Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
21/418 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn minäkin tähän pinoon, kp 5?/30-?, vasta niin vähän pillereiden lopetuksesta (yk1), että eipä osaa sanoa mihin suuntaan tässä mennään kierron kanssa. Donnatestailen siis ovista.

Kaikille toukokuulaisille onnea matkaan!

22/418 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tuolta huhtikuisista joukkoonne...

Osa varmasti tunteekin minut pitkämatkalaisen jo aiemmista pinoista, mutta pikainen esittely on aina paikallaan:

Olen 26v, mies 28v ja esikoisesta ollaan haaveiltu 1,5 vuoden verran. Joskus jotain haamua r-testiinkin on tullut, mutta silti on sitten vuoto alkanut.

Kiertoni on melko säännöllinen, mutta muutaman viime kierron ajan minulla on esiintynyt erityisesti seksin jälkeen vuotoa luteaalivaiheessa. Olen nyt 2 kierron ajan syönyt siihen Terolutia, joka tuntui viime kierrossa ainakin auttaneen.

Minä olen käynyt tuon vuodon takia erityisesti yksityisellä gynellä toukokuussa. Kaikki näytti olevan ultrassa kunnossa, että raskaus olisi mahdollinen, mutta jostain syystä se vaan ei ala. Tämän kuun puoli välissä olisi aika naistentautien polille. Se on vain minulle, mutta neuvottelen siellä jatkosta. Todennäköisesti olisi hyvä miehen simpat katsoa myös ja mahdollisesti minulta munanjohtimien aukiolo. Mutta kovin suuria odotuksia minulla ei ole, että päästäänkö mihin tutkimuksiin ja miten helposti. Aina kun kyse on jostain julkisen puolen hommasta, niin odotan pelkkiä vastoinkäymisiä. =P

Olen itse tehnyt kaikkeni, että elän terveellisesti ja liikun riittävästi. Onko kellään vinkkejä mitä miehen olisi hyvä syödä tms, että simpat olisi parhaimmassa terässä?

En toki tiedä onko siellä siemennesteessä mitään vikaa laadussa tai liikkuvuudessa, mutta ei varmasti haittaakaan ole, jos siihen panostettaisiin nyt. Monivitamiinipurkin ja omega3-tabut nostin jo miehelle eteen, että noita rupeat syömään. ;)

Marjana kp 1/30-35 yk 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/418 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne taidettiin sitten siirtyä nenä tukossa, vatsa turvoksissa ja yöhikoilevana. Menkat on loppu ja nyt sitten ootellaan, josko sitä tulis oikeestikin kipeeksi eikä vain yritettäisi... Tai sitten jos elimistö palaisi ihan vaan normaalitilaan, niin sekin olis ihan kiva. Pääsis jatkamaan siitä, mihin viime kerralla jäätiin :).

CatNip kp 5/24 yk 2

24/418 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänne en ole ehtinyt aikoihin ja sit kun olisin ehtinyt, niin sit netti takkuili. Sellaista tällä kertaa, et menossa kp3/28. Yk 1 alkaa siis tässä kierrossa. Vasta hormonikierukka poistettu, joten sen vuoksi katseltu ja kuunneltu. Halusin päästä selville kierrostani, kun kierukan aikana menkkoja eil ollut. Kierto onneks normaaliks palautunut tosi hyvin. Oireet vaan ihan erilaisia, kun ennen kierukkaa. Oviksen tuntenut, kun ennen ei tietoakaan.. Nipistellyt jompaa kumpaa puolta alamahassa ja kiukkuisuutta yhdistettynä halukkuuteen. Ei siis kiva yhdistelmä! Myös pahoinvointia ilmeentenyt.. Noin viikkoa ennen menkkojen tuloa alkaa ja kestää menkkojen ajan. Oksentelua ollut, myllerrystä mahassa ja yleistä huonoa oloa. En edes raskausaikana oksennellut, vain huono olo oli alkuvaiheessa ja tuoksut tuntui herkemmin. Mut nyt ovista odotellen ja toukovauvaa haaveillen. Mies yrittänyt muistuttaa, ettei välttämättä ekasta kerrasta nappaa, mut odotukset hänelläkin korkealla. No ainakin pudotaan sit yhdessä korkealta haaveista, jos ei nappaa tästä kierrosta heti. Hyvät voinnit kaikille ja mukavaa elokuun alkua!

25/418 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä hitusen hiljaisen oloista.

Toivotaan joka tapauksessa, että toukokuisissa tulee hurjasti plussia. Huhtikuisissa niitä ei tosiaan ole tullut vieläkään.! Ihmeellistä suorastaan.

Täällä edellään menkkojen toista päivää. Vuoto ollut tänään runsasta ja on särkenyt sekä mahaa että selkää. Onneksi huomenna pitäisi olla jo helpompi päivä tämän suhteen.

Olen taas yrittänyt keskittyä muihin asioihin ja panostaa terveelliseen elämään ja liikuntaan.

Marjana kp 2/30-35 yk 17

26/418 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat taas kaikille! Ajattelin pikku hiljaa palata takaisin näille linjoille pienen itseni kokoamisen jälkeen.

Voi että täällä on pari tuttuakin vielä, Marjana ja Elmun ainakin bongasin. Olen niin pahoillani että tekin vielä tällä puolella notkutte.

Pieni esittely itsestäni kun täällä on niin paljon uusia. Eli olen ihan kohta 40-vee kääkkkkk, ja esikoista toivon. jäin leskeksi pari vuotta sitten ja nyt olisi sitten tarkoitus ivf-hoidolla vielä yrittää ja luovutetuilla soluilla siis. Takana mulla on kaksi kohdunulkoista raskautta, joista toinen vasta huhtikuussa ja oli kovin hankala. Molemmat alkiot olivat johtimissa ja johdin kerkesi revetä kun odottelin leikaukseen pääsyä. No onneksi henki ei mennyt ja nyt molemmat johtimet poistettu, joten toivota sopii että seuraava alkio kiinnittyisi nyt sitten kohtuun. Tarkoitus olisi aloittaa tämä viimeinen hoito nyt seuraavasta kierrosta, jonka pitäisi alkaa about parin viikon päästä. Eli siinä ja siinä ehtisinkö toukokuisiin, mutta ajattelin ainakin olla hengessä mukana ja edes tsempata teitä muita.

Marjana, minäkin kävin Rodoksella lepuuttamassa hermoja ja hakemassa aurinkoenergiaa. Oltiin siis samaan aikaan siellä;-) Missä hotlassa olitte? hassua jos ollaan törmätty tietämättä toisistamme.

Toivottavasti tästä kuusta tulee kaikille hyvä kuu. Luin ettei huhtikuisista olisi tullut yhtään plussia joten olkoon tämä nyt sitten SE kk. Tsemppiä ja voimia kaikille toivottelee

Evis

Vierailija
27/418 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ryhmään haluan mukaan ja toivottavasti mahdollisimman moni meistä onnistuu. Olen siis ihan uusi kirjoittelija. Olen jo 39v. ja toiveissa olisi vielä yksi vauva (on jo teinit 12v ja 14v),

- ihana haave ja toivottavasti vielä toteutuva sellainen.

Poistatin hormonikierukan toukokuun loppupuolella ja nyt olo alkaa olla suht normaali. Periaatteessa me aloitettiin yritys heti, mutta tuloksia ei ole vielä tullut. Yks "haamu" tosin näkyi testissä heinäkuussa, mutta se vain käväisi näytillä. Nyt kp4/24-28 meneillään ja yk 3.

Tsemppiä meille kaikille!

28/418 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis, tervetuloa takaisin! Toivon sinulle hurjasti onnea tähän uuteen yritykseen!

Hauskaa, että ollaan satuttu yhtä aikaa Rodokselle! Me olimme Rodian Gallery-hotellissa. Missäs sinä olit?

Toivottavasti oli yhtä antoisa reissu kuin meillä. Tykkäsin kovasti.

Eemas, myös tervetuloa joukkoon!

Menkat alkavat hiipumaan päin olemaan, mutta todennäköisesti tiputtelee vielä 2-3 päivää kuitenkin.

Ovista ajattelin tässäkin kierrossa tikutella, että osaisin Terolutit taas aloittaa oikeaan aikaan.

Minulla on myös tuo naistentautien polin aika kp 16, joten jos siellä ultraavat, niin tiedän varmaan melko tarkasti

ovulaation ajankohdan. Tosin en tiedä miten tuo lääkäriaika tulee menemään, kun tätä luteaalivaiheen vuotoa tutkittiin jo

yksityisellä puolelle, joten en tiedä ultraavatko enää tuolla julkisella. Enemmänkin yritän nyt neuvotella miten saataisiin se yhteinen aika

minulle ja miehelle. Se aika kun alunperin muutettiin vain minulle, kun en voinut vannoa että pääsemme nyt elokuussa yhtä aikaa paikalle.

Miehen töitä ei pystynyt ennustamaan ennen kesälomia ollenkaan.

Onneksi tässä viikonloppu alkaa lähestymään. :) Sitä odotellessa siis!

Marjana kp 3/30-35 yk 17

29/418 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ulkona on jo tosi viileä, ja tuoksuu kostealle maalle. Syksyksikö jo taittumassa? Onneksi oma kesäloma vielä edessäpäin.

Ajattelin ilmoitella taas itsestäni hetken hiljaisuuden jälkeen, huhtikuisissa kävin jännäilemässä viime kierrossa, josta sitten heti ensimmäisten joukossa tipahdin. Pari viikkoa tässä on suunnattu ajatuksia ihan muualle, ja nyt sitten kävin kurkistelemassa huhtikuisiin, ja mikä harmistus kaikkien puolesta tuli kun huomasin että ei plussan plussaa ole koko ketjuun suotu! Tsemppiä sinne kuitenkin vielä niille joilla toivoa on. :)

Evelinan tunnistin tästä ketjusta heti ensimmäisestä viestistä, olen lukenut vaiheitasi pitkän ajan takaa kuukausiketjuissa ja myötäelänyt monessa, kaikessa hiljaisuudessa taustalla. Olet vahva nainen, nostan hattua ja toivon Sinulle erityisesti myötätuulia vauvamatkalle jatkossa.

Moni muukin kuulostaa tutulta, mutta täytyypä taas ajatuksella lukea tarkemmin keitä tänne toukokuisiin on eksynyt, niin palailee tarinat mieleen.

Omaa taustaa jälleen hieman; Kolmissakymmenissä mennään, kaksi lasta ennestään, kolmannesta haaveillaan. Kaksi ja kohta neljä vuotias löytyy ennestään. Kahta ensimmäistä "tehtiin" reilu puoli vuotta molempia, nyt yk4 käynnissä tätä kolmatta. Kp 10/30 tänään.

Olisikohan tässä toukokuisissa potentiaalia plussaryntäykseen kun huhtikuisissa on jääty tilastoissa jälkeen?

30/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon tavoin toivon ja uskon plussaryntäykseen tässä pinossa. Ei ole tilastollisesti mahdollista tällaiset plussattomat pinot. :)

Tänään olisi pienet kekkeritkin tiedossa illalla ja nyt voikin sitten luvan kanssa ottaa pari lasia viiniä ruuan kanssa, kun ei sitä plussaa kuulunut vieläkään. Otetaan nyt ainakin ilo irti näistä asioista sitten. Vaikka mieluummin istuisinkin vesilasin kanssa pieni kaveri masussa matkassa. :)

Kovin hitaasti on taas lähtenyt tämä kierto käyntiin, kun rupesin ovista odottelemaan. Meillä taitaa vaan käydä siten, että ovis on miehen iltavuoroviikon aikaan, jolloin ässäilyjen järjestäminen on hankalaa ja yöunia verottavaa.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! :)

Marjana kp 4/30-35 yk 17

31/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ne menkat sitten alkoi, ihan ajallaan joten ei muutakuin toukokuun vauvaa yrittämään.

Evis me ei "tunneta" mutta olen seurannut näitä pinoja aina välillä ja sinä oot jäänyt mieleen, todellakin toivon että nyt onnistuu ja saat pikkuisen :)

wattu kp 1/29 yk3

Vierailija
32/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein yrittää positiivisesti ajatella, niin toukokuuhan olisi ihan paras kuukausi saada vauva. Tai kesä- tai heinäkuu... ;) nyt tulee varppina triplamäärä plussia, kun huhtikuu näyttää noin heikolta. Tähän ainakin uskotaan, eikös? Oma kierto lyhenikin kaksi päivää nyt, todennäköisesti edellisen samanverran pidemmän takia. Rentouttavaa viikonloppua kaikille!:) merder kp 1/26 yk 2

Vierailija
33/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä viikonloput vaan ihania, taas pääsee akkujaan lataamaan. Ensi viikollahan lapsoset taas kirmaa kouluun ja arki alkaa. Vielä keriitään nauttimaan kaikki auringosta ja vihertävästä luonnosta!

Kurjaa että porukkaa kertyy viime kuusta tänne, mutta mukavaa että on väkeä vaihtamassa ajatuksia ja odotuksia =)! Toivotaan mahdollisimman monelle plussakuuta.

Täällä metsästetään ovista. Oikein huvittaa kun noita tikkuja kastelee työkseen niin sitten sitä tekee vapaaehtoisesti vielä kotioloissakin =).

Leppoisaa viikonloppua kaikille!!!

Wilhelmiina kp 12/ei mitään hajua =) yk2

Vierailija
34/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille tutuille! Eilen palattiin Suomeen ja heti oli pakko tulla katselemaan mitä tänne kuuluu. Uskomatonta tuo huhtikuun huono saldo! Tästä kuusta sitten kahta enemmän plussia!

Marjana: Tsemppiä lähestyvään lääkäriaikaan, toivottavasti julkiseltakin puolelta nyt kerrankin saisi hyvää palvelua ja saisitte vastauksia ja tarvittaessa apua. Mielessä olet ja plussa toivon sinulle todella!

ON: Tänään oli ensimmäinen neuvola. Maanantaina vihdoin se odotettu varhaisultra! Uskon tähän raskauteen vasta sitten kun saan varmistuksen että kaikki on kunnossa. Matka meni vaihtelevin tunnelmin, huonoa oloa, väsymystä ja huimausta :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja plussaonnea!

Alexandra (huomenna rv 9)

Evis: Kiva kuulla sinustakin! Ei voi muuta sanoa kun että hattua nostan ihanan positiiviselle asenteellesi ja sinnikkyydellesi! Toivottavasti se nyt vihdoin palkittaisiin. Olet sen ansainnut!

ON: T

Vierailija
35/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan vanhoille ja uusille kuumeilijaystäville, huhtikuista ei sitte tullut, joten siirryn niin monen muun mukana tänne toukokuisiin.

Taustas lyhyesti sen verran, että ollaan molemmat 36v ja toinen lapsi olisi toiveissa. Esikoinen saatiin useamman vuoden yrityksen jälkeen onnistumaan ivf-hoidoilla ja kakkosta yritetään samalla tavalla. Toinen hoitokerta on menossa ja keräys on sovittu maanantaille. Se taas tietäisi plussan tullen laskettua aikaa heti toukokuun alkuun!

Tehdäänpä tästä toukokuusta meidän kuu ja plussaillaan huhtikuuta vilkkaammin!!

Höpöttäjä75, kp11/28, yk4

Vierailija
36/418 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännepä minäkin putosin. Menkat eivät ole vielä alkaneet, mutta raskaustesti näyttää negaa, joten todennäköisesti taas pitkä kierto ja täti odottelee nurkan takana sopivaa aikaa hyökätä.

Omaa taustaa: Itse olen 25 ja mies 26 ja esikoista kuumeillaan. Pillerit lopetin jo syyskuussa 2010, joten niillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta enää kiertoon. Kierto ollut normaalisti 30 päivää, mutta tämän raskautumistoiveen heräämisen jälkeen hypännyt ihmeellisen pitkäksi. Stressiäkö?

Nyt kuitenkin odottelen tädin paikalle tuloa rauhaisin mielin ja sen jälkeen pää pystyyn ja kohti uusia seikkailuja. Mietin, josko tähän kiertoon ostaisi noita ovistikkuja. Mitä merkkiä suosittelette?

Hiljaiseloa pidän varmaankin nyt uuden kierron alkua odotellessa ja pienestä pettymyksestä nousemiseen.

Tasapuolisesti kaikille paljon paljon plussaonnea! Huhtikuu oli kyllä ihan pohjanoteeraus. Yksi varovainen plussa siellä onneksi jo on :) Jospa toukokuu olisi nyt meidän kuukausi.

Tädin vierailua odottava Sopaka

Vierailija
37/418 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis täti tuli kylään yön aikana, joten ei mikään megakierto tullu..lyhyempi ku viimeks. Nyt siis kp 1/30-35, yk 3

38/418 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiva kuulla susta Alexandra. ihmettelinkin kun olit hävinnyt listoilta, mutta en jaksanut kaikkea lukea läpi. Eli sinä oletkin raskautunut, jee, mahtavaa. Onnea paljon sydämestäni.

Tuli ihan tippa silmään kun muutamat kirjoittivat niin kivasti mulle. TE olette kyllä niin ihania kaikki ja todella tärkeitä tällä kivikkoisella tiellä.

En ole ihan vielä kärryillä kaikkien tapahtumista, mutta pikku hiljaa.

Pahoittelut sopakalle, että tipuit tänne.

Marjana, olin Riviera hotellissa ihan sua lähellä palmuaukion toisella puolella. Teillähän olikin kiva hotla, olen ollut siinä joskus, kivan tilava. Muistakos nähneesi niillä kulmilla vaaleata ihan törkeen pitkää neitoa, se olin minä.

Mulla on nyt vielä vähän tylsää kun menkat ei ole vielä edes alkanut niin ei ole oikein mitään tapahtumia mistä kirjoitella. En siis ole ostanut vielä testejäkään voitteko uskoa hih. Tilaan vasta sitten kun olen ollut ekassa ultrassa jossa nähdään montako follia siellä kehittyy.

Olikohan se tuolla huhtikuisissa vai täällä kun oli puhetta mammaksi testeistä. No voin kertoa, että ne on halpoja ja muka herkkiä. itse olen saanut niillä vain hentoja viivanpaikkoja tai haaleimmasta haaleinta haamuviivaa vaikka esim. Clearblue antoi vahvan viivan ja digitaalinen tekstin raskaana 2-3 viikkoa. Eli jos onnistutte mammaksilla saamaan mitä tahansa viivaa niin varmasti olette raskaana. Jopa apteekin oma testi on näyttänyt selkeän viivan kun mammaksi vain hailakkaa haamua. Mutta nyt kun tiedän, miten ne ainakin omalla kohdalla käyttäytyy niin luultavasti aion edelleen tilata niitä kun mulla menee niitä niin paljon.

Noh, mutta mukavaa viikonloppua kaikille ja tehdäänpäs tästä kk paras ikinä. Tilastollisesti nyt on pakko tulla hurjasti plussia kun viime kk oli niin heikko. Kenestä mahtaa tulla veturin kuljettaja??

Vierailija
39/418 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne se taitaa tämänkin neitosen tie käydä! Tosin, kiertopäivät huhtikuulle on jossain 25 kieppeillä, mutta tiedän, että plussaa ei tule, koska ei ehditty kertaakaan pupuilemaan kierron aikana ennen eilistä..:( Toisaalta harmittaa, kun sain EKAA kertaa kunnolla tikutettua oviksen, mutta juuri silloin olimme vanhempieni luona ja siellä se puuhailu on aika heikkoa, yhteistä aikaakaan ei oikein tahdo löytyä kun koko ajan molempia kiskotaan joka suuntaan..:( Toisaaltaan, jos jotain positiivista haetaan, niin tiedän, että ovuloin aiemmin mitä olen olettanut. Olen olettanut, että ovuloin tosi myöhään epäsäännöllisten kiertojen vuoksi, mutta tässä kierrossa bongasin oviksen jo kp 11. Ehkäpä meidän ajoitukset pupuiluille ei ole olleet täsmälliset juurikin tuon takia. Hope so. =)

Olisin jo ihan valmis hyppäämään tänne toukokuisten kelkkaan, kunhan nyt ne menkat vaan tulisivat pian, eikä kierto venähtäisi ylipitkäksi. Toukokuussahan on äitienpäiväkin! Kiva huomata, että täällä on tuttujakin nimiä, vaikka tokihan sitä tahtoisi, että kaikki olisivat jo hypänneet odottajien juniin..No, mutta..Toivotaan, että tää kuukausi on meidän jokaisen tutun ja hieman tuntemattomankin kuumeilijan =)

Etukäteen hieman meistä..Miä oon 20 ja mies 25, ekaa kuumeillaan! Täällä kymenlaaksossa asustellaan ja viime lokakuulta asti yritystä takana. Pari oletettua kiinnittymisyritystä takana, mutta ne eivät sitten koskaan ole kunnolla tarranneet kiinni ja vuoto on alkanut. Tällä hetkellä olen ehkä maailman onnellisin nainen, mies kosi minua =) Kihloissa ollaan tosin siis oltu jo 1,5v mutta häistä ei ole ollut mitään puhetta..Nyt päätettiin, että kesällä 2013 sitten astutaan avioon =) hihi. Voi kumpa pari vuotta menisi nopsasti...

Ihanaa, että Alexandrakin täällä pyörähti, juurikin eilen katsoin mahdollisia ketjuja joissa kirjoittelet, että tietäisin mitä sinulle kuuluu =) Mukava lukea, että kaikki on sinulla ja pikkuisella hyvin!

Evis, ihanaa nähdä sinut taas kirjoittelemassa täällä! =) Ihanaa, että olet viettänyt lomaa ja valmistaudut uuteen yritykseen. Sinuakin usein miettinyt, kun epäonni kohtasi. Onneksi olet ainakin osittain jo selättänyt sen, vaikka suuria ja vaikeita asioita sinulle onkin tapahtunut. Tervetuloa takaisin! =) Ihailen sinun positiivista ja energistä otetta asioihin!

Ja kaikille muillekin, tsemppiä tälle kuulle! =) Ja miä lueskelen täällä taustalla ja palailen kirjoittelemaan kunhan ne menkat vaan alkaa..

Plussaterkuin, Tiiuli

Vierailija
40/418 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei ole hiostavaa hellettä! Jaksaa paremmin touhutaki. Koti on nyt suurinpiirtein saatu järjestykseen muuton jäljiltä. Pientä laittoa on vielä, mutta ne kerkiää tehdä pikkuhilijaa.Esikoinenkin on ihan innoissaan omasta huoneesta =) Menee nukkumaan oikein kiltisti, eikä ole tarvinnut kertaakaan (ainakaan vielä) siirtää meidän makuuhuoneeseen nukkumaan! Muutenkin ihanaa kun ei tarvi enää rampata niitä prkl:een portaita edestakaisin x)

Evis! Tervetuloa takasin! Ihanaa, että olet saanut itsesi kuntoon ja vietit rentouttavan loman ulkomailla. Toivon hartaasti, että NYT on sinun vuorosi saada se ihana tuhiseva nyytti kainaloosi!

ON. Ovis on vissiin nyt tai jo vähän ohi jo? Limoja ja nippailuja ollu. Saas nyt nähä miten käy. Vahvistuu päätös jättää kuumeilut sikseen, jos ei nyt tärppää... Jotenkin vain on niin väsynyt tähän yrittämiseen ja kun kiertokin on heitellyt nyt pari viimeistä kertaa ihan häränpyllyä... Niinkuin ei olisi jo muutenkin tarpeeksi pitkä.

Muttis 23/38-43 ja blaa blaa blaa