Miten suhtautuisitte, jos firmassa koko muu henkilöstö
saisi sähköpostilla kutsun coctailtilaisuuteen, mutta sinua ei ole jakelulistalla? Ja näin tapahtuisi jo toistamiseen...
Kommentit (4)
Kun on tälläinen käynyt, olen mennyt kysymään lähettäjältä miksi mua ei ole tässä mukana ja sanoi mun nimi on tippunut pois ja pahoitteli.
Sama toistui pari krt, tämä joka lähetti on tosi ihana ihminen ja en todellakaan kuvitellut että olis tehnyt tahalleen asian. Kun tämä tapahtui kolmannen kerran oli tämä henkilö kertonut meidän pomolle ja pomo tuli vielä erikseen pyytämään multa anteeksi ja kysyi vielä etten vaan kuvittele että asia olisi tehty tahalleen. En tietenkään !
Kysy, sillä se selviää.
Itse asiassa viimeisen parin kuukauden sisällä kaksikin kertaa. Otin asian huumorilla, koska tiedän, että välini kutsun lähettäjään ovat kunnossa. Kyse oli ihan inhimillisestä erehdyksestä ja samaan olen syyllistynyt joskus itsekin. Sen toisen kerran jälkeen kävin tosin ilmoittamassa, että nyt ei muuten sitten olla enää puheväleissä. Vitsillä tietenkin ;)
kahta muuta ihmistä vai satoja muita? No, mä varmaan liittyisin "Anonyymit työpaikkakiusatut"- keskusteluryhmään ja hakisin saikkua.
Olisin kyllä kysynyt jo heti ensimmäisellä kertaa mikä on syy. Vain naiset alkaa miettimään salaliittoteorioita. Todennäköisin syy on että nimesi on vain tippunut pois "koko henkilöstä" listalta.