Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

161/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cami, ettet vaan oli raskaana. ainakin toi rintojen turvotus on lupaavaa. Oletko lämpöjä mittaillut? Menopurista mulla ei ole kokemusta, mutta ymmärtääkseni on aika samanlainen kuin puregon ja siitä ei ole tullut vaikutusta rintoihin. Lugeista sen sijaan tuli kerran, mutta vain arkuutta ei kasvanut kuppikoko (valitettavasti heh) Lugeissa mainitaankin kai toi rintajuttu, mutta tosiaan aristusta. voi mä niin liputan täällä että olisi nyt tärpännyt, olet sen ansainnut.

Kaikki tämä viikon stressaaminen oli turhaa. Sisko ei päässytkään tulemaan kun pojan tyttärelle tuli korvatulehdus ja jollekin kurkkutulehdus. Harmittaa vietävästi. Olishan hän voinut tulla vaik sit miehensä kanssa kahdestaan jos ei ihan yksin uskaltanut. Mutta näin nyt kävi. Sanoi, että koitetaan uudelleen tässä syksyn aikana, mutta vähän pelottaa että miten tässä käy. Niin haluiaisin tutustua häneen. Mutta ei auta kuin rauhoittua ja uskoa että vielä tavataan. olen vaan jotenkin niin kärsimätön kun kerran mulla vihdoin on sisko niin en haluaisi hukata enää hetkeäkään. No ehkäpä odotus palkitaan vielä joskus.

Catti kyseli sitä sperman säilyvyysaikaa. Mun klinkalla sanottiin että tietty mitä nopeammin sen parempi, mutta ilmeisesti kaksi tuntia olisi se maksimi jos oikein muistan.

Tätiiiii...nyt sais tulla kylään tähän osoitteeseen ja sit seuraavan kerran meille kaikille noin vaikka 16 kk kuluttua.

Vierailija
162/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn ensimmäiset tuliaiset päiväkodista on vetäny mielen matalaksi ja kirjoittelut jäihin... Onneksi sentään vaan lunssa ettei oksutauti : ) kaamea nuha vaan ei todellakaan tunnu mukavalta ja nenäsuihkeet on pannassa kunnes testi on tuloksensa kertonut, ja toisaalta toivottavasti vielä senkin jälkeen.

Ihmisille on tapahtunut hurjia, kurjia ja mukavia tällä välin, toivottavasti huonoista uutisista päästään kaikki tahoillaan yli ja mukavat jaettavat saa vallan. Vaikka tää palsta kyllä on ihan mahtava paikka jakaa myös se paha olo, kun täällä jaksetaan kuunnella ja ottaa osaa. On se ihan eri asia jakaa näitä kuumeilujuttuja muiden kuumeilijoiden kanssa kuin vaikka työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa...

Cami: tää oli mullaki eka menopur-kierto ja tunnelmat on olleet aivan eri sfääreissä kuin puregonilla. Pahin turvotus laski parissa päivässä mutta jonkin asteinen lisämakkara lanteilla tuntuu edelleen, erityisesti iltaisin. En muista puregonista koskaan tällaista. Luget aiheuttaa mulle rintojen arkuutta, ei nänneihin vaan tonne kainalon puoleiseen reunaan maitorauhasten tietämille. Välillä juilii menkkamaisesti ja välillä ei ole mitään tuntemuksia. Oon ymmärtäny, että just näiden lääkkeiden sekasopan takia ei testiäkään saa tehdä ennen kun sanottuna aikana. Vois nimittäin tulla väärä plussa lääkeaineiden takia.

Ootko Cami tai ootteko te muut muuten tutustuneet koskaan kohdunnipukkaan? Kun taasen on meneillään lugekuuri ja täytyy kaks kertaa päivässä työnnellä tabuja alapäägän sormin, on taas tullu seurattua nipukan toimintaa. Se on auki ja alhaalla menkkojen aikana, menee kiinni ja nousee ylös oviksen jälkeen ja sitte taas laskeutuu ja avautuu jos raskaus ei oo alkanu. Muistan, että esikoisen plussan tiesin etukäteen juuri tuosta. Nytkin jännään, alkaako nipukka laskeutumaan alkuviikosta vai ei... Täytyyhän sitä joku jännitys saada tähän maailman inhottavimman lääkkeen laittamiseenkin : )

Noihin jatkuviin kemiallisiin raskauksiin: kannattaa ottaa asia esille gynen kanssa. Olen ymmärtänyt, että meillä hoitotapauksilla nämä paljon puhutut luget nimenomaan vahvistavat limakalvoa kiinnittymistä silmällä pitäen. Ja jos menee lopulta tosi vaikeaksi ja hankalaksi kiinnittymisen suhteen, on olemassa myös ihan teknisiä toimenpiteitä, joilla autetasn asiassa. Muistaakseni Eviksellä oli tietoa (vai oliko jo peräti kokemustakin?) esim alkion kuoren avauksesta. Alkiohan ei voi kiinnittyä hedelmöityttyään ennen kuin sen kuori on rikkoontunut, ja tätä vaihetta siis avitetaan tuolla toimenpiteellä.

ON: tuli oikeastaan kerrottua jo alkuun... Piinaavimmat päivät lähestyy, keskiviikko on testiaamu. Ja ainakin yksi positiivinen asia on luvassa: silloin saa jättää iloiset jäähyväiset tämän kierron hormonilääkkeille : )

Rentouttavaa viikonloppua,

Höpöttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.): Huvin vuoksi tuli tänään herkkä testi tehtyä, onhan dpo vasta 8 ni ei ollu hirveitä odotuksia. Testiin pärähti sellainen "kun katson tästä kulmasta niin näkyy viiva"- plussa. Täytynee tehdä vielä parina päivänä uudestaan josko vahvistuisi. Mutta hirveet odotukset ei ole ettei tipu korkealta. Iloinen olen silti jo tuostakin!

Teidän viestejänne lukiessani mietin että kuinka hyvin miehet käsittää tätä naisten hormonirumbaa, varsinkin kun yrittää raskautta niiden avulla. Aikoinaan clomeja ja teroja syödessäni ainakin tuntui ettei mies käsittänyt lainkaan millaista myrskyä se pillereiden popsiminen teetti =)

Aconitum: toivon vielä että saat vahvemman viivan...

Höpöttäjä: Meillä aloitettiin myös päiväkoti perhepäivähoitajan jäädessä eläkkeelle. Eilen jo valitettiin kurkkukipa, joten... Perheessä kolme astmaatikkoa joten nämä flunssat on aina oma lukunsa. Toivotan teille pikaista paranemista!

Plussanneille onnittelut

Vierailija
164/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELikkä niinhän siinä sitten kävi et rytinällä putosin tuolta huhtikuista tänne toukokoisiin eilen. Elikkä lyhyt esittely; olen 30v ja mies 28v ja kolmatta toivotaan. Meillä on lapset tyttö vm. -02 ja poika vm. -08. Täti tuli nyt siis vierailulle niin kuin pitikin =/. Vähä tuo mun kierto piteni ku ovis siirtyi myöhäisemmäksi.

Josko minut sitten Kaunisikävä voisit lisätä listalle?

No pahimmasta pettymyksestä on jo selvitty ja nyt vaan tädin häätö puuhiin. Mun ovis kyl ilmeisesti tulee nyt vähä myöhemmin eli tylsää alkupään kiertoa saapi elellä nyt sitte jonkin aikaa... Vähän harmittaa tämä huhtikuisista putoaminen koska sisko on raskaana ja la on hänellä tammikuussa et serkuksille ei olis tullu hirveä ikäero ja oltais saatu jonkin aikaa odottaa yhdessä..No höh. Toivon et toukokuu nyt sitten onnistais.

Kiitos tervetulotoivotuksista olikohan Marjana ja Catti..jos en ihan väärin muista. Jotenkin ounastelin et tänne putoan, paitsi ihan viime päivinä jotenkin aloin toivoa enempi ku oli vähän huono olokin mut näköjään se on vaan mun menkkaoire =(

t. pikkukoivu kp2/27-31 yk3

165/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta, pahoittelut tuosta kemiallisesta raskaudesta. Ihanaa, että olet kuitenkin hyvillä mielin tässä kierrossa ollut.

Täällä on ollut nyt puhetta enempikin näköjään näistä kemiallisista raskauksista. Tuo sinkki ja punaviini on minunkin kuuleman mukaan käytännöllisiä apukonsteja. Osaakos kukaan sanoa neuvoja minun ongelmaani. Gyne epäili, että nuo luteaalivaiheen vuodot johtuisi siitä, että limakalvo ei vaan jaksa pysyä enää paikoillaan vaan alkaa valua ennakoidusti ja tämä saattaisi olla syy siihen, että raskaus ei ala. Onko mitään mikä voisi auttaa siihen limakalvon siten, että se ei lähtisi liian aikaiseen liikkeelle? Limakalvo sinänsä on hyvä ja se oli nytkin 9,3mm paksu kp 16.

Tähän vissiin aloitetaan nuo Lugesteronit, jos mitään muuta vikaa ei löydy ensi kuussa.

Tiiuli: Minun mielestä voit aivan hyvin ottaa yhteyttä vaikka omaan terveyskeskuslääkäriin, kun noita kemiallisia on ollut. Tai sitten jos raaskit mennä yksityiselle, niin sieltä ainakin saattaisi suoraan tulla joku hormonivalmiste, jolla voisi avittaa asiaa.

Catti: Minä jännitin myös suuresti tuonne lääkäriin hakeutumista, mutta ensimmäisen käynnin jälkeen olin niin helpottunut henkilökunnan sympaattisuudesta ja siitä, ettei meitä olla väkisin mihinkään hoitoihin laittamassa. Tuli vaan sellainen rauhallinen olotila, vaikka noita lapsettomuuslappuja pyörii nyt pöydällä enemmän ja vähemmän. Aion itseasiassa kyllä tänään ottaa niista nuo sovitut ajat kalenteriin ja pistää paperit laatikkoon, ettei tämä asia pyöri joka päivä tässä päällimmäisenä. :)

Meille sanottiin, että tunnin sisällä pitää se spermanäyte toimittaa ja etukäteen ilmoittaa sinne labraan, koska sitä pitää päästä heti tutkimaan.

Evis: Höh, onpa harmi tuo siskosi tapaamisen peruuntuminen. Toivottavasti pääsette pian juttusille asti.

Wilhelmiina, täällä pidetään peukkuja hurjasti sinulle! Toivottavasti plussa vahvistuu!

Täällä ei nyt varmaan hetkeen tapahtu mitään uutta. 2 viikkoa tuntuu hurjan pitkältä ajalta odottaa, että pääsee testailemaan. Onneksi on paljon tekemistä, kun loma alkoi. Rupean tästä pikkuhiljaa kotihommia tekemään ja sitten olisi remppahommia edessä parille päivälle. :)

Marjana kp 20/32-33 Dpo 2 yk 17

166/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se täti kurvas tänne eli KP 1 JEEEEEEE!!! ja ensimmäinen femar-tabu otettu ja huomenna jatkuu piikitykset. Eli nyt sitten minäkin virallisesti mukana geimeissä.

Onnittelut Wilhelmiinalle hailakasta plussasta, uutta testiä kehiin vaan.

Tervetuloa pikkukoivu!

Marjana, tuli sellainen kutina että noi lugesteronit olis juuri oiva apu sun ongelmaan. Niitähän käytetään näissä IVF-hoidoissakin aina vaikka oma limakalvo olisikin hyvä. Tarkoituksena juuri pitää se limis mahdollisimman kauan tuhtina että alkio ehtii tarrata kunnolla kiinni.

Oletteko te mittailleet lämpöjä viime aikoina? Aiemmin tuntui että kaikki mittas lämpöjä mut nyt ei kukaan ainakaan ole puhunut asiasta. ostin uuden mittarin ja mittasin lukemat normaalitilassa ennen menkkoja ja oli vain 35,9.

ja nyt koirien kanssa ulos lenkille. Leppoisaa sunnuntaita toivottelee

Evis kp1/30 yk miljoona

167/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei

onpas tänne tullut taasen paljon tekstiä, luin tossa perjantaina puhelimella palstaa, mutta en viitsinyt kirjottaa kun se on sillä niin työlästä. :)

Marjana: Kiva, että lääkärissä meni hyvin ja onnittelut oviksesta, hyvin hyödynnetty! :) Ja tervetuloa meidän piinailijoiden porukkaan!

Uusille tervetuloa!

Evis: onnittelut tädistä ja tervetuloa kuumeilemaan, tuhannesti plussaonnea sinulle toivon! Noista lämmöistä, millos niitä nyt kannattikaan ruveta mittailemaan? Viimeksi muistaakseni mittailin joskus kp 24-28 aikoihin...

Pitääkin lukea sitä vanhaa tammikuisten ketjua, että mitkä lämmöt mulla sillon oli, niin osaa verrata :)

Sopaka: meillä vähän sama juttu, että olen yrittänyt hiukkasen salata tätä oviksen bongailua mieheltä, koska hänen mielestään hössötän liikaa ja vauva tulee kun on tullakseen. Noh, onneksi täällä teidän kanssa saa hössöttää mielin määrin! Oli kyllä aika liikuttavaa kun mies yks aamu sängyssä silitti masuani ja kysyi, että onko siellä ketään...

Enisa84: kiva että teillä asiat rullaa eteenpäin :) Ja tänne kuuluu hyvää, piinailua vaan.

ON: Piinaviikot menossa, valkkaria edelleen jonkun verran, mutta nännit ei oikeestaan enää arat.. Hmph.. En kyllä tiedä näistä oireista enää, parempi kai olla koko ajan kyttäämättä! Noin viikon päästä sen sitten tietää kuinka kävi.

Toivottavasti olisin edes ovuloinut sentään.

Hauskaa sunnuntainjatkoa kaikille!

terkuin Elmu kp 22/28-31 yk4.

Vierailija
168/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä tuosta tunteesta, että joka puolella on odottavia äitejä ja pieniä vauvoja. Pelottaa, että pääseekö itse milloinkaan noiden kadehtittavien joukkoon...

Juttelin jokin aika sitten ystäväni kanssa, joka oli yrittänyt neljä vuotta lasta miehensä kanssa ja joutunut pettymään. Siksi mietinkin, että entä jos kaikki toiveet ja suunnitelmat ovatkin turhia ja minäkään en voi koskaan saada lasta. Väkisinkin pelko hiipii mieleen, vaikka pitäisi pystyä nauttimaan uuden elämän alkuunsaattamisen ihanuudesta :).

Ja ihanuudesta puheenollen! Aivan mahtava juttu, että saamme naapurimaahamme uuden kruununperillisen! Toivottavasti kaikki sujuu hienosti ja saamme pian ihailla pikku-prinsessaa tai prinssiä :).

Ja vielä lopuksi Paljon Onnea Plussanneille (niin ovulaation kuin raskaustestinkin ja taisipa joukossa olla joku iloinen menkoistaankin :))!

CatNip 22/24 yk 2

Vierailija
169/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt kovasti oireillut viime päivinä. Toissa päivänä oli ihan järkyttävän kova selkäkipu, sellasta menkkamaista mutta paljon kovempaa, yöllä ei saanut unta, kun hikoili ja paleli yhtä aikaa. Eilen olin ihan varma, että menkat alkaisikin, koska oli just sellanen olo (ilman turvotusta), illalla tuli sellanen oksettava olo piti hetkeksi mennä vessaan seisoskeleen, kun olin varma, että nyt tulee jotain ylös. Tänään on ollut tosi heikko olo ja nukuinkin parin tunnit päikkärit, silti väsyttää. Hikoiluttaa ja heikottaa, mitään ei tee mieli syödä.

No mies oli sitten ihan varma, että kyllä tuo on selvää raskauspahoinvointia. Sit kävin hätäsenä jo apteeksissakkin ostamassa testin, johon tuli teksti: ei raskaana. :(

Tiedä nyt sitten mitä tämäkin taas on.

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

Vierailija
170/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppaavista kommenteista. Kyllä se on vaan niin, että täällä kannattaa ne tunteet purkaa ja nämä suurimmat hösötykset hösöttää :D Me ollaan vietetty aivan ihana viikonloppu. Pitkästä aikaa molemmilla vapaapäivät ja on kyllä ollut stressitöntä ja nautinnollista. Sänkypuuhatkin on sujuneet ilman, että itse olen liiemmin mitään raskausjuttuja ajatellut ja uusi rentous näkyi heti miehessäkin. Joten nyt on lähetyksiä tehty, mikä saa minut todella onnelliseksi.

Ansku: Aika lailla on oireet lupaavia. Se digitaalinen testi ei kait ole mitenkään superherkkä, joten odota muutama päivä ja tee testi uudelleen. Plussaa sinulle toivon!

Wilhelmiina: Onnittelut haamusta. Toivottavasti viiva vahvistuu päivien edetessä!! :)

Tervetuloa pikkukoivulle kuumeilijoiden joukkoon. Toivottavasti nyt tärppää ja pääset siskosi kanssa viettämään odotusaikaa yhdessä!!

Aconitum ja Tiiuli: Pahoittelut ja tsemppihalaukset!

Catti: Toivottavasti ässäilyt osuivat kuitenkin oviksen aikaan! Lapsettomuushoitolähetteet ja tutkimuskutsut saavat varmastikin mielen ja tunteet sekaisin. Kuten itse sanoitkin, samalla se herättää positiivisia ja negatiivisia tuntemuksia. Toivottavasti teillä nyt tärppää ja jää tutkimukset tekemättä!

Evelina: En tunne sinun tarinaasi, mutta mitä tässä nyt olen lueskellut, tuntuu, että elämä on heittänyt tiellesi monenlaisia vastoinkäymisiä. Toivottavasti saat nyt sovittua siskosi kanssa uuden tapaamisajan, joka myös pitäisi. On tuo todella jännittävää! Mukavaa, että pystyt iloitsemaan kiertosi alkamisesta! :)

Höpöttäjä ja Elmu: Toivottavasti testi näyttää plussaa!!!!

CatNip: Sinullakin piinapäivät käsillä. Koska ajattelit testailla? :)

Oman kuulumiset kerroinkin heti tuohon alkuun. Mieli on kevyt ja rauhallinen. Mie oli katsellut millaiset vaunut haluaa ostaa sitten KUN jälkikasvua tulee :D

sopaka 16/30-35, yk4

171/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin et jos sun kierto on noin pitkä kun tossa listassa lukee, niin ei varmaan vielä testissä näykään vaikka raskaana olisitkin. Avasitko sen testin? Siellä saattaa meinaan olla haalea viiva silti, mutta ei vielä tarpeeksi vahva et antais sen raskaana tekstin. Testaapa muutaman päivän kuluttua uudelleen niin voipi jo tulla ihan toisenlaista tekstiä, toivon niin.

Höpöttäjä kyseli alkiokuoren avauksesta. Mulle ei sitä ole tehty, mutta kovasti kyselin että auttaisiko se mun tapauksessa, jos niin haluaisin sen ehdottomasti. Sekä biologi että lääkäri sanoivat kumpikin et siitä ei ole mulle hyötyä kun mun alkiot ovat kiinnittyneet hyvin (vaikkakin väärään paikkaan) ja joskus kun alkion kuorta mennään rikkomaan niin saatetaan menettää koko alkio ja koska mulla niitä on ollut aina vaan kaksi niin ei kuulemma kannata ottaa riskiä että menetetään nekin. Mutta sillä avauksella voisi avittaa sitä kiinnittymistä. Eli silloin se istukkakudos pääsee hyvin kasvamaan sieltä alkiosta ja näin ollen tarraamaan kiinni. Kysyin että voiko mun kohtu jotenkin hylkiä niitä alkioita kun ovat aina menneet johtimiin. Eivät olleet kuulleetkaan sellaisesta. Mulla on vaan ollut huono tuuri. Mulla on vaan jotenkin sellainen tunne, että pitäisikö kuietnkin tehdä se alkiokuoren avaus, en tiedä miksi, mutta siltä vaan tuntuu. No pitää ensin katsoa montako follia ja munasolua sieltä ylipäätään on tulossa ja jos on enemmän kuin kaksi niin ehkä haluaisin yhteen sen avauksen. Aah huomenna saan soittaa klinikalle ja varata ekan ultran jee.

Vierailija
172/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tein testin liian aikasin. Mutta mä niin kovasti innostuin, kun mieskin oli niin innoissaan ja aivan varma asiasta. :D Vaikka olinkin vannonut itselleni, että en testaisi vielä viikkoon.

No äsken kuitenkin huomasin, että housuihin on tullut lirhadus jotain ruosteenpunaista. Ja vatsaakin nyt turvottaa menkkamaisesti.

173/418 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84 Kiitos! Koitetaan saanko onnistumaan :)

Johanna149 No onneksi se plussa ilmaantu taas…taitaa olla aika vesseli(t) tulossa, kun nyt jo noin vanhempiaan säikyttelee ;)

Catti toivottavasti lekurit vois tehä sille endometrioosille jotain. Onko sellasesta ollu ees mitään puhetta? Hyvä kuitenkin, että olette nyt saaneet ajan tutkimuksiin. Tuttaville kävi niin, että stressi helpottui, kun odotti niitä tutkimuksia ja sitten kas kummaa tulikin luomusti raskaaksi ennen koko tutkimuksia…toivotaan että teillekkin kävisi näin!

Äiti1983 sul on aika vaikee paikka! Jalka paketissa on varmaan jo aika rankkaa kolmen lapsen kanssa ilmankin raskautta! Tsemppiä kuitenkin päätökselle ja kyllähän sitä väliaikaisesti selviytyy mistä vaan, jos on pakko :)

Marjana mukavaa, että on ollu kiva ja reilu lääkäri! Hyvä, että olette päässyt testeihin ja tutkimuksiin niin saa selvyyksiä asioihin tai ainakin pois suljettua vaihtoehtoja! Tulethan sitte kertomaan mitä tuloksia niistä aikanaan tulee?! Oot bongaillu ovista sitten urakalla, mutta pää asia, että hyödynnetty on :D Mukavaa lomaa myöskin!

mutterimamma paranemisia!

evelina onnea siskosta :) Mun äiti on adoptoitu lapsena ja hän tiesi hänellä olevan kaksi siskoa, joista hän itse on keskimmäinen. Vanhin sisko luonnollisesti muisti äitini ja tiesi hänen olemassa olostaan, mutta nuorempi sisko ei äitiäni muistanut ja hänelle ei kukaan ikinä äidistäni kertonut. Äitini biologisen äidin kuoltua nuorin sisko luki perunkirjotuksesta äitini nimen ja soitti äidilleni ja kysyi miksi äitini nimi on papereissa perillisenä ja äitini joutui kertomaan, että ”hän on sun sisko”. Siskokset ovat tavanneet kaikki kolme toinen toisiaan siitä asti :) Toivottavasti säkin pääsisit tapaamaan siskoasi pian!

Harvoin tulee tänne kirjotettua näin, mutta onnea kylään kurvanneesta tädistä!

katmam ihanaa, että olette saanut miehesi kanssa kunnolla puhuttua asiasta.Puhuminen on ylensä parasta lääkettä, koska eihän toinen voi tietää toisen ajatuksia ja tuntemuksia ellei niistä keskustella.

Tiiuli tervetuloa ja voima halit!!

Martta84 ja Pikkukoivu Tervetuloa!!

Cami plussa onnea puhaltelen

Höpöttäjä oikein paljon nyt onnea sinne testi aamuun…tuuthan sit heti kertomaan tuloksen!!

Ansku älä luovu toivosta vielä! Tsemppiä!

Wilhelmiina varovaiset onnittelut superhaamusta…onhan sekin jo merkki jostain!

Omaan napaan! Olen ihan sekasin näitten oireitteni kanssa :/ Olin varma etten oo raskaana, kun ei rinnat oo ollenkaan kipeet. No sit hämmästelin sitä kohdun oikealla puolella tuntuvaa vihlovaa kipua joka lisäänty tossa päivien myötä. Sit menin lukemaan esikoisen ajalta kirjottamaani raskauspäiväkirjaa, jossa oli juurikin mainittuna tämä sama oire rv3+ ja tästä heräsi kuitenkin pieni toive taas! Torstaina olin jo ihan varma, et menkat alko, mut tulos olikin valkovuotoa ja sen jälkeen tuli ovis lima maista limaa?! No torstaista asti oon ollu side housuissa varmuudex! Lauantaina mun mies huomas mun häntäluulla punaisen patin ja kokeiltuani heti tunnistin kaverin...esikoista odottaessa mulla ilmeni häntäluulle ns. "kaksonen" hormooneista johtuen, joka hävisi raskauden loputtua! Sit huomasin, et nännit on tosi arat! No sit mietin taas siitä, et oisinko kuitenki raskaana?! Sit kuvittelen itelleni etovaa oloa ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa! Kohdun oikeanpuolen vihlasut on loppunu ja muutenki tuntemukset vähentyny ja vaihtunu vaan ajottaisiks! Lauantaina aamulla tein testin, koska halusin testata ennen, kun mies lähtee reissuun taas ja sieltä tuli ihan puhdas negatiivinen! HOH HOH tätä piinailua!!

Nyt lopetan tän tuskailun ja odotan rauhassa menkkoja...tai ainakin yritän kovasti lopettaa :D Toista testi EN tee, kun aikaisintaan torstaina!

Tuskailevasti piinaileva Tiuhti kp27/26-29 yk1

Vierailija
174/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin, täti tuli. Vituttaa.

Vierailija
175/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tulla tänne toukokuisiin taustailemaan, huhtikuiset on ihan kuihtunut, oon siellä melkein yksinäni, niin tuun tänne lueskeleen mitä teille kuuluu ja toivomaan plussia :).

Kesäkeiju 37/30-55 Yk4

Tätiä odottaen, toisesta haaveillen.

176/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä ollaan ihan kamalassa räkätaudissa, tässä taitaa nyt käydä niin että ei päästä tässä kierrossa ollenkaan yrittämään, ovulaatiokipuja on ollut ja mitään ei olla koko aikana tehty, ei siis ollenkaan viime menkkojen jälkeen.. ihan nolottaa tunnustaa!!

Mutta nyt on vaan niin heikko olo ja kuumetta, vauvan yritys ei nyt ole päällimmäisenä mielessä, joten minäpä taustailen tämän kierron ja ensi kuussa pyörähtää sitten yk 5, ja clomit on sitten jo mukana.. ( i hope)

Kyllähän tämä vähän suututtaa, mutta pakko nyt vaan levätä, että joskus paranen...

Kesäkeiju: toivon niin sulle plussaa ja kaikille muillekin!

mutta nyt ei jaksa enempää kirjoitella, painun sänkyyn takaisin..

t. Enisa

Vierailija
177/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olotila on kyllä aivan kamala, meinaan väkisin nukahtaa tähän koneelle silmät on niin kipeät.

Taidan pitää palsta taukoa parisen päivää, ja keskityä lepäämään..

Jollain taisi olla plussa? Onnea!

sassu kp7-28/32 yk7

Vierailija
178/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka: En näköjään ajatellu testailla lainkaan, menkat tuli. Ja minä kun ajattelin, että kp 24 on riittävän lyhyt, niin eikö vielä päivällä lyhentynyt! Ennätys taitaa olla kp 21...

Hei, olen CatNip ja minulla on menkat alvariinsa :D

Siispä: kp 1/23 yk 2

Vierailija
179/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan ne eilen alkoivat. Ehkä mä oireilen sitten vaan tosi kovasti lähestyvistä menkoista. Ja tämä toive raskautumisesta vain lisää vettä myllyyn. No, jos jotain positiivista täytyy etsiä, niin ainakin tämä kierto oli huomattavasti lyhyempi, kuin edelliset. :)

Toivottavasti plussauutisiakin alkaa kohta tulemaan!

Ansku kp 2/32-49 yk3

Vierailija
180/418 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille tutuille ja tuntemattomille! :-)

Täällähän on paljon aktiivisia kirjoittelijoita :-)

Olen pitänyt taukoa kirjoittelusta, kun oltiin miehen kanssa oviksen aikaan eri maissa :-( Tai mahdollisen oviksen. Mullahan on todettu PCO, joten varmaa on vain, että en ovuloi joka kuukausi. Tilannetta helpottamaan syön Clomifeneja kp 4-8. Ensin söin niitä 3kk, joista yksi mielestäni kiinnittymisyritys, tuli haamuplussa ja menkat alko myöhässä. Sitten pidin yhden Clomittoman kuukauden. Sitten toistamiseen 3kk ja yksi tauko. Nyt siis Clomeilla vissiin jo seitsemättä kertaa. En asu Suomessa, jossa gyne sanoi jo 3 kerran jälkeen, että ei kannnata jatkaa Clomeilla. Kunnes kuuli siitä kiinnittymisyrityksestä. Täkäläinen lääkäri pitää Clomihoitoa enemmän hyödyllisenä.

"Poppakonstina" juon greippimehua ja popsin foolihappoa ja omega3 tabletteja. Ja uutuutena -en meinaa vielä uskoa itsekään- aion kokeilla nyt ekaa kertaa ovistikkuja! Sain niitä yhdeltä ystävältäni, joka saa toisen (ovista tikuttamalla tehdyn) lapsen ihan näinä päivinä ;-) Tikut ovat tosin menneet kyllä kesäkuussa vanhaksi mutta ei kai se tehoa vielä vähennä? Suomen gyneni ei niihin usko, mutta kun yrityskertoja on jo yli puolitoista vuotta ja ikää mittarisas se neljäkymmentä, niin olen vihdoin valmis kokeilemaan nekin!!

Ensi kerralla muutakin kuin omaa napaa.. ;-)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Ja lisäisitkö mut listaan kaunisikävä? Kiitos.

t. Gabriela kp6/27-31