Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko vaimolle? Eli tapasin noin vuosi sitten ihanan

Vierailija
20.07.2011 |

miehen baarissa. Ollaan tapailtu, juteltu, mökkeilty käyty ulkomailla ym yhdessä. On puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta viimeisten 4 kuukauden aikana. Meillä on ollut kivaa yhdessä ja olemme tukeneet toisiamme suruissa. Mies on myö tavannut perheeni ja ystäväni ja kaikki ovat pitäneet hänestä.

Sain kuitenkin viikko sitten tietää, että tapailemallani miehellä on vaimo ja lapsia. Olen ollut varapäiväkodissa viikon verran töissä ja tuo mies haki lapsensa (näin ikkunasta) vaimonsa kanssa. Toinen hoitaja oli siis pihalla.

Tämä vaimo oli aamulla kertonut minulle, että iltapäivällä tulevat hieman aikaisemmin hakemaan, koska lähtevät koko perhe juhlimaan hänen äitinsä pyöreitä syntymäpäiviä. Tuolloin en vielä ollut tietoinen, että miesystäväni on hänen miehensä. Yksi työntekijä mainitsi aiemmin viime viikolla noista lapsista, että on ihanaa, kun ilmiselvästi molemmat vanhemmat osallistuvat lasten hoitoon ja heillä on onnellinen perhe. Tämä hoitaja on näiden lasten kanssa heidän vakipäiväkodissaan normaalisti.

Mies on elänyt täydellistä kaksoiselämää, hänellä on ollut yksiö, jossa olemme tapailleet. Olen myös nähnyt hänen ystäviään. Hänen vanhempiensa luokse piti mennä elokuun alussa. Hän ei ole maininnutkaan, että hänellä olisi lapsia. Hänen kaksoisveljensä tuo lasten isä ei voi olla, tarkistin nimen lasten papereista, kun näin miehen hakevan lapsiaan.

Olen viikon verran ollut shokissa, enkä ole vastannut miehen tekstiviesteihin. Minun osaltani tämä suhde on ohitse, mutta kertoisinko vaimolle? Mitä tekisit tilanteessani?

(Muutama yksityiskohta on varmuuden vuoksi muutettu, jotta kukaan ei pääse sanomaan, että juoruan lapsista tai perheestä.)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai viikon olet ollut pk:ssa töissä ja olet jo kuullut, miten juuri ko. vanhemmat nimenomaan hoitavat lapsiaan yhdessä ja sattumalta lapsetkin ovat puhuneet siitä, kenen vanhemmat asuvat yhdessä ja kenen eivät...

Vierailija
22/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että päiväkodissa näkemäsi mies olisi kuitenkin vain ollut huomattavan samannäköinen? Kaksoisveli? Saatko ongittua jostain nimen perusteella osoitetitoja ja ketä asuu hänen kanssaan samassa osoitteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaan päiväkotiin sitten jouduit miehen lapsen kanssa.

Oliko mies kansanedustaja? Niillähän sivuasuntoja. Tiedän yhden kansanedustajan joka kertonut lapsestaan ja tämän päiväkodista julkisuudessa. Onko mies poliitiikko?

Vierailija
24/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan puhuneet menneisyydestänne ja muista suhteistanne keskenänne, hänkö ei ole myöntänyt että on ollut naimisissa tai on lapsia?

Minä kysyisin mieheltä suoraan, onko naimisissa tai perhettä ja kuuntelisin mitä vastaa. Kertoisin sitten mitä tiedän asiasta ja pyytäisin selitystä, sitten sanoisin että en jatka enää, koska mies on valehdellut. Perheen elämään en sotkeutuisi tai kertoisi vaimolle.

Vierailija
25/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet siihen pokalla kertomaan miten mukavasti päivä meni.

Vierailija
26/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai viikon olet ollut pk:ssa töissä ja olet jo kuullut, miten juuri ko. vanhemmat nimenomaan hoitavat lapsiaan yhdessä ja sattumalta lapsetkin ovat puhuneet siitä, kenen vanhemmat asuvat yhdessä ja kenen eivät...

Oisko juttu kehitelty, ei omakohtainen, jotain totta, muualta luettua, kaverilta kuultua, suuri osa fiktiota...

Vierailija
27/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no seuraavaks ku ukko tulee vaimon kaa lapsia hakee

meet siihen pokalla kertomaan miten mukavasti päivä meni.

Vierailija
28/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä päiväkodissa lapset itse kertovat hoitajille heti, jos vanhemmat asuvat eri paikoissa. Ja on aika luonnollista myös kertoa sijaisille jotain lasten perheestä, kun hoitavat niitä lapsia.

Vierailija
29/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))

Vierailija
30/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies saa sinut edelleen uskomaan mitä tahansa. Eli jos kysyt/puhut hänelle asiasta, uskot kaiken. Itselläni oli aikalailla sama tilanne, mies, jolla avovaimo ja vauva, joka oli syntynyt seurustelumme aikana. Minä en tietenkään tiennyt mitään. Kun sain asian selville olin samanlainen kun sinä nyt: Oli 100% varmaa, että takaisin en ota, mitään en usko jne. Kunnes päätin, että naamatusten jätän hänet. Miehellä oli niin hyvät selitykset ja niin hyvä valhetelulahjat että minä rakastuneena tietysti uskoin kaiken, annoin lisäaikaa, ja lisäaikaa, ja lisäaikaa, kunnes viimein annoin 1kk aikaa tehdä mistä oli puhunut (muuttaa kyllä heti pois kunhan vauvan huoltajuusjutut on sovittu jne). No, eipä muuttanut. Vielä tuon kuukauden jälkeen uskottavasti yritti, selitti että jos vain jaksan viikon odottaa, niin hän on vain minun. Sanoin, että en odota enää yhtää, mutta jos oikeasti jättää naisensa, niin muhun voi ottaa yhteyttä ja kertoa, ja katsotaan tilanne sitten, jos olen vielä sinkkuna ja rakastunut häneen, niin voin antaa mahdollisuuden.

Tuosta on kulunut nyt 2 vuotta, ovat menneet naimisiin ja saaneet toisen lapsen. Ja tietääkseni miehellä jälleen toinen nainen, ja yhtä hyvät selitykset.

Vierailija
31/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastaavassa tilanteessa te ette vaimona haluaisi tietää, millainen mies todella on? Uskomatonta!

Itse ainakin haluaisin tietää, ehdottomasti. Vaikka se sitten tarkoittaisikin eroa ja tuskaa jne jne, mutta olisi aivan kamalaa elää jotain ihan eri elämää kuin mies.

t. ohis

Vierailija
32/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi miettiä vaikka omalla kohdallaan näin, että:

Sinulla on ihana koti, kaksi pientä lasta, elämä on raskasta, mutta rinnallasi on ihana, lämmin rakastava ja uskollinen aviomies, joka osallistuu aktiivisesti perhe-elämään. Elämä on onnellista ja tasapainoista.

Yhtäkkiä tulee puskista joku naikkonen, joka sanookin, että sinun miehesi onkin hänen poikaystävänsä. Miehesi sanoo, että nainen on joku epätoivoinen tapaus, joka iski silmänsä häneen lastentarhassa ja on vainonnut häntä siitä alkaen. Miehesi ei halunnut pahoittaa sinun mieltäsi kertomalla siitä, koska ei ole mitään murehdittavaa. Mies rakastaa vain sinua eikä koskaan pettäisi, koska teillä on kaksi niin ihanaa lastakin eikä koskaan haluaisi vaarantaa lastensa turvallisuutta.

Niin kuinkahan siinä sitten kävisi? Ketä uskoisit?

Vierailija
33/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on homo :) mutta tästä ei ilmeisesti ole kyse?

Vierailija
34/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patologinen valehtelija jolla on sen verran hyvät puhelahjat että vaimo ei tule uskomaan tätä kertojaa. Leimataan vaan hulluksi häiriköksi.

Siis vastaavassa tilanteessa te ette vaimona haluaisi tietää, millainen mies todella on? Uskomatonta! Itse ainakin haluaisin tietää, ehdottomasti. Vaikka se sitten tarkoittaisikin eroa ja tuskaa jne jne, mutta olisi aivan kamalaa elää jotain ihan eri elämää kuin mies. t. ohis

Vierailija
35/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin

Vierailija
36/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuinkahan siinä sitten kävisi? Ketä uskoisit?

Ekalla kerralla uskoisin miestä, mutta seuraavalla kerralla jo sitä tuntematonta naista.

Vierailija
37/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli laivalla töissä. Tapailivat siellä laivalla ja maissakin paljon, oli tavannut työkavereita jne.

Ja yhden kerran näki kun mies oli vaimonsa ja 3 lapsen kanssa kahvilassa... se siitä sitten. Eli kyllä näitä on ihan oikeassa elämässä.

Vierailija
38/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettäviä, mutta tämä tarina ei ole totta. Ap kertoo asioita niin lapsellisesti, että on ihan pakko pitää teitäkin kaikkia tosi tyhminä, ellette huomaa sitä.

Vierailija
40/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo provon yritys

en jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi