Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
201/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Alexandra!! :-(

Miten hirveetä! Olen niin pahoillani, et tiedä. Voi kun jotenkin voisin osata lohduttaa, mutta en löydä sanoja. Olen vaan sydämestäni pahoillani ja toivon, että kaikki menee nyt niinkuin vain pitää ja että pysyt jotenkin koossa. Must on ihan oikein elää kaikki ne tunteet "miksi juuri minä?" ja kiukku elämälle! Älä turhaan patoa mitään sisääsi, nyt ei ole se hetki milloin pitäisi ajatella positiviisesti, väkisin. Suru pitää saada ja voida surra. Onneksi sulla on ihana mies tukena.

Iso hali täältä.

Maailman epäreiluuteen edelleen tottumaton Gabriela :'-(

Vierailija
202/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kylläpäs täällä on jotenkin kovin harmaata menoa. Toivottavasti aurinkoinen keli piristäisi mieltä! Itse ainakin toivoisin pääseväni ulos toimiston pimeydestä tuonne ulos henkäilemään raitistä syysilmaa ja päästä vaikka kovin keskeneräisen puutarhan kimppuun!

Alexandra: Olen todella pahoillani. Onneksi sinulla on miehesi tukena. Käperry peiton alle jos vaikka pääsisit oman kultasi kainaloon. Ja syö sulkaata niin paljon kuin vaan jaksat. Kyllä saa olla surullinen ja itkeä harmia pois. En edes osaa kuvitella. Voimahaleja. Ja kyllä teidän aikanne tulee. Tämä pieni elämän alku ei vain ollut teidän kaunis ja täydellinen lapsenne, se odottaa vielä tulemistaan. Tiedän ei varmaan paljon auta, mutta ei kait sitä muuta voi oikein ajatella...

Sopaka: Miehet osaa olla tosi herkkiä. Mä luulen, että nää raskautumisjutut voi olla niille kovinkin arka paikka. Naiset kuitenkin saavat ihan julkisesti vauvakuumeilla ja olla onnettomia jos raskaus ei ala. Miehelle näistä jutuista puhuminen on paljon vaikeampaa. Mutta varmasti moni mies alkaa epäillä itseään ja omaa kykyään saattaa alulle raskaus ja tämä voi aiheuttaa paljonkin surua ja pettymyksen tunteita. Itse ihan näistä syista olen ollut aika hiljaa oviksen aikoihin. Ihan muissa tilanteissa olen huomannut, että stressi vaikuttaa kovastikin tohon ”suoriutumiseen”. Mutta ihanaa, että saitte viikonloppuna rentouduttua! Onhan se ihan parasta kun saa oman kullan kanssa peuhata ;)

JA tuo ei toivottujen/vahinkoraskauksien alkaminen on kyllä jotenkin niin inhaa. Tosi vaikea ymmärtää... Itselläkin on noita tuttuja osunut kohdalle. Viimeksi eilen tuli yksi vahinkoraskas mun luona käymään. Siinä kun pihan lapset reuhkas oven takana ja leikki meidän kissojen kanssa itse ajattelin vaan, että tollasia ihanuuksia meillekin ehkä joskus tulee ja ystävättäreni vaan totesi, että eikö noita kakaroita voi pyytää olemaan hiljaa. Että tuollaset kiljuvat lapset on kuulema ärsyttäviä. Niin väärin. Ja nyt hän odottaa lasta oltuaan viikon miehen kanssa etelän matkalla. Jep. Hieman kirpaisi.

Kaunisikävä: Kukaan ei kaipaisi elämäänsä ylimääräisiä tunteiden myllerryksiä. Lapsen saantitoivekin jo pelkästään riittää nostamaan tunteet pintaa niin kovin helposti. Toivottavasti voit jo paremmin. Paljon voimia sinne!

Höpöttäjä, Minzie: Voi tylsyyden tylsyys. Pettymyksen tunteet ovat niin raskaita. Iso hali

Marjana: Saletisti natsaa niinkun sanotaan! Tämä on varmasti teidän (ja kaikkien meidän muidenkin) kierto!

Tiuhti, Aco: typerä täti, mutta toisaalta kiertää, kiertää, eli pian vaan uutta tulemaan niin kerkeätte toukokuulle junan matkaan :)

Kesäkeiju: Tylsää tollanen pitkä kierto, mutta toisaalta ei se mitään estä! Ja onneksi on aika gynellekin jo varattu. Ja nyt kun on oikea ihana mies rinnalla, niin mikäs sen parempaa. Toivottavasti saatte aikaa itsellenne ja kerkeätte peittoja heilutella. Onneksi teidän lapset on kuitenkin vielä sen verran nuoria, että varmaan ainakin joskus illalla jää aikaa myös olla ihan kahdestaan!

ON: no tuon ylläolvan harmistuksen lisäksi alkaa ovis vähitellen lähestyä. Vielä tässä arvon, alanko tikuttamaan ovista vai en. Toisaalta eipä se mitään muuta. Sen verran peuhataan kun vain keretään ja en viitsisi lisästerssiä niistä tikuista ottaa. Tämä viikko on poikakin äidillään, joten aikaa jää vähän enemmän myös kahdestaan olemiseen. Kävin maanantaina myös akupunktiossa selkäkivun takia ja akulääkäri kyllä meinas, että neuloo minuun myös vähän antilapsettomuus neuloja :) no ei se ainakaan haittaa tee ja mukavasti rentouttaa, eli iloisin mielin kohti kierron 2 vikaa viikkoa!

Huh, tulipa romaani! Mutta aurinkoisia terveisiä ja iloisia ajatuksia kaikille,

Laetitia, kp 11/30-38, yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon oli uusia tullut tänne, kun pariin päivään en ole käynyt täällä. Uutta tekstiäkin oli ihan älyttömästi, mutta se nyt on pelkästään hyvä.

Pahoittelut niille joilla ei ollut tärpännyt.

Taisi myös olla jokunen positiivinen uutinen? onnea!

).(

Olen lähes terve taas, miten ihana tunne kun jaksaa olla hereillä eikä koske joka paikkaan.

Parhaillaan kun kuumetta oli 39astetta.

Ajattelin perjantaina aloittaa oviksen tikuttelun, pelkään etukäteen ettei koko ovista tulekkaan. Aloitin heti kierron alusta jo syömään ladyvita plussaa, jota olin edellisessä raskausaikana käyttänyt.. toivottavasti olisi jotain hyötyä.. Alan joka kuukauden jälkeen enemmän ja enemmän uskomaan poppakonsteihin etenkin niihin joita en ole kokeillut :)

Sassu kp9-28/32 yk7

Vierailija
204/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Aexandra, olen tosi pahoillani puolestasi. Miksin tuollaista pitää edes tapahtua:( Toivotaan kuitenkin että vuoto alkaa pian ja pääsette uudelleen yrittämään vaikkei sekääån varmasti nyt ole päällimmäisenä mielessä. Tsemppiä, haleja ja jaksuja kovasti täältä!

ALLERGIALÄÄKKEISTÄ: Tietääkö kukaan vaikuttaako esim. antihistamiini raskautumiseen? Mulla hirveä allergia ja pitäisi niitä popsia...

Ele

205/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilhelmiina, älä luovuta vielä! Dpo 11 on vielä varhainen kuitenkin. Muistaakseni dpo 12-13 on ne päivät, jolloin suurin osa saa plussan, mutta silloinkaan ei vielä kaikki.

Mintzie: Koita jättää stressi ja ahdistus taka-alalle. Se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta jotenkin tästä projektista vaan selviää paremmin, kun yrittää pitää huumorin mukana. Nimimerkillä Marjana yk 17...

Alexandra: Voi itku! Ehdin nähdä vain viestisi otsikon ja meni jo kylmät väreet läpi, kun arvasin jotain ikävää tapahtuneen. Olen niin pahoillani puolestasi! Ei tähän tilanteeseen ole oikeita sanoja, joilla sinun oloasi voisi helpottaa. Olet joka tapauksessa ajatuksissa ja paljon voimia sinulle! Toivottavasti se vuoto alkaa pian, että pääset suuntaamaan katseita eteenpäin.

Laetitia: Älä turhaan niitä ovistikkuja kaiva esiin, jos valmiiksi jo tuntuu siltä, että niistä tulee stressiä. Heiluttelette vaan peittoja hyvällä fiiliksellä sen verran, mitä ehditte. :)

Eleanora: Antihistamiinit voi estää hedelmöittymisen. Pakkohan niitä on käyttää, jos ei allergiaoireiden kanssa muuten pärjää, mutta jos oviksen aikaan ja sen jälkeen pystyisi välttämään antihistamiineja, niin parempi olisi. Raskauden alettuahan niitä voi käyttää sitten ilman ongelmia.

Itselleni ei mitään uutta nyt kuulukaan. Iltapuhteeksi aion vielä ottaa yhden seinän koristepinnoitteen tekemisen, kuhan olen ensin lenkillä käynyt. Ihanaa, kun kotona saa jotain aikaiseksi, kun on aikaa! Loma on ihanaa. Uutta tapettiakin kävin ostamassa, mutta sen laittamiseen tarvitaan kaksi, joten pitää valita joku sellainen ajankohta, että mies joutuu avuksi. Hän on iltavuorossa tällä viikolla, joten menee ainakin viikonloppuun.

Kroppa ei ilmoita itsestään vielä mitään... Muutaman päivän päästä voin sitten jo ruveta kuvittelemaan kaikenlaisia oireita. ;)

Marjana kp 23/32-33 Dpo 5 yk 17

Vierailija
206/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleanora: Stressistä varmaan johtuu (ainakin osaksi) pitkät kiertoni ja negatiiviset raskaustestit... Kumpa voisinkin olla niin etten tietäisi kiertopäiviäni ja eläisin vaan. Toivottavasti sinulla tärppää tuolla meiningillä.

sopaka: Tuo on niin totta, yksi tuttu, joka synnytti viikko sitten, sai vahinkolapsen piti kyllä ja on varmasti hyvä äiti, mutta hänellä ja lapsen isällä oli ensimmäisellä kerralla kun olivat pupuilleet hajonnut kortsu ja siitä sai pieni poika alkunsa, tutkimattomat ovat tiet. Toisaalta oli ristiriitaista mennä katsomaan vauveliinia vaikka ihana onkin kun itse yrittää samaan hengenvetoon saada sen plussan. Ja abortti tietysti vielä kamalampaa.

Marjana: Toi housujen osto oli erittäin hyvä idea, karman lakikin sanoo, että nyt on pakko raskautua.

Wilhelmiina: Voi höh, toivottavasti tulee vahva plussa kun seuraavaksi testaat!

Alexandra84: Kamalaa, onnex osaat ajatella positiivisesti, toivotaan, että plussaat pian uudestaan ja vauvakin pysyy mukana loppuun asti. Voimahaleja ja jaksamista.

Laetitia: Ihanasti sanottu ja juu ei estä ei. Ja jokatoisen viikonlopun saamme olla kahdestaan, ydinperheissä harvoin on sitä luksusta :D. Olen kans kahden vaiheilla tikutanko vai en, mutta nyt seuraavan kierron tikutan varmistaakseni, onko tosiaan 2ovulaatiota kierrossa vai ei. Mutta stressiä ne tikut lisää. Ja jos tuo akupunktio sitten vaikka toimisi, pitäiskö minunkin kokeilla :).

ON: Huomenna tarvisi mennä hammaslääkäriin ja se on hyvä syy testata onko raskaana, että voi kertoa jos on, eli huomenna aamusti taas vaihteeksi testaan. Eipä mulla vieläkään muuta kuin odottelua. Nyt voisin olla jopa onnellinen tädin tulosta...

Tädin kohdanneille tsemppiä uuteen kiertoon, piinailijoille plussaonnea ja oviksen kaa painiskeleville tärppionnea!

Kesäkeiju 39/30-55 Yk4

207/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi. Kyynel tuli silmään:-( Miten elämä voi olla näin julmaa ja epäoikeudenmukaista, en tajua. Koita nyt vaan päästää kaikki tunteet pois miehesi kainalossa. Älä vaan murehdi mitä töissä ajatellaan, ota aikaa itsellesi. Rutistan täältä ja lujaa.

Evis

208/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempanneille..ihania olette.

Asia liittyy tosiaan tähän vauvahankkeeseen, saatiin tulos miehen simpoista ja tuloshan oli se ettei niitä ollut näytteessä laisinkaan. Tätä on koitettu tässä sulatella mutta ensimmäisenä iski tietysti täydellinen shokki ja lamaannus ja miljoona asiaa pyöri päässä ja piti hakea tietoa kuin riivattuna. No, nyt jatketaan selvittelyjä ja toivotaan että seuraavasta näytteestä löytyisi edes muutama. Tai sitten biopsialla. Tai miten asia sitten eteneekin. Tähänhän voi olla vaikka kuinka monia syitä ja niitä sitten lähdetään setvimään. Todella pahoilla mielin on oltu molemmat. Nyt on kuulunut tuttavapiiristä lisäksi todella paljon kaikensorttista huonoa uutista vauvaprojekteihin liittyen. Elämä osaa olla niin epäreilua. Jos täällä oli joku joka tietää noista ICSI-jutuista yms. niin lisäinfoa kuulisin mielelläni, niistä kun en tiedä oikein mitään. Onko meillä edes mahdollisuutta päästä kovin pian sellaisiin hoitoihin kun emme ole yhdessä vuotta vielä edes yrittäneet? En kyllä tiedä mitä ne meinaa meidän yrittävän jos nyt testit sitten näyttävät sitä ettei se ole luomusti mahdollista. Mutta sellaistakin olen kuullut, että on vaan kehotettu yrittämään vielä.

Alexandralle erityishalaukset ja voimia sinne, muistakaa jutella asiasta ja pitää toisistanne huolta. Toivon teille uutta tervettä tärppiä sinne heinäkuulle.

Kaikille tsemppiä ja onnea, missä vaiheessa olettekin. Päivitän listan varmaankin huomenissa, nyt ei jaksa eikä ehdikään. Kuumeilen tämän kierron loppuun täällä kanssanne, sit luulen että jään ainakin palstatauolle.

kaunisikävä kp 33/28-36, yk4

209/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Olen niin pahoillani sinun ja miehesi puolesta. On niin väärin että luvattu viedään pois. Tiedän niin miltä susta tuntuu, meillehän kävi samoin, paitsi jo varhaisultrassa. Täälläpäin tyhjennyslääkkeet otettiin sairaalassa ja siellä piti olla puolipäivää tarkkailussa että vuoto alkaa kunnolla. Toivottavasti lääkitys puree! Miehen kanssa juttelu auttaa, töitä ei tosiaan kannata miettiä, eikä mitä muut aattelee! Voimahaleja!

Sassu90: kiva että olet tullut terveeksi ja onnea oviksen tikutteluun!

Marjana: kiva että saat lomastasi kaiken irti ja on tekemistä, ei tartte koko aika vauvaprojektia miettiä :)

Laetitia: hauskoja ässäilyjä, itse oon kanssa kallistunut sille kannalle etten käytä nyt ainakaan tikkuja koska ressaan tarpeeksi jo ilmankin :D

Kaunisikävä: voi että, olen tosi pahoillani! Mikä tässä nyt oikein on, kun huonoja uutisia vaan saa kuulla. En tajua tätä elämänmenoa enää ollenkaan...

ON: Hulluna mittaillu lämpöjä, sekopäistä touhua. Korkeimmillaan tais olla eilen illalla 36,99 ja alimmillaan tän aamun ekalla mittauksella kun sain 35,7. Äsken 36,5 ja 36,8. Että silleen.. ehkä pitäs luopua suosiolla siitä mittailusta ja ootella vaan.

Eli ei ihmeempiä tänne, kassellaan!

Terkuin Elmu kp 25/28-31 yk4.

210/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku, mitä uutisia saitte. Voimahalit sullekin. Onneksi on olemassa tuo ICSI, jos vaikka edes yksi uiva siittiö löytyisi, niin sehän riittää. Eli toivoa on vielä. Jos et jaksa päivitellä listaa niin voin hyvin jatkaa sitä puolestasi, roikun kuitenkin täällä loppuun asti kun vasta kp 4 mulla menossa.

Niin surullista monella ollut. Nyt kaivattaisiin plussauutisia tai jotain muuta kivaa. Mulla ei mitään kivaa kerrottavaa, selkä alkoi taas kiukuttelemaan niin kuin viimeksikin hoidon aikana. En voi ymmärtää mistä se johtuu. koko kesässä ei mitään kipuja ja nyt taas. ilmeisesti jännitän onnistumista niin paljon että lihakset lyö lukkoon. Tarttis vissiin vähän rentoutua..

TErkut evis

Vierailija
211/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä taas kävi et vain yksi viiva näkyi testissä ja luget saan lopettaa. Nyt vaan mietitään et jatketaanko ens kuussa piikittelyä ja hoitoja vai pidetäänkö välikuukausi. Tuo syö vaan niin paljon minun päätä ja mielialat heittelee aivan älyttömästi. Ja rahaa ikävä kyllä on mennyt tähän yritykseen jo yli 14000€ niin sekin on yksi murheen aihe lisää mitä nyt tehdään. Mies kyllä haluais vauvaa aivan kamalasti sillä kun ei yhtään biologista ole mulla kun niitä jo muutama on siunaantunut. Tänään ei enää lugeja ja aamulla vielä varmistus toisella testillä ja sit nenä kohti uusi pettymyksiä.

Cami kp 27/30

212/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cami ja höpöttäjä, eikä!!! olin niin varma, että plussaatte. Tyhmä täti. Testaa vielä varmuudeks tosiaan aamulla Cami, jos vaikka tuliskin vielä plussa jos sulla kerran on vielä kolme päivää menkkojen alkuun. Toivon niin että saisit sen plussan, olis aika sullekin jotain hyvää saada. Voimia teille molemmille. Ja muillekin joille pöljä täti on tullut kylään KUTSUMATTA! Ei siis mitään tapoja tädillä.

Vierailija
213/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekin ihmettelin miksi mulle oli määrätty testi päivä jo tiistaille kun tädin pitäisi tulla vast sunnuntaina. Vai johtuuko siintä et irrotus piikki annettiin jo kp 12 ja ennen sitä piikkiä tuli jo limat. Et voihan se olla et sen olis pitänyt jo näkyä testeissä. Noist lugeista tulee vaan niin raskausolot ettei tosikaan. Ja ne on muutenkin aikas epämukavia laittaa .

Aamulla vielä varmistus aamu virtsasta ja jos se vielä nega niin sitten siirrymme taustalle ainakin kuukaudeksi. Sen verran saimme tänään juteltua ja hautaamme vauva projektin hetkeksi. Alkaa käymään jo muuten työstä.

Cami

Vierailija
214/418 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandralle ja Kaunisikävälle! En tiedä mitä pitäisi sanoa. Ja Camille myös. Tulin todella surulliseksi uutisistanne. :(Lähetän täältä kaikille halauksia ja voimia vaikeisiin aikoihin. :(

215/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti täällä nyt huonoja uutisia :( ISOT halit kaikille teille!!

Mulla ei oikeen mitään kerottavaa...tädin lähtöä oottelen! Koitan kans nyt himmailla vähän tän palstailun kanssa, et miettis jotain muutakin ja lopettais ton päivien laskun hetkeks! No kohta kyllä varmaan saan muutakin aateltavaa, kun näyttää siltä et entinen mies vie lapsen asumisjärjestelyt käräjille :/

Tiuhti83 kp3/26-29 yk2 (multa vois poistaa listasta suluissa olevat kp:t)

Vierailija
216/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan aamu testikin ilmoitti et ei raskaana. Siis luget on lopetettu ja täti kurvaa paikalle huomen aamulla viimeistään. Seuraavassa kierrossa olemme juuri silloin ulkomailla kun pitäisi ultrailla nin se jää ainakin väliin. Et katsotaan sitten parin kuukauden päästä uudelleen tätä yritystä. Ja onhan se välillä parempi pitää jo oman mielenterveydenkannalta niitä tautoja. Ei minun pää meinaa tätä taas kestää millään. Alku kierto menee ihan hyvin ja sitten alkaa se stressi ja kiukku.

Plussa tuulia kaikille ja huonoja uutisia saaneille suuria haleja.

Cami kp 28/30

Vierailija
217/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjuutta. Onpas täällä kamalasti huonoja uutisia ja surua...

Paljon voimahaleja Alexandralle, Kaunisikävälle ja Camille!!!! Ja toki kaikille muillekin täti tomeran yllättäneille. Kyllä on elämä epäreilua toisinaan!!!

No täälläpäin ei mitään, tätiä odotellaan häipyväksi.

Toivottavasti torstai olisi toivoa täynnä ja toisi mukanaan vähän mukavampia tuulahduksia!

218/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläinen sitten lepää jonkin aikaa, selkä on nyt niin katki. Pelkäänpä etten pääse huomiseen ultraan ja maanantaina saattaa olla jo myöhäistä. voi prkl sanon minä. no jatkan kuitenkin piikityksiä jos vaikka tässä lepäillessä ihme tapahtuisi ja vetreydyn huomiseksi. Miten voi olla tällainen tuuri.

Kertokaa joku jotain kivaa...mä meen nyt pötkölleen koko päiväks..nyyh

219/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Olen tässä ollut niin kovassa flunssassa ja töistä pois, olo on ollut kamalan tukkoinen kokoajan, tänä aamuna mieskin valitteli flunssaista oloa, ja kaippa nuo lapsetkin tämän saavat. :(

Voi surkeuksien surkeus Alexandra, olen niin suunnattoman pahoillani, miksi näin piti käydä! Elämä on niin epäreilu välillä.. Voimahaleja lähettelen sulle kilokaupalla ja rutistan vielä virtuaalisesti. Jos tästä jotain positiivista yritetään löytää, olet tullut raskaaksi, joskus vain käy näin ikävästi ja suoraan sanottuna elämä potkii päähän. Toivon sulle oikein paljon jaksamista ja onnea uuteen yritykseen, sitten kun olet siihen valmis.. Suruun on aina oikeus!

Omaan napaan: Soittelin klinikalle ja meille on nyt varattu syyskuun 6 päivä aika lapsettomuuspolille, ja mikä parasta meidän ihanalle lääkärille, mikä tietää kaikki meidän taustat.

Yrittämään ei tässä kierrossa päästy, tuon sairastelun takia, mutta ensi kuussa yritetään sitten taas, ja sitten on pelissä myös clomifen ( i hope) Eihän se mikään ihmelääke ole, mutta toivossa on pakko elää, että sillä se plussa saataisiin. Pakkasessa on myös 3 huurunenää viime hoidosta ja ne käytetään sitten viimeisenä oljenkortena.

Höpöttäjälle: pahoittelut negasta, tiedän miltä susta tuntuu, teillä siis hyvät mahkut luonnolliseenkin raskauteen, näin olen ymmärtänyt!! Voimia uusiin yrityksiin.

Marjana: Ehkäpä testata kannattaa vasta virallisena testipäivänä, niin saa varmasti oikean vastauksen, vaikka tiedän ei ole helppoa!! Jotenkin mulla on sellainen kutina että nyt on teidän vuoro! Piinistele nyt vaan vielä hetki! ja oikein paljon plussaonnea!

Tiuhti: Pahoittelut tädin saapumisesta, teillä vasta eka yk, ehkäpä jo toisesta teille pikkuinen suodaan!

Onnea kaikille muillekin piinistelijöille ja testaajille! en nyt ehdi ihan kaikille vastaamaan kun viestejä on tullut niin paljon..

LOMA alkaa huomenna!! eli yksi päivä töitä vielä!!

Kirjoittelen silloin harvakseltaan, mutta toki mun on pakko käydä teitä välillä moikkaamassa. :)

Ootte te niin IHANA tukijoukko!

Kaunis ikävä: laitatko minut taustailemaan, koska yrittämään emme päässeet tässä kierrossa! :( ja ehkäpä hyvä niin, saa levätä koko vauvatouhusta!

Seuraavaksi siis vasta yk 5

Palailen kertomaan klinikka uutiset!!

Ihanaa syksyn odotusta kaikille!!

t. Enisa

Vierailija
220/418 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli töistä pikaisesti kirjoittelen. Voi itku miten huonoja uutisia täällä:( Tsemppiä ja voimahaleja kaikille!

Marjana: Netistä eilen selailinkin niin saattaa nuo antihistamiinit estää sen ovulaation MUTTA nyt mietin sellaista kun uskon et ovis ois jo ollut (viimeistään eilen tuntemusten perusteella) ja aloitin antihistamiinit juuri eilen. En sitten tiedä onko edes mahdollista tästä kierrosta tärpätä mutta nyt on PAKKO noita lääkkeitä syödä koska koko kroppa täynnä ns. nokkosihottumaa:/ Lääkäri sanoi ettei ne antihistamiinit tietenkään mikään ehkäisyväline ole...mutta...En taida jaksaa tästä kierrosta edes toivoa plussaa.

Odottelen tässä juuri kotiin pääsyä. Töissä nykyisin aika raskasta ja multa loppuukin duunit pian joka stressaa niin paljon että laukaisi minulla tuon ihottumankin. Mitään muuta syytä en sille keksi eikä keksinyt lääkärikään.

Tsemppiä ja plussatuulia!

Ele