My boobsin tissikuva ehdottomasti paras
Kommentit (24)
Tuli niin paha mieli siitä, että muilla on rinnat, vaikkakin sitten riippuvat ja arpiset. Ne olisivat miljoona kertaa paremmat kuin pelkät kohoumat joissa nännit =(
nimim. aa-kupin omistava
Oli kerran naisystävä, joka myös haikaili rintojen perään. Siinä oli vain hyviä puolia. Vartalon naisellinen muoto teki hänestä kauniin ja seksikkään, vain ikäistään nuoremman näköisen. Hän käytti harvoin rintaliivejä, joten nännit näkyivät ja tuntuivat. Lisäksi hän kehotti katsomaan toisten naisten tissejä, kun näki erityisen kauniit. Jospa sinunkaan ei tarvitse pahoittaa mieltäsi. Toisten piirteitä voi ihailla tuntematta itseään huonommaksi.
Minulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat minun rinnoista. Joku tykkää ja joku toinen taas pitää rumina, riippuvina ja arpisina. Joku pitää rintojani liian isoina, joku taas pieninä.
Tottakai, jos vertaa teinitytön tai silikonilla pumpattuihin tisseihin, niin onhan nuo minun rinnat vain ihan tavalliset. Mutta minä olenkin ihan tavallinen nainen, vaimo ja äiti. Minä olen tyytyväinen rintoihini, mieheni on tyytyväinen, eikä muulla tai muiden mielipiteillä ole merkitystä.
Jos sattuisin joskus sairastumaan rintasyöpään ja menettäisin rintani, niin siinä vaiheessa rintojen ulkonäöllä ei olisi enää mitään merkitystä. Toivon vain että selviäisin hengissä. Olisihan se toki kolaus naiseudelle, mutta nehän on vain rinnat.
Harmittaa lukea naisten kommentteja, joissa haukutaan tavallisten naisten tavallisia rintoja. Toivottavasti maailma muuttuu ja omat lapsemme voivat aikanaan kantaa rintansa ylpeydellä, olivat ne sitten "täydelliset" tai ei.
-My boobs- :)
kuin silikonirinnat. Tämän näyttelijättären rinnat on myös ihanat (ja aidot):
http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/03/christinahendricksfr…
Minulle on ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat minun rinnoista. Joku tykkää ja joku toinen taas pitää rumina, riippuvina ja arpisina. Joku pitää rintojani liian isoina, joku taas pieninä.
Tottakai, jos vertaa teinitytön tai silikonilla pumpattuihin tisseihin, niin onhan nuo minun rinnat vain ihan tavalliset. Mutta minä olenkin ihan tavallinen nainen, vaimo ja äiti. Minä olen tyytyväinen rintoihini, mieheni on tyytyväinen, eikä muulla tai muiden mielipiteillä ole merkitystä.Jos sattuisin joskus sairastumaan rintasyöpään ja menettäisin rintani, niin siinä vaiheessa rintojen ulkonäöllä ei olisi enää mitään merkitystä. Toivon vain että selviäisin hengissä. Olisihan se toki kolaus naiseudelle, mutta nehän on vain rinnat.
Harmittaa lukea naisten kommentteja, joissa haukutaan tavallisten naisten tavallisia rintoja. Toivottavasti maailma muuttuu ja omat lapsemme voivat aikanaan kantaa rintansa ylpeydellä, olivat ne sitten "täydelliset" tai ei.
-My boobs- :)
Upeat rinnat!!!