Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte Jehoville, jotka ei ymmärrä lähteä ovensuusta?

Vierailija
20.07.2011 |

Kertokaa joku hyvä keino päästä niistä eroon...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantodistajat melko nopsaan. Fysiikan lait ja nykytietämys biologiasta kun ei kovin hyvin sovi yhteen heidän käsitystensä kanssa ja he eivät yleensä tunne ilmiöiden tieteellistä selitystä.

Vierailija
22/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovenpieliin.

Mun kotona on käynyt mormooneja, Jehovan todistajia, kerran Adventisti joululehtensä kanssa eikä muita.

Itse olen käynyt 4 eri uskonnollisissa kokouksissa ja sata varma olen et jos johonkin asiaan pitää löytää Raamatun vastaus on ne todistajia, jotka sen asiallisesti ja luotettavasti osaavat antaa ja piste.

Kirkko on kaikista hömpöin ja sit tulee nää muut mutut ja mun mielestä!

Höpsis, todistajilla on itse asiassa yllättävän hatara ja aivopesty oppijärjestelmä. Kyllä he vastauksen osaavat antaa, mutta jos yhtään pidemmälle asiaa tutkii, niin paljastuu, että monesti he ovat väärässä, mutta koska vartiotorni seura on absoluuttinen totuus, heidän on pakko toistaa seuran sanomaa, eikä uskoa raamattua. periaatteessa papukaijatasoa koko porukka. Paras kommentti tuli yhdeltä JT:tä kun tutkitiin ja seura oli muuttanut oppiaan ajan saatossa. "kyl meistä monet tämän tiesivät, mutta ei voitu muuttaa mielipidettä ennenkuin seura oli sen muuttanut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toikin nyt on kun todistajia on biologeina ja huippu proffinakin. Ja tietääkseni juuri nykytiede todistaa monta Raamatun asiaa todeksi esim. onko jänis märehtijä!

Vierailija
24/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kerro nyt näitä muutama ´´monesti väärässä´´ juttuja kun pidemmälle asiaa tutkii!

Vierailija
25/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä taida uskoa et juttu meni ihan noin:)

Vierailija
26/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä taida uskoa et juttu meni ihan noin:)

Vierailija
27/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tottta!

Vierailija
28/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä hekin ovat ja jos heitä kohtelee fiksusti, ihan varmasti hekin ovat fiksuja takaisin.

Vierailija
29/29 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä aiot vaellella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän