Mitä edellytyksiä kunnalliseen rintojen pienennykseen on?
Mikä pitää painoindeksin olla ja kuppikoon? Entä mitä muita vaivoja? Mulla on selkä paskana, en pysty nukkumaan öisin, kun tissit ovat aina tiellä, painoindeksi on nyt joku 27. mitta rintojen alta 85 cm ja päältä 112 cm, kuppikoosta ei tietoa, mutta kai se joku E on??
Kommentit (4)
Mikä pitää painoindeksin olla ja kuppikoon? Entä mitä muita vaivoja? Mulla on selkä paskana, en pysty nukkumaan öisin, kun tissit ovat aina tiellä, painoindeksi on nyt joku 27. mitta rintojen alta 85 cm ja päältä 112 cm, kuppikoosta ei tietoa, mutta kai se joku E on??
et olkapäältä (tai tarkemmin kaulan ja olkapään väliltä) mitataan matka nänniin. Se mitta kertoo niille sit jotai.
Mutta ei sulla kovin isot tissit oo; mulla miltei samankokoiset, ympärys ehkä inasen pienempi n.80. En usko hetkeäkään että pääsisin leikkaukseen, itse olen vähän väliä saikulla selästäni.
t.rva36v./163cm/70kg/80E/ymp.115 (dg. liian suora rintaranka)
on enemman kuin litra niin paasee julkisilla leikkaukseen, ei oo kylla aavistustakaan miten tuo mitataan.
onko kilo litra? Pitääkö rinnan painaa kilon? Mistä moinen tieto?
Samaa mietin ja pohdituttaa esim. tuo painoindeksi. Koko rinnan alta 77 ja päältä 106. Ja rinnat ahistaa, aina tiellä :(