuudeksi vielä. Viikonloppu oli ihana ja nyt neitikin kotona ja me vietetään leffasunnuntai herkutellen.
Plussatuuli kaikille :)
Kesäkeiju 43/30-55 YK4
Toista toivoen.
Vieläkään ei tikuissa viivat tummene, tänään en vielä koko testiä ole tehnyt..
Kävin tänään varastosta hakemassa esikoisen vanhat vauvan vaatteet sisälle ja katselin niitä, voi että ne oli ihania ja niin pieniä! Nyt oikein yltyi vauvakuume! :)
Memma: Tervetuloa!
Minzie: Onneksiolkoon!
Tellu: Kiva kun käyt täällä moikkaamassa meitä :)
Vähän on sun juttuja jo ikävä. :D
sassu kp13-28/32 yk7
...ja se on positiivinen!! IHANAA!!
En luullu sekoovani siitä tiedosta että ovuloin mut näköjään sekoan ja pahasti. (olen jo epäillyt etten ovuloi ollenkaan tai yms..)
Mies raukka meni aivan hämilleen kun tulin juosten vessasta ja hyppäsin kaulaankiinni :D
onnellinen sassu
Se ois taasen sunnuntai, miten sitä jaksais valaa puhtia uuteen viikkoon. Noh, kai se siitä kun alkuun pääsee...
Marjana: Tänä viikonloppuna kyllä säät suosivat. Olen sen tyyppinen kai, että lykkään sitä testiä viimeseen asti, kun se nega on jotenkin paljon isompi pettymys kun täti-vierailu.
Sassu90: Ihanaa, onnea oviksesta! :)
Tellu1980: kiva kuulla sinustakin, mukavaa odotusta!
kesäkeiju86: toivottavasti kierrosta ei tulisi kovin pitkää ja hauskaa leffailtaa teille! :)
ON: Olen koko viikonlopun touhuillut ahkerasti kaikenlaista. Tänään tuli pestyä mm. terassi, lenkkeiltyä työkaverin kanssa ja leivottua kasa pullia. Mitä vaan ettei pyörisi vauva-asiat mielessä. Toisaalta oon kyllä lueskellut palstojakin... :D Lämpöjä en oo uskaltanut mittailla, rinnat tuntuu ehkä raskaammilta ja alavatsaa välillä nippaa. Selkäjomotus taitaa olla vaan tuon terassinpesun tulosta. Tilasin netistä Clearblue digitestin, toivottavasti tulee heti alkuviikosta. Meidän apteekissa on niin innokkaat tädit että ovat heti kysymässä voiko auttaa ja kun minä vaan haluaisin kaikessa hiljaisuudessa hiipiä sinne testihyllylle ja suoriutua omineni ostosta :D ja ehkä täti ehtii ensin, kohtahan se selviää.
Tsemppiä uuteen viikkoon ja plussatuulia *puuuuuuh!*
Elmu kp29/28-31 yk4.
Tiistaina haamu ja ke vahva plussa ja ihan ihmeissäni olen.Plussa tuli vaan 8 päivää"annetusta mahdollisuudesta"ja mietinkin nyt onko kumi kuitenkin vuotanut aiemmin.Sama se pieniin päin ollaa,ultra kertonee oikean päivämäärän aikanaan:)
La kierron mukaan olis 4.5.2012
ON: Täällä sen sijaan täti kurvasi kylään tänään =( eli siis joko joku siellä oli kurkkimassa ja yrittämässä päästä elämän alkuun tai sitten ei. Outoa on että musta ei yhtään tunnu ainakaan vielä sille että olis täti kylässä?! Yleensä on jomotellut selkää erilailla ja vatsa ollu kipeenä ja tosi kärttynen olo yms...nyt EI NIIN MITÄÄN!!!??? No, ei auta ku uutta yritystä laittaa kehiin...taitas osua vielä toukokuun puolelle uudellakin yrityksellä jos tärppäis..
Äiti1983 kp 1/28 (?) yk 3
Sassulle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!
Munpikkumonstereille hurjasti onnea! :)
Elmu, parempihan se on malttaa niiden testien kanssa. Minä en malttanut. =P
Äiti83, testaahan vielä, jos ei ihan massiivivuoto ala... Tiedä vaikka se pikkuinen siellä olisikin.
Oma napa: Testasin tänä aamuna (hätähousu!) Clearbluen plus-testillä. Se on kyllä kannustava testi, kun se antoi taas sinistä pystyviivaakin, mutta se näyttää melko kapealta. Sen viivaanhan tulisi olla yhtä leveä kuin poikkiviivankin. Olen joskus ennenkin saanut samanlaisen viivan, enkä ollut raskaana, joten se siitä... Testasin tuolla testillä vain sen takia, että se on niin herkkä, että saattaisi oikeasti näyttääkin tässä vaiheessa raskauden. Apteekin oma testi on odottamassa sitten, jos menkat alkaa olla myöhässä.
Oireina edelleen rintojen vähäinen (yllättävänkin vähäinen kiertopäiviin nähden) arkuus ja eilen oli aika reilusti valkovuotoa.
Olisin toivonut selkeää plussaa tämän aamun testiin, koska palaan huomenna töihin ja se plussatulos olisi ehkä nostanut työintoakin hieman. Nyt on sellainen olo töihin lähdön suhteen, että "ei voisi vähempää kiinnostaa" :D
Marjana kp 28/32-33 Dpo 10 yk 17
Kun menetin jo toivoni, niin sitten tapahtuu tämä. Tänä aamuna tein testin puolihuolimattomasti, olin varma mitä sieltä tulee kun negoja tehnyt jo niin monta. Mutta sieltä tulikin haalea positiivinen tulos! Ei mikään hirveän tumma viiva, mutta sen verran kuitenkin ettei voi erehtyä. Ai hyvä tavaton tätä tunnetta! Töissä en meinannut pysyä housuissani. Marssin kesken työpäivän apteekkiin ja ostin clearbluen testin,joka ei jättäisi arvailun varaan ollako vai eikö olla. Työpaikan vessassa touhusin sen testin kanssa ja ai hyvä tavaton sentään, siinä lukee "raskaana". Meijän pikku napero saa kuin saakin pikkusisaruksen! Kaikkea voi sattua,ei saisi iloita liian aikaisin.. :/
Ikävää lukea teidän muiden hankaluuksista ja vaikeista tunteista. Oon pahoillani joka ikisen tätivierailusta ja muista suru-uutisista. Plussatuulia teille kaikille!
Tuntuu,etten osaa kirjoittaa mitään oikein, on niin omituinen olo. :/