TOUKOKUISET 2012
Kommentit (418)
Gabriela: Kiitos sanoistasi! Outoa miten parin päivän sairasloma saa jo ihmeitä aikaan. Toki edelleen välillä tulee tippa linssiin ja raivo pelkästä ajatuksesta. Mutta silti tuntuu jo siltä että kyllä tämä vielä tästä jotenkin.
Laetitia: Oikeassa olet, on vain ajateltava että tämä ei ollut se meille tarkoitettu lapsi. Kyllä sekin varmasti vielä tulee, sen on tultava… :)
Ele: Kiitos! Vuoto ei vieläkään ole kunnolla alkanut. Soitin tänään jo Jorviin ja käskivät soittaa huomenna aamulla uudelleen, jos ei etene. Sitten katsotaan mitä tehdään. Hän mainitsi puhelun aikana mahdollisuuden ottaa lääkkeet uudelleen. Se sai minut jo positiivisemmaksi, että on mahdollisuus vielä yrittää tarpeen vaatiessa lääkkeillä uudelleen ennen kaavintaa. Toivotaan parasta.
En ole ainakaan ikinä kuullut että allergialääkkeistä olisi raskautumiseen vaikutusta…
Marjana: Kiitos! Oletpa ollut ahkera kotona! Voi kun minusta voisi sanoa samaa. Nythän olisi mitä parhain mahdollisuus tehdä vaikka mitä. Ilmakin on hieno, mutta sisällä sitä vaan tulee istuttua. Plussaonnea!
Kesäkeiju86: Kiitos! Toivottavasti sait testiin plussan tänään!
Evis: Kiitos sanoistasi! Sinulla kuitenkin enemmän kun osuutesi huonoa onnea takanapäin. Toivottavasti se nyt vihdoin kääntyy!
Kaunisikävä: Kiitos! Olet itse saanut todella huonoja uutisia, pahoittelut siitä!!! Onneksi olitte testeissä jo nyt, en kyllä ymmärrä minkä takia laittaisivat luomuna jatkamaan, jos niin vaikeelta vaikuttaa. Voimia sinulle!!! Kyllä maailma osaa sitten olla epäreilu!
Elmu: Kiitos! Kun sinua kuuntelee, niin kyllä sitä tästä elämä jatkuu. Jaksat aina vaan olla niin positiivinen, vaikka teilläkin tosiaan kävi yhtä ikävästi. Sairaalassakin tosiaan sanoivat että tämä on todella yleistä. Yrittivät lohdutta, mutta mielestäni kuulostaa aika hirveältä että niin monet muutkin joutuvat saman käymään läpi.
Sinulla jo piinapäivät meneillään, toivotaan parasta!!
Cami: Todella huonoja uutisia! Varmasti todella raskasta käydä läpi tollaista! Ja hirveän summan rahaakin se on teiltä jo vienyt. Harkitkaa rauhassa mitä haluatte tehdä, ei varmasti ole helppoa! Tsemppiä!
Ansku: Kiitos! Hirveän paljon huonoja uutisia kyllä tullut nyt kaikilta. Masentavaa… Sen vastapainoksi, nyt naiset plussaamaan!!! Saadaan välillä sitten niitä positiivisiakin uutisia!
Martta84: Kiitos! Nyt pitää tosiaan hirveä joukkoraskautuminen saada aikaiseksi tämän vastapainoksi! :)
Enisa84: Oikeassa olet, kaikessa pitää nähdä positiivinen puoli ja meidän tapauksessa se on se että tultiin ainakin raskaaksi, joten sen luulisi olevan mahdollista uudelleenkin. Kiitos! Ihanaa kun osaat antaa positiivisia ajatuksia tästäkin!
Toivottavasti aika kuluu nopeasti ja pääsette pian varaamasi aikaan. Mukavaa että lääkärikin on tuttu! Onnea! Ja oikein hyvää lomaa!!
Äiti1983: Kiitos lohduttavista sanoistasi! En ymmärrä miten olet kestänyt käydä sen läpi jo 3 kertaa. Olet vahva nainen, muuta ei voi sanoa!!! Nokka on yllättävä kyllä jo asennoitunut uutta yritystä kohden. Kunhan ensin saadaan varmistettua että tämä on kokonaan poistunut ja vuoto loppuu, niin uutta yritystä vaan. Miten te olette tehneet, oletteko odotelleet ensimmäisen tädin tuloon, vai jatkaneet yritystä heti? Roskisplussa kuulostaa hienolta, varovaiset onnittelut!
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista! Ne oikeasti auttavat, kun ei oikein ole muita joiden kanssa asiasta puhua! You're the best!
Alexandra
Heippa kaikille,
on ollut niin paljon ikäviä uutisia viimeaikoina, että tuntuu pahalta lisätä vielä yksi joukkoon. Voimia teille kaikille, toivotaan että suru helpottaa pian ja voitte kääntyä katsomaan positiivisia asioita. Meillä on myös surullista kerrottavaa. Nuo plussat, joita sain Clearbluen testistä kaksin kappalein, osoittautuivat virheellisiksi. Kävin gynellä ja hän totesi ultrassa, etten ole raskaana ja päälle otettiin vielä raskaustesti verikokeella ja sekin näytti negatiivista. Että se siitä. Olin tosi järkyttynyt. Sain tämän selville viime perjantaina, enkä ole siitä pystynyt puhumaan ennen kuin nyt. Ei voi mitään. Nyt yritämme sitten uudelleen. Ja kun en tiedä tuosta kierrosta, kun kuukautisia ei ole, niin en tiedä kuulunko enää tähän pinoon. Yritystä kuitenkin on ja petipuuhat luistaa, en vaan tiedä missä kuussa mahdollisesti voisi olla ovulaatio. Mutta yritellään.
vanhoja kuumeilijakavereita. Noh, hirveästi ei ole aihetta onnitteluille PÄINVASTOIN!
Alexandra, en olisi millään halunnut sinua täältä löytää :´( Kamalaa! Varhaisultrassa nähdyn sykkeen jälkeen sitä useimmiten uskaltaa huokaista helpotuksesta...
vaan eipä mene elämä ihan niin kuin strömsössä!
Hyvä, että olet kuitenkin suhteellisen positiivisella mielellä olosuhteisiin nähden=)
Plussailehan pian uudestaan, että pääsen taas onnittelemaan sinua!
Useinhan on niin, että km:n jälkeen plussa tulee todella helposti munasarjojen hyperaktiivisuuden vuoksi... monesti se odotus palkitaankin jopa tuplana;)
Samoin Marjana, Cami ja ketäs muita vanhoja tuttuja täällä vielä pyörikään... plussatuulia puhaltelen oikein kovasti teidän suuntaanne ja tietysti kaikille muillekin!
Tellu ja Mytty 18+1
Aleksandra: Ekan jälkeen söin kuukauden pillereitä kun tuntui, etten uskalla heti edes yrittää oli se niin ahdistava kokemus. No kuukausi kun meni niin heitettiin loput roskiin ja heti ekasta kierrosta tärppäsi niin, että tulos leikkii juuri tuossa olkkarin lattialla legoilla ;D toisen jälkeen ei mitään taukoja pidelty tulin heti raskaaksi ja meni jälleen kesken =( myöskään sen jälkeen ei mitään ehkäisyä käytetty ja "toimittiin" ihan normaaliin tapaan... mutta siitä meni 2-3 kiertoa että raskauduin uudestaan... jotku suosittelee sitä yksien menkkojen verran taukoa, ja jotkut taas sanoo, että ei mitään estettä yrittää uudestaa. Tehkää niinku teistä parhaalta tuntuu!!!
Äiti1983 (joka palaa halusta tehdä testiä!!!!!! ja sellainen olis tuolla vessassa!!!! ja mä yritän kaikkeni että tekisin sen vasta huomenaamulla!!!! ;D )
kaunisikävä: Toivottavasti pian saatte lähetteen lapsettomusshoitoihin, tutkitaanko näyte sitten uudestaan? Mikä on kohtalo jos simppoja ei siltikään löydy? Jaksamisia :).
Elmu: En oo ite koskaan mittaillut, mut pitäisköhän sitäkin koittaa? Toivottavasti olisi tärpännyt :).
evelina: Yritä rentoutua (tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty.) Tsemppiä :). Toivotaan, että ihmeparantuminen tulee ja pääset ultraan. Ja tuolla tädillä ei ole tipanvertaa tapoja.
nalle_pöh/Cami: Kauhea rahanmeno, mutta olisi se oma vauva kaiken rahan ja vaivan arvoinenkin kun tulisi vaan, jaksamista sinne.
Tiuhti83: Oho, toivottavasti ei kuitenkaan oo mitään pelättävää, välillä noi ex.miehet on vähän vaikeita. Jaksuja.
Enisa84: Hyvä, että flunssa on selätetty, nyt tauko ja sitten kesäkuun vauvaa yrittämään entistä tarmokkaammin :).
eleanora: Mulla on kans huominen viimeinen päivä töitä ja sitten taas hetki työttömyyttä, mutta pätkätöitä olen tehnyt jo 2,5vuotta ja pisin työttömyyspätkä on ollut 3kuukautta. Et toivotaan, että töitä löytyy.
Äiti1983: Varovaiset onnittelut, ihanaa, plussa se on roskishaamukin.
Alexandra84: Ei tullut plussaa vieläkään :(.
Otat asian ihanan positiivisesti ja se on varmasti hyväksi. Toivotaan heinäkuuksi tärppiä ja hetken lepotauko tekee erittäin hyvää. Tsemppiä ja jaksamista, kohtia uusia päiviä ja yrityksiä positiivisellä mielellä.
ON: Hammaslääkäristä selvitty 2reikää joista toinen paikattu, helpottavaa. Mutta raskaustesti oli edelleen negatiivinen. Kumpa se täti tajuaisi jo tulla, mä en jaksa enää odottaa. No maanantaina testaan vasta seuraavan kerran, mutta toivon, että täti tajuaa tulla ennen sitä.
Kesäkeiju Kp 40/30-55 ja Yk4
Kaunisikävä: Voi elämä, että voi olla huonoa onnea matkassa! Montako päivää piditte pidättäytymistä ennen tuota näytteen ottoa? Saitteko sen vietyä tunnin sisällä labraan? Toivon oikeasti, että seuraavassa näytteessä niitä simppoja näkyisi sitten jo. Varmasti kova paikka on ollut,mutta ei heitetä kirvestä kaivoon. Ihmeitä tapahtuu!
Elmu: Jokos on raskausoireita esiintynyt? Sinulla alkaa piinaavimmat päivät olla käsillä.
Camille pahoittelut. Hurjasti olette kyllä sijoittaneet tähän projektiin. Ihan jo siitä syystä olisi reilua teille jo se plussa suoda.
Tiuhti, no ei ole sinunkaan elämäntilanteesi helppo, jos entisen miehen kanssa ette saa sovittua keskenänne asioita. Jaksamisia myös sinne!
Evis, eikä! Eikö lääkkeet auta tuohon selkävaivaan?
Enisa: Hauskaa loman alkua sinulle! Minulla alkaa olla loma loppusuoralla, mutta ei oikeastaan haittaa. Vielä on monta päivää jäljellä kuitenkin, kun vasta tiistaina tarvitsee töihin mennä. :) Juu vaikeaa on kyllä odottaa siihen viralliseen testipäivään... Pitkiä päiviä!
Eleanora: Pakkohan niitä allergialääkkeitä on tosiaan syödä silloin, kun oireita on. Plussaa ne ihmiset niistä huolimatta, mutta toki kannattaa välttää, jos ei ole pakko käyttää.
Äiti: Hyvältä kuulostaa se roskishaamu! Apteekin testi on luotettava, eikä tiettävästi anna edes niitä roskishaamuja. Jos vaan et nähnyt sitä viivaa silloin heti. Kuivuttuaan voi näkyä paremmin. Uutta testiä kehiin!! Kaipaamme hyviä uutisia!
Alexandra: Ei sinun tarvitsekaan nyt saada mitään kotona aikaiseksi. Otat vaan oman aikasi ja teet mikä hyvältä tuntuu. :)
Tellu, kiva että piipahdit täällä ja leppoisia raskauspäiviä!
Kesäkeiju: Hurjan pitkiä nuo kierrot kyllä sinulla on! Voin kuvitella, että on aika turhauttavaa. :(
Teidän kaikkien kuulumisia olin oikeastaan vain lueskelemassa ja toivon jotain mukaviakin uutisia seuraavaksi kerraksi. Joku kiva plussauutinen oli mukava. ;)
Itsellä ei tapahdu mitään vielä. Olen ollut tänään aivan järkyttävän väsynyt jostain syystä, vaikka nukuin yöunetkin hyvin. Toivottavasti se johtuisi vaikka jostain raskautta tekevästä hormonimyllerryksestä. ;)
Vielä yritän tästä kuitenkin koiran kanssa raahautua lenkille ja sen jälkeen otan rennosti loppuillan!
Marjana kp 24/32-33 Dpo 6 yk 17
Ihan kamalia uutisia täällä!
Alexandra: Suuri halaus sinulle. Sure niin paljon kuin surettaa!! Hienoa, että pystyt suuntaamaan katsetta jo eteenpäin. Toivon sinulle paljon plussatuulia!!
Kaunisikävä: Pidän peukkuja sille, että seuraavassa näytteessä löytyisi niitä siemeniä.
Laetitia: Kiitos sinulle tsemppaavista sanoistasi! Onneksi täällä tilanne tosiaan rauhoittumaan päin. Suuri muutos on kyllä tapahtunut sen jälkeen, kun itse aloin olla hiljaa ja suurimmat vauvakuumeilut puran tätä palstaa lukien ja nettiä muutenkin selaillen.
Pahoittelut kaikille tädin yllättäneille! Tiuhtille paljon tsemppiä ja jaksamista ex-miehen kanssa kommunikointiin!
Onneksi tälläkin pilvellä on pieni kultareus: Äidille varovaiset onnittelut roskisplussasta. Minäkään en ole kuullu,että apteekin testi niitä antaisi, joten ei kun uutta testiä kehiin ja plussan bongailuun! :)
Omaa napaa: Ovulaatiota en ole tikuttanut, mutta pupuiltu on nyt otollisesti sekä normaalia että pidempää kiertoa ajatellen. Nännit olivat arat muutaman päivän, mutta nyt herkkyys katoamassa ja ovislimojakaan ei enää suoranaisesti tule, joten piinaviikot alkaa. Todella toivon, että raskaus pääsisi alkuun ja oireet ilmaantuvat. Itselläni jotenkin luottavaisempi fiilis tässä kierrossa kuiun edellisessä.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Kyllä me vahvat naiset vielä selvitään näistä kaikenlaisista esteistä ja vastoinkäymisistä! :)
En ole itsekään saanut ikinä apteekin omasta testistä roskisplussaa...mutta nyt se on kyllä aivan selkeä!! Aamulla testaan uudestaan...heti kun herään! Jännittää. Apua. Voisikohan se olla..? Ehkä. Toivottavasti. Tuun kyl sit heti kertomaan ;D
Oli muuten tosi kauniisti sanottu tuo pilven kultareunus...kiitos
Kirjoittelin teille pitkät pätkät...ja melkein kaikki hävisi =(
Lyhenneltynä...kiitos varovaisista onnitteluista ja totesin, että on todella kurjaa itse olla varovaisen onnellinen kun monilla muilla on ollut huonoja uutisia...ei kehtaa paljon hehkuttaa. Kaikki te joille se PASKA täti tuli kylään, ketkä ovat saaneet huonoja uutisia, ovat kipeänä tai muuten kärsivät elämän ajoittaisesta paskamaisuudesta: Ajattelen teitä, on hienoa kun tällaisessa paikassa voimme olla kaikki toistemme tukena.
Äiti1983 kp 30/28...?
Äiti83, älä missään nimessä pode huonoa omatuntoa! Meistä jokainen haluaisi olla asemassasi testaamassa kahta viivaa r-testiin. Nauti, riemuitse ja iloitse siitä! Ja tule aamulla kertomaan varmistusta, että saadaan onnitella ihan luvan kanssa. :)
Minä kävin eilen syömässä ulkona ystäväni kanssa ja ruoka oli niin täyttävää, että meinasi housutkin käydä ahtaiksi. Minä sitten hyvillä mielin fiilistelin hetken, kuljin selkä kaarella ja vatsa pömpöllään ja mietin miten ylpeänä kulkisin jossain vaiheessa vauvamahan kanssa. :D Sekopäiseksi tässä tulee. :D
Marjana kp 24/32-33 Dpo 6
Moi!
Olen uusi täällä ja ajattelin tehdä tänne vauva.fi sivulle nimimerkin ja vastata myös tähän viestiketjuun.
Olen tehnyt nyt 2 raskaustestiä, toisen päivävirtsasta ja toisen aamuvirtsasta. Kumpikin olivat positiivisia. Tein testit ennen kuin menkkani olivat edes myöhässä, kahta päivää ennen kuin olisi pitänyt alkaa ja päivää ennen sen aamuisen. Tämä on ensimmäinen raskauteni ja totta kai aijon pitää pienokaisen :)
Raskausoireita on ihan riittävästi :D ja olen käyttänyt eri sivuilla raskausmittareilta ja kiekkoja ja laskettu aika näyttäisi olevan 29.4 ja ovulaationi oli 5.8 jolloin uskon tulleeni raskaaksi(sen vain tunsi ja oli alavatsa kipuja:D)(viime menkat alkoivat 24.7) Eka neuvola on 15.9 eli kun olen ollut raskaana 6 viikkoa tai 7 ½ jos lasketaan viime menkkojen alkamispäivästä.
Olen lukenut jo nyt raskaus-, synnytys-, synnytyksen jälkeinen aika- ja kasvatus -kirjat.
Olen lukenut ,että ensisynnyttäjillä raskaus voi kestää kauemmin kuin normaalisti eli kauemmin kuin 38 v + 2 pv eli uskon vauvan syntyvän toukokuussa.
Olen ihan innoissani ja avopuolisoni myös =)
Toivottavasti pääsen tänne mukaan :) Onnea kaikille plussanneille
Pikainen päivitys: testasin aamusella, miehen kanssa sitä yhdessä sitten tihrustettiin...ja todettiin että saattaa siinä joku haamujen isoäiti pötkötellä...tiedä sitten...odotellaan TAAS pari päivää ja testaillaan uudestaan jollei täti kurvaa kylään!
Äiti1983 kp 31/28 yk 2
Se on sitten viimeinen työpäivä ennen LOMAA!! kyllä sitä on ootettukin, ihanaa!! aion rentoutua kunnolla ja nauttia vielä viimeisistä auringonsäteistä! Vieläkin on hieman nuhaa, mutta muuten alkaa olla tauti selätetty :)
Mieli on virkeenä, vaikka muuten kyllä olisin halunut jäädä lämpimän peiton alle.
Voi onnea äiti! Mä olen aina saanut vain yhden viivan apteekin omalla, ja siis pari kertaa ne näytti plussaa ja silloin olin raskaana, joten paljon onnea!! En muilla suostu testaamaankaan, luotan vain apteekista ostettuihin, tosin ehkä voisin koittaa sitä clearbluen viikko testeriä, jos joskus aihetta!
Kaunis ikävä: olen todella pahoillani, kun selailin vasta nyt tuota viestiketjua.. Meillä kanssa tosi heikosti siittiöitä, olikohan 1% vain normaaleja, silti tulin RASKAAKSI, kun mies popsi clomifenia, (paransi ilmeisesti jonkun verran siittiöitä ja nosti hormonitasot) mitkä on miehelläni ilman lääkkeitä todella alhaiset :( Tosin esikoisen kohdalla jouduttiin turvautumaan IVF-hoitoon, mistä heti ekasta plussa! Peli ei ole vielä menetetty, toivoa on AINA!! Toivotaan että kaikki muuttuu hyväksi ja seuraavasta näytteestä sitten löytyisikin pikkuveitikoita. :)
Marjana: itsekin haaveilin silloin esikoisen yrityksen aikoihin ja taisin jopa tyynyillä koittaa millaista se olisi, kun olisi se ihana vauvamassu. Mulla on niin ikävä sitä olotilaa ja niitä pikku potkuja :)
Sopakalle: onnea piinistelyyn! toivotaan että tärppää ja pysyy matkassa aina sen 9kk :)
Kevätvauva: Onnittelut raskaudesta! Tämä palsta on tarkoitettu vauvaa yrittäville, koska olet jo siinä onnistunut voit etsiä muita odottajia vauvan odotuspalstoilta ja kirjoitella sinne :)
Mutta nyt on aika sanoa kaikille näkemiin!
Tämä tyttö poistuu nyt hetkeksi viettämään ansaittua LOMAA!! mutta käyn teitä välillä moikkaamassa! Viikonloppuna tiedossa veneilyä saareen ihanan veljen perheen seurassa..
Plussailkaahan te täällä sillävälin!
t. Enisa (yksi jalka jo LOMALLA :) )
Töissä taas:D Ensi viikolla enää muutama työpäivä ja sitten jään työttömäksi. Tosin olen nyt ajatellut että ottaisin sen loman kannalta ja jää ainakin enemmän aikaa lapsille:) Joten jos sitä stressiä saisi siirettyä jo viimein:) Mies kuitenkin vakituisessa työssä ettei taloudellisesti niin suurta haittaa ole! Olen vain luonteeltani sellainen murehtija että oksat pois!
Äiti: Testaile parin päivän päästä uudelleen! Mun käsittääkseni apteekin omalla ei saa minkäänlaista viivaa ellei siellä hormonia ole! Toivon sydämestäni että se kunnon plussa sieltä pärähtää!
Alexandra: Hyvä että olet jo paremmalla mielellä vaikka helppoa se ei taatusti ole. Itselläni ei ihan vastaavaa kokemusta ole mutta yksi kohdunulkoinenraskaus sekä pari varhaista keskenmenoa (toinen niistä ainakin kemiallinen) mutta aina se kipeältä tuntuu kun annetaan lupaus. Ja jos sykkeenkin on jo nähnyt:( Mutta tosiaan kuten sanoit niin ainakin olet raskaaksi tullut joten se on mahdollista uudelleenkin! Monesti on käynyt niin että se plussa tuleekin nopeasti uudelleen! Itselläni ulkoisen jälkeen ei ehtinyt menkkoja tulla kun jo uudelleen plussasin ja terve lapsi syntyi. Uskon että se teilläkin nopeasti tärppää uudelleen:) Miten vuodon kanssa?
Kaunisikävä: Todella ikävä juttu:( Mutta jos seuraavasta näytteestä kuitenkin löytyisi niitä siittiöitä! Joku täällä jo kyselikin miten kauan se näyte oli purkissa? Eikä siihen tarvita kuin yksi hyvälaatuinen siittiö niin raskaus on mahdollinen, tätä teille toivon:)
ON: Eopä tänne mitään kummempia. Ovis on todennäköisesti ohitettu. Maanantaina jo tuntui nippailuja ja keskiviikkona aloin syömään niitä antihistamiineja. Ovat kyllä auttaneet nokkosihottumaan vaikka väsyttävätkin ihan älyttömästi. Seuraavien menkkojen jälkeen en toivottavasti joudu niitä syömään. Toki toivon että se täti jättäis mut jo viimein väliin. Toisinaan sitä miettii että tuleeohan sitä enää raskaaksi mutta kun on kaksi tervettä lasta niin eikö sen pitäis olla ihan mahdollista kun ei mieskään ole vaihtunut? Ja niitä plussiakin tässä yrityksen aikana tullut vaikkeivat kestäneet olekaan.
Katsoin elokuvan onnen varjot ja se ois saanut jäädä kyllä väliin:/ Kaikkea sitä alkaakin päässään kuvitella!
Ele
Marjana: Väsymys on hyvä oire raskautta ajatellen, toivottavasti saat plussan. Ja nuo pitkät kierrot ovat kyllä turhauttavia, mutta onneksi kuitenkin sain ajan gynelle jos saisin jotekin hieman lyhennettyä kiertoa. Voi joskus pysähdyn silittelemään mahaa ja ajattelen, että kohta siellä on joku jota silittää, mutta sen aika ei minulla nähtävästi ole vielä. Mutta sitten kun se on :).
sopaka: Usein rentoutuminen ja luottavaisuus auttavat. Toivottavasti piinaviikon jaksaminen palkitaan.
Äiti1983: Ole vapaasti onnellinen, niin me muutkin oltaisiin jos oltais plussattu. Ihanaa, että edes yksi hyvä uutinen, meillä muillakin on siis vielä toivoa. ja tämä on mahtava paikka, joskus tuntuu että täällä on vain ymmärretään ja jaksetaan "kuunnella". Kiitos kaikille.
ON. Pidän nyt viikonlopun palstailutaukoa, lähdetään ystäväpariskunnan kanssa mökkeilemään, mietin vaan uskallanko juoda siiderin vai en, ehkä mä sen yhden juon ja sillä hyvä :). Unohdan viikonlopuksi koko vauvaprojektin ja maanantai-aamuna toivon, että testi on plussaa tai täti on kylässä, muuten saatan ruveta itkemään.
Plussatuulia ja jaksamisia.
Kesäkeiju 41/30-55 Yk 4
Toista kovasti toivoen.
Noniin, osaisinkohan mä osallistua keskusteluun :D Olen seurannut taustalla jo pidemmän aikaa useita keskusteluja, mutta nyt on todella vertaistuen paikka!
Tässä nämä vaadittavat speksit:
minä 29/mies 35 ja kakkosta kuumeillaan
kp 27/28-34
yk 6
esikoinen 06/09
Alan jo pikkuhiljaa todella sekoamaan näiden kuviteltujen oireiden, raastavien toiveiden ja jatkuvien pettymysten kanssa. Täältä on ollut kiva lukea toisten kokemuksia, vaikka nyt tähän pinoon onkin osunut turhan monta surullistakin kohtaloa.
Tässä kierrossa mulla on sormet ja varpaat pystyssä, että tärppäis...jos ei maanantaina oo täti pöksyissä kurkkimassa niin uskallan ehkä testata jo tiistaina. Oon yrittänyt nyt olla mahdollisimman rennosti keksimällä kaikenmaailman asunnonvaihto- yms (pikku) projekteja :D Tulee tää raskautuminen aika kalliiks jos en saa mielenrauhaa ilman kämppäprojektia.
Huoh, no vaikka olen tässä aiemmilla yrityskerroillakin ollut "ihan varma" että nyt tärppäs, ja törsännyt useamman raskaustestin per kierto, niin nyt tuntuu erilailla oikealta. Esikoisen kanssa tiesin heti, ja myös järkytyin koska raskaus ei ollut silloin suunniteltu. Nyt toinen saisi tulla todella kipeästi, mutta töitä saadaan tehdä. Eikä siinä mitään, mukavaahan tämä on vaikkakin hermoja raastavaa. JOS menis niinkuin strömsössä tää kierto, niin LA olis 6.5.12 :)
Ihanaa lukea teidän juttuja, kun ei ole oikein ketään kenelle puhua näistä omista sekoiluista :D
Äiti83: Uskotaan, että viivat vahvistuu! Huomisaamuna vaan uutta testiä kehiin! Oletko kokeillut jollain herkälläkin testillä?
Enisa: Rentouttavaa lomaa sinulle! :)
kesäkeiju: Minulla on kierto 30-35 yleensä ja gyne puhui jo näillä päivillä mahdollisesta testosteronin liikatuotannosta. Samoin siitä pco:sta, mutta koska kiertoni on sinänsä säännöllinen, ei sen pitäisi olla ongelma. Hyvä, että olet menossa lääkäriin asiaa selvittämään. :) Eräällä tutullani on myös estrogeenin vajausta, joka aiheuttaa sen, että hän ei ovuloi, eikä tule vuotoja. Niin monta syytä voi olla...
Memma, tervetuloa kuumeilemaan joukkoomme! :)
Voi apua, keksikää jotain, että en mene testailemaan vielä. Järki sanoo, että turhaa on testata, kun ei testi voisi millään edes näyttää raskautta vielä. Silti kuumottaa ihan suunnattomasti jo tietää onko tärpännyt! Minulle iski tänä aamuna virtsatietulehduksenkin vielä... Kävin hakemassa siihen kuurin ja samalla tarttui mukaan yksi raskaustestikin. Mitään raskausoireita ei ole vielä...
En tiedä mainitsinko edes, mutta tämä naistentautipolin gyne käski olla käyttämättä viimeistä Terolut-kuuria. Hän halusi, että tämä kierto katsotaan ilman hormoneja ja sitten mietitään jatkoa, kun on nuo munatorvien aukiolot yms katsottu. Toivottavasti ei edes tarvitsisi katsoa vaan tärppi tulisi nyt.
Marjana kp 25/32-33 Dpo 7 yk 17
Eikös virtsatientulehdus ole raskausoire? :))))
Väittäähän ne semmoistakin, mutta minulla oli vasta tasan kuukausi sitten myös virtsatietulehdus, eikä sitä raskautta ole näkynyt eikä kuulunut. Hitusen skeptinen olen siis asian suhteen. :D
Kuhan menen ensi viikolla töihin, niin ostan tuplasatsin c-vitamiinia, jos vaikka rupeisi nämä tulehdukset loppumaan.
Millaisia uutisia täällä on. Alexandra: tiedän tunteen ihan tasan tarkalleen x 3. Olen todella pahoillani ja toivon sydämestäni, että pian saat aloittaa uuden raskauden ja odotuksen. Voin kuitenkin sen verran lohduttaa, että kolmen keskenmenon lisäksi itsellä jo kolme lastakin! Tsemppiä sulle ihan hirmuisesti!!! Itke paha olo pois ja sitten vaan nokka pystyyn ja kohti uutta yritystä!
Pahoitteluja kaikille tädin kylään saaneillekin ja sitten myös muille huonojakin huonompia uutisia saaneille! =(
ON: En ees taida kehdata näiden lukemisteni uutisten jälkeen kertoa omiani...tai kysellä...onko moni teistä saanut apteekin omalla roskisplussan??? Mä sain eilen...
Äiti1983 kp 30/28 yk 2